1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Final Fantasy XIV: A Realm Reborn [Beta]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 29 jun 2013.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben naar je aan het zoeken om even een screenshot te nemen. Waar ben je?! :+
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Onderweg naar Lancer's guild:9
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zit voor de ingang op je te wachten! :+

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    love
    [​IMG]

    evil smile
    [​IMG]

    lol, ik zie er echt uit als een heks. :+

    edit: Dat samenspelen met mensen van de PS3 is wel awesome. Je merkt op zich het verschil niet, maar het idee dat het cross platform is is wel leuk.
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2013
  4. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Filmpjes mag je volgens mij nog niet posten haha, screenies wel.

    Zo ook weer eens verder, ben nu bijna 15. Nog 5 levels te gaan en dan kan ik weer wat extra dingen unlocken, eigen chocobo met 20 dacht ik en airship pass met 15. Kan ik ook eens wat verder reizen. Game en battlesystem wordt wel steeds leuker en het craftsysteem schijnt ook erg tof te zijn, was in 11 nogal boring. Hopelijk snel 27 aug. zodat we de game echt uitgebreid kunnen gaan spelen met alle opties etc.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Haha, zo een vermoeden had ik al. :+ Ik heb het filmpje daarom ook op 'verborgen' gezet. :p Hopelijk is dat voldoende om niet opgepakt te worden! ;P
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Voeg me ffe toe Wizz, ik kan jou geen request sturen om 1 of andere rare reden.:confused:
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Enig idee trouwens hoe en waar je je kleren een nieuw kleurtje kunt geven? Bevalt me niks dat ik erbij loop als iedere andere heks. :+
     
  8. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Story missies blijven doen dan kom je dat vanzelf tegen.

    Zal zo even kijken Mad, ben nu aan het inloggen.

    Btw, als jullie de echte game halen dan zou ik even die Security Token app dwongen op je gsm. Das een app die een 6 cijferig password voor je maakt, welke steeds wijzigt. Beter om je account mee te beveiligen naast je eigen password en is gewoon gratis app.

    Edit: als je iemand wilt inviten tot friendlist moet je wel enkel voornaam of achternaam gebruiken, staat achter de naam een vakje welke aangeeft of je op voor- of achternaam zoekt. Waarschijnlijk hebben jullie hele naam ingevoerd en dat werkt dus niet.
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2013
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als je het via Add doet vraagt ie niet om voor of achternaam.
    Met mijn 2e character heb ik MAD ook gewoon kunnen toevoegen door voor + achternaam te gerbruiken
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Voor MAD:
    [​IMG]

    uhm, wacht
    [​IMG]
    linksonder

    edit: kut, dubbelpost.
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2013
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Zucht

    Laat ik mijn toetsenbord vallen, kan ik niet meer gewoon letters invoeren, alleen maar rare chinese (ofzo) tekens....godverdegodver.:mad:

    EDIT: opgelost door met mijn hele hand van rechts naar linkt over het toetsenbord alle toetsen aan te raken.:+
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2013
  12. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Zo, toffe game! Even de game gespeeld tot level 6 als Gladiator het was toch wel moeilijk zoeken in het begin van het spel waar alles was, de waypoints voor een quest zijn nu niet al te duidelijk als het in een hele andere zone is, maar daar leer ik nou wel een beetje mee om te gaan. :+
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Vreselijk is dat. Dat moet toch anders kunnen.
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    De originele Final Fantasy XIV heeft mijn geld al gestolen, wat een bagger was dat zeg. Van dit spel heb ik wel even de Alpha versie gespeeld, was wel wat beter. Maar dit spel heeft lange na het niveau niet om maandelijkse betalingen te rechtvaardigen. Vind ik eigenlijk ook niet meer horen bij 'nieuwe' MMO's.
     
