Je kon allang ene mijnt berijden Conjurer en White Mage gaan tegelijk omhoog. Zou niet vele uitmaken anders aangezien je de Conjurer eigenlijk niet meer gaat gebruiken.
Ik denk dat je het zelf al gevonden hebt Het is idd die quest waar je 2000 seals moet halen. Dan krijg je de standaard chocobo mount.
Haha en ik maar rennen en denken dat al die lvl20 op mounts alts zijn van iedereen haha. Kansloos. Maar goed straks maar even mijn mount halen en op lvl30 mijn conj mount krijgen . Een van mijn fc leden heeft die mount die gedropt word door "odin"? Volgens mij.
Ik heb echt enorm veel zin om deze game weer te gaan spelen, maar ik heb zoveel games liggen en moet wel weer lidmaatschap kopen dan..... Doen of niet?
Als je nog stapel games hebt liggen, zal ik geen lidmaatschap ervoor neerleggen. Eerst je games uitspelen anders heb je betaaltld voor een maand en je speelt het amper.
Spelen jullie trouwens nog wel eens? Ik ben nog steeds bezig level 50te worden haha. Lvl 35 nu maar afgelopen tijd niet veel kans gehad om te spelen door vakantie etc. Ga morgen ochtend de titan quest doen ben benieuwd hoe die is. Ben nog zo tevreden over de game. En als whm join je ook lekker snel een party . Ben alvast aan het hopen dat ik snel 500reccomendations krijgt voor die mount! :
ja ik speel wanneer ik kan, helaas teveel van huis geweest...Maar als ik achter de PS4 kan speel ik FF
Ondanks dat ik een paar weekjes niet online ben geweest (door WK, Mass Effect pt) ben ik nog zeker niet klaar met FF14. Moet ook nog level 50 worden, maar ben daar wel bijna nu. Laatste keer dat ik online ben geweest heb ik vooral met de instellingen geknutseld; ik wil meer controle over mijn summons, dus ik heb wat met macro's lopen klooien. Beetje ingewikkeld, maar wel handig. Vooral de zonder wapen-met wapen switch is echt geniaal.
Patch notes 2.3: http://eu.finalfantasyxiv.com/lodestone/topics/detail/4c58a7541bd1d958d12d1c5716bb7a9e427f0ced
Iemand een site waar je prepaid code kan kopen die je ook gelijk kan downloaden? Kom er achter dat mijn dagen op zijn
Hier heb ik de mijne vandaan; http://www.randyrun.nl/Final-Fantas...-A-Realm-Reborn-Gamecard-60-Days::140695.html
Op het moment ben ik met FFX bezig, maar ik wil nog zeker terugkeren naar FF14...ben nog niet klaar met deze wereld! Maar kan effe duren dus...
Ben sinds een paar dagen weer bezig met deze game. Nog anderen die hem nog spelen? Binnenkort Patch 2.4 en in het voorjaar de eerste grote update Heavensward.