Misschien handig om een beetje te kijken wat de verschillende classes doen voordat je er honderden uren in steekt Nein, zover ik weet niet
De eerste quest begint volgens mij in Central Thalanan ten noordoosten van Black Brush station. Ergens in een uithoek van de map. Je moet ergens rond lvl18 zijn en je leert dan spiritbound om te zetten in materia. Volgens mij krijg je ook daar de vervolg quest om materia in gear te kunnen zetten.
Kan ik trouwens meer online IDs aan mijn SE account hangen? Heb ergens de game voor €25 gevonden en dan zou ik met de maand gratis maar €10 voor de game betaald hebben. Heb ik hem wel 3x...
Ik heb nog altijd geen caracter op Moogle of op Ragnarok kunnen maken... En ik wil niet alleen spelen, is er nog een andere server waar mensen van XBW spelen?
Ik ben eg huiverig. Wel, niet, wel, niet. Is de game echt interessant? So many questions. Reviews van andere sites willen ook niet echt helpen een goed beeld te geven van wat ik kan verwachten. Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Heb ik ook. maar de game is voor 25 euro nieuw te koop. Er zit een maand Online bij. Daarvoor wil ik het wel proberen. Mocht het toch niks zijn, heeft het me niet veel gekost.
25 euro is redelijk te doen ja, mag ik vragen waar je hem voor die prijs gehaald heb? Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Kan ook meteen moeten betalen voor een maand Ik begin opnieuw dus ook een nieuwe server. Niet mogelijk om allemaal voor dezelfde te gaan. Welke servers zit iedereen? Wizz? dr0kz?
Iemand deze game al op de Vita als controller gespeeld? Kun je ook gewoon chatten met een headset? Typen is kut.
Alleen als scherm maar kunnen gebruiken ivm 2 verschillende accounts. Moet zeggen dat het soepel eruit zag.
Speel op de Cerberus server, andere servers waar XBWers zitten zijn vol dus kan je geeneens een karakter maken. En dan nog zijn er dan op de volle servers waarschijnlijk wachtrijen..? Remoteplay werkt heel ok, je kan er prima mee questen en craften maar een dungeon ermee gaat m niet worden. Sowieso is een toetsenbord aanrader, je speelt met PC spelers ook die wel vaak met toetsenbord communiceren. Anders gewoon in een party met bekenden :Thumbsup: Veel guildmates van mij zitten op Teamspeak vanwege de verschillende platforms.