  15. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het is voor die gozer te hopen dat ie gelijk heeft. Want er is niks zo duur als een MMO flop.
    Waar ik me gewoon zorgen om maak is of ze überhaupt genoeg subs krijgen. Zijn argument is dat het aantal subscribers niet zomaar van 400k naar 200k zal droppen. Stabieler inkomen. Maar dat is met de aanname dat ze überhaupt tot bv. 400k komen. De tijden zijn flink veranderd tov de release van FFXI, de mensen verwachten bijna F2P. Hoeveel zijn nog bereid maandelijks te betalen? Een stuk minder lijkt me.

    Ik iig niet. :+


    Nog wat screens
    [​IMG]

    Sst, niet doorvertellen, een filmpje. Wat door de stad huppelen, wat monsters neerslaan. Gewoon random gameplay dus.


    Aan het eind van het filmpje een dikke cliffhanger. Hoe ziet mijn nieuwe outfit eruit?!
    Zo:
    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Mijn langverloren broer gevonden!
    [​IMG]

    UI van een MMO is niet druk. Nee hoor!
    [​IMG]

    Hey, is dat niet die Zelda gozert!
    [​IMG]
     
  17. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik ben er niet bang voor dat er genoeg mensen die fee gaan betalen. Zijn er genoeg die dat momenteel betalen voor FF11 en das een 10 jaar oude game. Sterker nog, in FF11 heb ik nog nooit iemand horen klagen hierover. Kan me voorstellen dat dit niet voor iedereen werkt, maar voor mij geen probleem.

    Hij heeft ook wel een punt mbt StarWars of f2p, een hoop f2p wordt slechts korte tijd gespeeld. Maar ja we zullen wel zien. Als je kijkt naar FF14 ( de oude versie ) dan zijn er genoeg mensen die deze crap zijn blijven ondersteunen, dan moet het met de game in de huidige vorm geen probleem zijn want de remake is gewoon top geworden.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nu zijn er nog genoeg die dat betalen voor FF11, maar die game heeft minder subs nodig dan FXIV nodig zal hebben. Deze game zal al veel duurder zijn, en al helemaal als je bedenkt wat ze allemaal opnieuw hebben moeten doen na die eerste launch. Zullen alleen de hardcore fans genoeg zijn? Je beperkt je publiek gigantisch door een sub te zijn. Doe het dan op zijn minst B2P.

    F2P wordt kort gespeeld, maar toch lees je dan berichten waar gezegd wordt dat hun inkomsten met xxx% zijn gestegen tov subs. Zó slecht zal het dan niet zijn.

    Ik snap je redenen waarom je het er voor over hebt om maandelijks te betalen, maar ik vind het niet meer van deze tijd. Als er genoeg hardcore FF fans zijn zullen ze het toch wel redden met hun subscription systeem, maar je zult er nooit nieuwe mensen mee aantrekken.
     
  19. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Ach ja we zien het wel. Ik ben iig blij met hoe de game geworden is tov de oude versie. En als ik terugkijk naar 11 dan weet ik wat ik kan verwachten qua ondersteuning wanneer ze subs handhaven en alleen daarom hoop ik dat ze ook bij subs blijven. Ik zie mezelf DCUO of SW niet jaren spelen, FF met subs wel.

    En nu weer wachten tot het weekend haha. Was trouwens nog helemaal naar die stad gelopen waar jij en Mad zaten, was wel een tof gebied met al die natuur, beetje LotR achtig. Ik kwam die missie voor het verven van je kleertjes ook nog tegen, die kreeg ik met lv15. En zat op een gegeven moment in de dungeon waar Ifrit zit maar was niet ver genoeg in de storyline om aan het gevecht deel te nemen helaas.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, dat gebied is veel leuker dan die domme stad waar wij in terecht kwamen. :mad:

    Vind het wel heel erg zonde dat je chars na deze fase worden gewiped en pas in fase 4 worden ze bewaard. Damnit, ik had me net zoveel moeite gedaan om deze te maken. Ik ben aan ze gehecht! :+
    En dan kun je dat hele tutorial gedoe weer opnieuw gaan doen -_-
     

Deel Deze Pagina