Kiezen? Je moet eerst een quest doen en dan kun je meteen Summoner spelen door de soul te unlocken. Is gewoon zelfde als Arcanist alleen een paar spells erbij en stats. Niet heel erg speciaal imo. Had toen ik de eerste keer er 1 unlockte een heel ander gevoel bij. Verwachte heel veel, maar kreeg heel weinig
Ja, kiezen. Je kunt ook voor Scholar gaan. I know, het gaat mij ook puur om de summons die ik cool vind...en Arcanist speelt gewoon heerlijk imo! Vind het daarom juist fijn dat het niet teveel veranderd.
Oh jah, deze heeft 2 keuzes Summoner is nog steeds beste DPS dus daar zit je altijd goed mee. Denk dat je Summoner is FFXI helemaal geweldig had gevonden!
Eens een vraagje. Ik heb zojuist rank 2 van Veteran awards ontvangen omdat ik een timecard heb gebruikt van 60 dagen. Nu zou ik ook graag de volgende ranks ontvangen en heb al een extra timecard van 60 dagen aangeschaft als deze vorige afloopt. Als ik mijn volgende timecard nu ingeef of later als deze verloopt, krijg ik dan rank 3 en 4 rewards? grtz exo
Durf ik niet te zeggen, maar als je toch gaat spelen kun je ze toch al activeren. Dan zie je het vanzelf. Als ze nu niet komen, komen ze wel als het zo ver is.
Volgens een Free Companiƫrt wel, die had meteen iets van 9 maanden gekocht ofzo voor een speciale mount
Ben inmiddels een Paladin aan het levellen,gaat lekker maar denk wel dat ik hem op de PC ook nog moet kopen om dit echt goed te spelen, op je dooie gemakkie door targets scrollen terwijl je healer neergesabeld word werkt niet echt
Dat hadden ze inderdaad wel iets makkelijker op kunnen lossen, net als een betere map....maar je kunt ook gewoon muis en toetsenbord op je PS4 aansluiten, werkt ook. Had echt veel main quests overgeslagen zeg.... Ben nu bijna level 30 met mijn main.... Net Ifrit verslagen, dus nu effe een Chocobo fixen zodat ik niet meer hoef te lopen, en dan eindelijk Summoner!
Ik vind het heel goed te doen met de controller hoor. PC is echt nodig om echt fstsoenlijk te kunnen raiden. Meer macro's en 3rd party progs zijn een must dan. Nu ben je gewoon te traag en je hebt te weinig spells op je bar. Duurt nog wel ff hoor. Je moet 2000 seals verzamelen voor de chocobo. Inderdaad wel veel overgeslagen. Meestal zit je zo rond de lvl20 als je de Ifrit trial doet.
M'n Chocobo is vannacht level 4 geworden en heeft nu de heal spell kan gewoon fates tanken nu met dat ding Zeker een aanrader tijdens het levelen!
Speel jij de game nog wel Gforce? Zie je er niet vaak online mee.... Hmm, titel van dit topic mag ook wel veranderd worden....Dulle? Gister ook eindelijk mijn chocobo gehaald, heb haar de naam Nanako gegeven, wist het anders ook niet....ben daar zo slecht in. Mijn arcanist is nu level 29, dus nog effe en dan Summoner!
Gebruik beide sommige FATE bazen klappen hard zat. Die van mij heet Floyd En m'n Paladin is inmiddels 36 dus we kunnen instances doen (ben er vanavond alleen niet dus)
Tof spel MMORPG tot nu toe. Enigste nadeel; Als je dood gaat kan je het hele kleren stuk weer gaan lopen. Controller werkt opzich lekker, maar heb wel in de gaten dat ik veel en veel slomer ben dan met muis en toetsenbord. Afijn is denk ik kwestie van oefenen.
Dan zet je je homepoint ergens in de buurt waar je aan het questen ben. Of zet het als favoured destination en het teleporten er heen kost maar de helft. Je kunt die doen door de grote kristallen op de kaart aan te raken.
Goed punt, had ik nog niet over nagedacht, straks maar even doen. Kan trouwens een Archer een pet bij zich hebben?
Iedere class kan een chocobo pet gebruiken. Deze krijg je later in het verhaal ergens rond lvl20. Zodra je deze voert kun je hem latern tanken, healen of dpsen.