Ik heb nog nooit gear van quests gezien die kapot waren. Maar goed. In het begin kun of moet je zelf via een merchant laten repareren omdat je als je zelf eerst je diciple of the hands moet levelen om zelf te kunnen repareren. Via de merchant is het erg goedkoop en kost het in het begin zelfs maar een paar gil. Quest monsters staan altijd op de kaart aangegeven die moet je makkelijk kunnen vinden. Hunting log is of en toe zoeken aangezien ze soms ook niet helemaal goed omschreven staan.
Ik vind de kaart maar onduidelijk. Ik heb het uiteindelijk gevonden; ik zat dus verkeerd, maar dat was niet te zien aan de quest marker, die ook op dat 'foute' punt zweefde, maar niet verder opschoof omdat ik niet verder west kon.
Wat zit jij toch altijd lekker te kutten Ben je morgen ook online? Misschien ff party ofzo. Mainquest spelen dus! Je krijgt de chocobo (en dus evt je CE mounts) na het kiezen van Grand Company rond level 20.
Moeten ze het duidelijker maken. Het is niet dat het slecht is of niet te doen, maar duidelijker had echt wel gekund IMO. Ben zowat de hele dag online geweest (samen met Agaroth)! Paar trophies gehaald, 5 levels omhoog (16), FC gejoined.....blijft lekker wegspelen.
Had al een Gc gekozen en had zelf al 6000+ seals verzameld. Was alleen steeds aan het questen en dungeons aan het doen dat ik het helemaal vergeten was
Ik ben erachter gekomen wat ik fout deed..... Ik ben niet de goede class Kan iemand me even slaan ofzo?
Ben aan het twijfelen om deze te gaan kopen. Is het compleet anders dan andere MMORPGs? Kan helaas ook geen demo van downloaden, om te kijken of ik het iets vind.
Vind de game nog het meeste op WoW lijken qua uitvoering alleen dan een stuk eenvoudiger en veel minder diepgang in de combat. Je moet geen moeilijke of uitgebreide game verwachten. Het speelt lekker weg en het heeft een lage learningcurve.
Yup, met een aantal mensen hier van XBW. Speel liever op een console dan op een PC en het werkt erg goed op een console.
Eens een vraagje. Kan je je characters van pc ook overzetten naar de ps 4 en andersom? Want ik ben van plan het te spelen op de pc als men vriendin tv kijkt en als ze geen tv kijkt kan ik natuurlijknop de ps4 dit spel spelen. Grtz exo
Is gewoon dezelfde account. Je hoeft niks over te zetten. Je macro's kun je naar de server kopieren en zo op beide systemen gebruiken. Alleen kun je 50 worden. Alleen moet je sommige questen met anderen doen. Deze zitten ook in de mainquest en daar kom je niet omheen om die met anderen te doen. Maar imo moet je een MMO wel met anderen spelenm er alles uit te halen.
Precies. Het gaat goed in je 1tje, maar met anderen ontkom je niet aan. Maar het is druk genoeg dat je nooit langer dan 5 minuten hoeft te wachten voor een party gevormd is. In de tussentijd kun je ook gewoon andere quests doen, dus je hoeft er niet eens echt op te wachten.
Nog groter? Maar ja dat kan...kun je aanpassen onder hud in het menu. Drup op options tijdens de game en dan onder de laatste tab.
Ja, nu is het bij mij een kleine vierkant en vrij onduidelijk. Thanks. Moet wel zeggen de touch screen op de controller werkt echt geniaal, voor als muis te gebruiken. ^^ Edit; Ik blijf er toch bij, dat de map ontiegelijk kut gemaakt is. Kortom compleet waardeloos. Kan de quest gebied niet vinden.