1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XIII

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 14 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Wow, screens zien er achterlijk mooi uit. Lijken wel uit de Final Fantasy films te komen...

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is niet waar. En zeker niet als je verder komt. Verder is het eigenlijk het zelfde. Of je nou 10x attack kiest of dat je auto attack hebt.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Laatst bewerkt: 28 jan 2009
  4. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Vette trailer en als je goed kijkt lijkt de trailer ook grotendeels ingame te zijn, op een grafisch niveau wat volgens mij nog niet eerder is gedaan(hou je mond crysis fanboys8)) Het combatsysteem ziet er erg vloeiend uit, en het lijkt ook dat je bonus punten krijgt door combos/counters te maken? Kan niet wachten\o/

5. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Hele vette trailer. De battles (richting einde trailer) zagen er heel bruut en vooral vloeiend uit. Begint een beetje op de "tales of" serie te lijken, wat naar mijn mening een erg goed ding is. Grafisch natuurlijk helemaal top, maar van FF verwacht ik niet anders :p

6. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Precies,geen game kan hier tegen op kwa zijn graphics en zorg in detail.Nadeel is dat als het spel er is dat we weer kritischer worden op andere games,maar deze beelden zijn echt ongelooflijk mooi._O_

7. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Het is ook nooit goed he? :D

8. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Vette trailer, op de Europese site kan je hem met ondertitels zien :).

Hopelijk staan de Japanse stemmen ook op de dvd/Blu Ray (afhangende van welke versie ik koop). Heb in de trailer een paar bekende stemmen gehoord waarvan ik nog meer zin in de game kreeg. Maar dat was ook zo het geval bij MGS4 en daar zaten de Japanse stemmen niet bij en ik had nog de Aziatisch (is wel een andere versie dan de Japanse) versie :mad:.

9. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Haha lol
    Ben echt benieuwd overgens hoe groot de game gaat worden,en dan te bedenken dat ik altijd in het begin al uren spendeer aan de menu's bijelkaar te puzzelen van hoe zit dat en dat.;)

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Op Gamersyde staat ook de trailer en dit staat eronder.

11. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook voor Europa? Voor de Japanse versie was dat al een hele tijd bekend, maar het zou wel vet zijn als dat hier ook gebeurt. :)

12. xX Jp NL Xx

xX Jp NL Xx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind de nieuwe trailer er goed uitzien.Helaas moeten we nog heel lang wachten.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wanneer komt die film dan in Nederland? En de demo is dan waarschijnlijk voor PS3?

14. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    wanneer komt ff13 uit in nL :D:D ?

15. eropit

eropit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik dit spel verstaan als ik nog nooit een Final Fantasy spel gespeeld heb? Ik hou wel van een goede JRPG, maar ik vraag mij gewoon af of dat ik het verhaal zou kunnen volgen?

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Er was al een tijd geleden bevestigd dat de demo enkel voor Japan is.

Ja, elke FF heeft een verhaal dat op zichzelf staat.

17. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Omdat het zo gebruikelijk is om "lazy" GT linkjes te posten doe ik dat nu ook even weer voor FFXIII.

Final Fantasy XIII
    Kickoff Trailer
    [gt]44895[/gt]

18. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Word echt weer zo cool,en voor mij geen Mass Effect meer haha.De spelers zien er tot zover top uit,kan ook niet wachten.

19. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er weer goed uit!

Ik heb zelf de delen 7, 8, 9, 10 en 10-2 uitgespeeld. Heb ook alle Dark Aeons zonder Yojimbo verslagen! Wat een gevechten waren dat, heerlijk! 7 zal toch altijd mij favoriete deel blijven, het is ook de enige game waarvan ik een brok in mijn keel heb gekregen (Aeris ging dood..) Zo sterk was 7.

8 was leuk, 9 vond ik minder. 10 vond ik overigens weer erg leuk spelen! 11 en 12 heb ik nooit gespeeld. 11 omdat het online was (vind ik niet bij ff horen) en 12 is er helaas nooit van gekomen.

Op zich zijn de verschillende systemen altijd begrijpelijk geweest (Materia, junction en sphere grid). Echter hoor ik een aantal mensen hier roepen dat 13 qua systeem/gevecht stijl veel op 12 gaat lijken. Kan iemand mij uitleggen hoe dat systeem werkte? Waar leek dat van 12 een beetje op?

Ik zie nu erg uit naar deze game! Ik heb elk deel met heel veel plezier gespeeld, zelfs X-2 :9

EDIT: Als ik het filmpje van Lockum bekijk; ik zie 3 balkjes, betekent dit dat je steeds 3 commands kunt geven? Dat dit resulteert in 1 lange actie?

Laatst bewerkt: 4 feb 2009
  20. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vond zelf deel X het beste, daarna deel 9 daarna deel 8 daarna X-2 en daarna 7.. maar dat komt miss omdat ik 7 als laatste speelde toen de graphics ookal erg verouderd waren..
    I LOVE final fantasy... Ik haal er ook altijd de volle 100% gameplay uit
    ik kan echt niet wachten tot dit deel.. ik ben blij dat ie ook op de 360 uitkomt

ik ben zo ff verslaafd ik zou er een ps3voor kopen als het een exclusive zou zijn..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina