Haha, zal niet aan 1 character liggen Aantal servers zaten gewoon dicht, zijn er nog steeds een aantal met restricties maar Ragnarok zit hier niet meer bij. Nog tot 2 uur vanmiddag onderhoud though.
Echt kut voor de mensen die net de game hebben Maar goed beter dan onderhoud gewoon s'avonds en in het weekeind zoals op DCUO.... die gasten deden echt maar wat
De Legacy servers zijn erg in trek. Waarschijnlijk omdat daar de beste spelers zitten. Heb die char na V1.0 nooit meer aangeraakt. Jammer dat ze V1.0 gestopt hebben, had graag beide games gezien als ik eerlijk ben. Game liet wel zien dat een hardcore game niet meer in de smaak lag van het grote publiek.
Legacy is zeker in trek omdat die ook goedbevolkt zijn uiteraard. Goede spelers zitten overal, net zoals slechte uiteraard. Of percentage goede spelers hoger is op een Legacy server zou ik niet durven zeggen, er zitten wel mensen met veel ervaring doordat ze ook al 1.0 hebben gespeeld en vanaf begin 2.0 spelen. Tot nu toe is onderhoud altijd 's morgens geweest dus dat is wel fijn, normaal zijn ze ook al rond 10-11 uur klaar.
Nee ikzelf niet, wel een aantal in de FC hebben 1.0 gespeeld. Net zoals een aantal FF11 heeft gespeeld.
Jammer, had je mening daar wel over willen horen. Had een paar HELE slechte elementen. Het gatheren was echt slecht, dat os nu heel veel beter geworden. Ik herken ook bijna niks meer terug. Skills, maps, steden, echt alles is anders geworden. Eigenlijk een compleet nieuwe game geworden.
Ik zal er eentje aanmaken als het kan, maar ik blijf voorlopig op de xbw server. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Code: Agaroth NL - Agaroth1984 Server: Cerberus Character: Asea Mortheor - Lancer Conquistador - Alvanosa Server: Cerberus Character: Alvanosa Lanorth - White Mage Dr0kz - MoistGeorge Server: Cerberus Character: Valka Cromfell - Monk GForce - Sunstorm__GT Server: Cerberus Character: Shinra Prime - Warrior MAD 1976 - MAD-1976 Server: Cerberus Character: Shadowflame Dark - Arcanist (summoner) Pasquale NL - Pasqy Server: Cerberus Character: Pasquale Uzumaki - Gladiator TheAssaultpr0_Nl - Assaultpr0 Server: Cerberus Character: Theodric Redsteel - Lancer Overigens bij de action voor 13 euro een bluetooth toetsenbordje gescoord. Doet het gewoon perfect op de ps4!
Zit hier ook nog steeds met m'n Razer Blackwidow Ultimate gigantisch te kutten, dat ding is amper te tillen Morgen ook maar's kijken voor een draadloze oplossing, post's pics?! (evt in pats/randapp topic)
Code: Agaroth NL - Agaroth1984 Server: Cerberus Character: Asea Metheor - Lancer Conquistador - Alvanosa Server: Cerberus Character: Alvanosa Lanorth - White Mage Dr0kz - MoistGeorge Server: Cerberus Character: Valka Cromfell - Monk GForce - Sunstorm__GT Server: Cerberus Character: Shinra Prime - Warrior MAD 1976 - MAD-1976 Server: Cerberus Character: Shadowflame Dark - Arcanist (summoner) Pasquale NL - Pasqy Server: Cerberus Character: Pasquale Uzumaki - Gladiator TheAssaultpr0_Nl - Assaultpr0 Server: Cerberus Character: Theodric Redsteel - Lancer Had men karakter verkeerd geschreven zie ik, inmiddels aangepast.
Hoeft niet maar is wel makkelijk. Je moet dan naar friendlist gaan en dan de speler adden met zijn ingamenaam. Kan alleen als de speler online is en hij niet in een instance zit. Maintenance is van 0700 tot 0900 GMT dus zou ieder moment voorbij moeten zijn.