1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XIII

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 14 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Graphicsverschil is ook minimaal zolang je de games niet naast elkaar hebt draaien. Zelfs dan valt het verschil heel erg mee.

Anyway, nu krijg ik dinsdag dus waarschijnlijk zowel FF XIII en Magna Carta 2 binnen. :'-(

Ik dacht namelijk dat FF XIII pas eind deze maand kwam. :+

2. SnakeLiquid

SnakeLiquid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speel nu 3 uur, en ja er zitten lange en vele cut-scenes in,maar ze vervelen niet,het loopt gewoon soepel in het verhaal,zonder deze cut-scenes zou ff zeker nie zo treffend zijn als nu..De mensen spreken,er is meer emotie,het verhaal komt veel beter uit de doeken, des ondanks linear ,maar het verhaal maakt dat meer dan goed..het speelt gewoon zo lekker dat ik moeite had om te stoppen

3. SnakeLiquid

SnakeLiquid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus ik ben het verre mee eens met de review van Edge snap hun gehele punt van kritiek totaal niet zeker nu ik het spel zelf speel,mischien is dat het gewoon..want ik heb wel deel 8 tot 9 gespeeld en een next-gen ff moet gewoon mee met de 'tijd' en dit is gewoon een frisse start..

4. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    ps3 versie wordt het dus.
    nu alleen de se nog ergens zien te scoren.

5. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ben nu al ongeveer 5 uur bezig met de game en hij word steeds boeiender en leuker.
    De eerste paar uren komt de game een beetje traag op gang omdat ik de omgeving en de monsters saai en te makkelijk waren.

Chapter 3
    Heb net Manasvin Warmech verslagen.Damn als je niet oppast kan dat ding je in 1 klap dood maken als je geen geluk heb :p.Maar gelukkig ging hij snel dood dankzij de stoten die je uitdeelt en dat dan elke klap sterker word.

Ik raad jullie wel aan om een Medic in je party te nemen aangezien dat nog van groot belang kan zijn

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    is het nodig om te grinden? zijn de battles moeilijk?

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    JRPGS= grinden
    Eternal Sonata, Final Fantasy VII, Final Fantasy X, FF X2, etc etc in alle JRPGS die ik heb gedaan, grinden is een must anders heb je praktisch onmogelijke boss battles :)

8. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    In de 5 uur die ik heb gespeeld heb ik het bepaald niet echt moeilijk gehad.
    Bij het begin loop je er gewoon door heen en doe je over een battle ongeveer 20 seconden over.
    Heb het eigenlijk pas 1x moeilijk gehad (waarschijnlijk een miniboss) omdat hij me in 1 klap aanpakte maar bij de 2e keer lukte dat hem niet nog een keer.

Ik heb niet gegrind maar meestal slacht je wel alle monsters wel af omdat er meestal toch wel monsters voor een collectible staan die jij graag wilt pakken

Laatst bewerkt: 7 mrt 2010
  9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    LO is niet grinden en eternal sonata ook niet echt veel, je hebt er genoeg aan als je gewoon de mannetjes op je pad verslaat. FFX was idd veeeeel grinden.

10. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ik toch nog even wacht met deze halen, ben zeer geinteresseerd en m'n vriendin zal dit ook leuk vinden maar aangezien het Single Player only is ga ik er geen 65 euro voor neerleggen. Alhoewel de uren dat wel weer waard zijn.

11. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Hij is 54,99 bij de FRS ;)
    Is een tijdelijke actie scheelt je dan wel 10 euro

12. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    43 euro bij Media Offer (online met AdDiscount) en zo'n 49 euro bij FRS met AdDiscount en ANWB pas :D.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Waren allemaal niet grinden. Als je dat wel moest snap je het spel denk ik niet....heb ik FFVII en FFX zelfs de low-level 1 char challenge gehaald. Dus maar 1 char gebruiken en alles skippen/flee wat mogelijk is en gewoon de game uitgespeeld. Alleen voor de endgame hoef je te grinden en dat is gewoon optineel.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dan was ik gewoon slecht in FF-X want daar heb ik heel wat afgegrind :9

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Moet wel zeggen dat het in de challenge vaak lange battles waren waar je vooral veel items nodig had.

Gister ook nog even FFXIII gespeeld bij een vriend maar ik denk dat ik hem laat liggen. Op zich geen slechte game. Gameplay is goed, grafisch top en de cutscenes geweldig. Echter had ik gewoon 0,0 het FF gevoel. Ik denk dat ze de game beter een andere naam hadden kunnen geven aangezien ik hem dan misschien wel gespeeld had. Nu is het gewoon een ordinaire mainstream titel geworden en wil SE alleen nog maar geld verdienen.

Tijdens het spelen heb je het idee of je FFX-2 aan het spelen bent. Denk ook dat de hardcore FF-fans snel op deze game zijn uitgekeken of hem gewoon laten liggen. Ik moet zeggen dat ik na ongeveer een uurtje spelen (was al een paar uur in de game) en nog een uurtje kijken ik echt al uitgekeken was op die game. Lijkt of dat je gewoon constant aan het grinden bent omdat je alsmaar in 1 lijn naar de volgende cutscene of het volgende gebied loopt. Daarna kom je gewoon weer in het volgende 'chapter'. Het missen van towns, moeilijkheid en sidequests is totaal een gemis voor mij. Het feit dat als je dood gaat meteen weer in die battle begint is geen ergernis aangezien de game zo makkelijk is dat het moeilijker is om dood te gaan ;)

Door het spelen van deze titel is mijn vertrouwen in SE totaal verdwenen. SE was nog 1 van de weinige devs die een beetje keek naar wat de oude garde wilde. Bij deze game is er puur gekeken naar hoe ze zo veel mogelijk geld konden verdienen. Jammer!

16. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of de Mediamarkt in Breda dit spel al verkoopt?

17. bozz

bozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 mrt 2010
  19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik hoop dan ook op nog een verrassing van Mistwalker.

20. bozz

bozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    merk t snel genoeg... heb m net met scheit besteld :cool: staat op de site van wel

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina