1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Final Fantasy XIV: A Realm Reborn [Beta]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 29 jun 2013.

1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    ah okay thanks, achja ik ben nu lekker side quests aan doen, beetje opdrachtje hier en daar. Ik vroeg me wel af wanneer ik eens een main quest zou krijgen. maar misschien is mijn level daar niet hoog genoeg voor, ben level 9.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Normaal kun je die mainquest gewoon blijven volgen. Ergens moet je denk ik nog een quest pakken als er geen MQ meer in je journal staat.

3. ironman87

ironman87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    toffe game, wat ik wel waardeloos vind is Cross character skills en dat je pas gems in je gear kan doen als je crafting skill lvl 19 is.... ik haat craften :"(

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Waarom vind je die croosclass skills waardeloos?

5. ironman87

ironman87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik hou niet van overnieuw beginnen haha :p

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    De standaard classes kunnen van iedere class skills gebruiken. Echter zodra je een advanced jb neemt blijven er nog maar 3 classes over. Verder is het ook geen must en slechts optioneel. Sommige handige skills krijg je ook al op een laag lvl. En class kun je binnen het uur op lvl10 hebben.

7. ironman87

ironman87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    aaah oke dus je kan ook gewoon goed rollen in een raid zonder cross skills?

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja hoor geen probleem.

9. ironman87

ironman87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    o kijk dan zal ik daar over niet meer zeuren haha ^^

10. ironman87

ironman87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    heeft iemand trouwens al een huis ? ben wel benieuwt hoe dat zit :eek:

als iemand trouwens een keer zin heeft om te co-oppen, mijn psn ID is PikachuNL

Laatst bewerkt: 11 mei 2014
  11. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    ik begin het spel steeds beter te begrijpen en steeds leuker te vinden _O_.. inmiddels level 14, echt gaaf hoe groot de wereld is en hoeveel je kan verkennen. Je kan zoveel kanten op, en dan kom je in een nieuw gebied met nieuwe monsters etc..

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Huis is vrij duur. De goedkoopste is al iets meer dan 1M.

13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Inderdaad best aan de prijs, raad dan ook zeker aan om eerst je geld te bewaren, ik was al 180k lichter voor m'n relic weapon precursor op PLD, Conquistador op z'n WHM iets van 250k geloof ik 8)

@Metalensonique: Je story quest is heel belangrijk in deze game, zeker aan te raden om die te blijven doen!:)

Laatst bewerkt: 11 mei 2014
  14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    ey da drokza, maar dan heb je toch wel te snel het spel uitgespeeld? (als je je vooral focust op de main quest/ story quest?) of is het zo dat ze je daartegen beschermen omdat je dan na een tijdje weer een hoger level moet hebben en je dus wel aan de slag moet gaan met side quests....

15. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Zodra je het verhaal hebt uitgespeeld dan begint Final Fantasy Releam reborn pas. ;)

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Eigenlijk bij iedere MMO begint de game pas als je max lvl bent. Relics zijn vrij prijzig ja. Als vraag ik me af hoe de RMT's 1M gil kunnen verkopen voor $8. Enige wat ik me kan verzinnen is craften of AH traden. Farmen is onmogelijk.

17. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb eigenlijk vanaf 20 ofzo geen side quest meer gedaan, enkel wat random dungeon roulettes, af en toe een serie Leves met de FATEs event die ik tegen kwam terwijl ik de story afwerkte :)
    Je zal zeker tegen een level muur aanlopen als je de 50 nadert qua story en dan zal je misschien een paar quests/extra dungeons of zelfs FATE grinds moeten doen maar daarvoor hoef je je niet zo heel erg zorgen te maken volgens mij.

Sowieso krijg je voor de story ook best leuke rewards af en toe en rond de 20 dus je eigen chocobo!

Dmv accounts te "hacken" dus, wat niet veel meer inhoud dan keyloggers op dubieuze sites en in mailtjes. En dan heb je nog dat groepje simpele figuren die overal hetzelfde wachtwoord gebruiken.
    Hoe denk je dat ze anders steeds aan al die nieuwe accounts komen om je te spammen? :+

18. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Zo moeilijk is het niet om geld te verdienen hoor. Je kan bv craften, zeker wanneer je ook na lv50 je craftjob blijft verbeteren. Farmen kan ook, hiervoor moet je je wel een beetje verdiepen in de markt. Maar ik kan met mijn miner bv. redelijk goed verdienen. Ook kun je de Market in de gaten houden, er zijn zat mensen die laag verkopen waardoor jij hiermee geld kan verdienen. Ook hiervoor geldt dat je je wel een beetje moet verdiepen in de markt. En zo zijn er nog wel wat opties, denk aan challenge logs completen, treasure hunts, sommige dungeons of guildhests zijn de rewards ook wel de moeite waard en dan heb je uiteraard nog spiritbonden ( met wat geluk kan je hier heel goed meeverdienen ).

Daarnaast kan je je craftjobs ook nog aanbieden wanneer iemand deze nodig heeft, bv wanneer je eens shout voor jouw craftjob ziet. Sinds Leviathan update kan je bv. ook de Leviathan barding voor je chocobo craften, hier betaalden mensen goed geld voor na de update ( weet niet wat men zich momenteel voor de barding vraagt ).

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat snap ik wel. Maar 1m voor $8 gaat niet met farmen of craften.

20. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Als het niet kon dan kon je ook niet 1M voor $8 kopen, zo simpel is het. Niet elke RMT zal accounts hacken, die zijn er uiteraard ook. En je moet ook rekening ermee houden dat $8 in bepaalde landen een aantal uren loon is. Als het niet lucratief was dan bestond het simpelweg niet.

En ik moet zeggen dat ook ik 1M niet veel vind en dat dat bedrag makkelijk te farmen is. Een aantal miljoen per week is geen probleem, ook niet voor gewone spelers.

Deel Deze Pagina