1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Final Fantasy XIV: A Realm Reborn [Beta]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 29 jun 2013.

1. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Flash is idd een AoE spell, maar area wat die dekt is niet zo groot. Om alle mobs te raken dien je dus in de buurt van de mobs te zijn. Wanneer er veel tegenstanders komen is het vaak een optie om naast de healer te staan maar er wel voor te zorgen dat de mobs met hun rug naar de healer staan. Cure spells genereren echt veel "hate" in dit spel.

Zon broek is volgens mij een subligar, zagen er in 11 ook al lame uit.

Die dungeons zijn idd lowman dungeons en easy, sommige Endgame dungeons doe je met 24 man bv. Je hebt light party ( 4 man ), je hebt dungeons voor 8 man ( full party denk ik ) en dus ook nog voor 24 man ( 3 volle parties, in 11 was dit een Alliance ). Denk dat Dulle Endgame content vergelijkt met Beta tutorial content van FFXIV :+

Laatst bewerkt: 11 jul 2013
  2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Misschien, maar ik verwachtte dat het relatief gezien even moeilijk zou zijn. Hier loop je zomaar doorheen.
    Al vind ik het in GW2 te moeilijk.

3. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Endgame en tutorial content is niet te vergelijken. Of vergelijk je bovenstaand filmpje met beginners content in de beta versie van GW2? Je moet er wel rekening mee houden dat het en beginners content is en het de beta betreft.

Ik las zelfs in een interview dat content tot aan level 50 door de makers wordt gezien als tutorial.

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    lol, serieus? 8) Wat is de level cap in de game?

5. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
  6. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Hmm heb net een email met beta gegevens etc ontvangen... Is hij in het frans :confused: hoop dat als ik hem download etc dat ik wel alles op engels kan zetten :)

Kan iemand die stappen uit die email misschien even in het engels posten hier? Mijn frans is niet zo goed haha.

Laatst bewerkt: 12 jul 2013
  7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Instructions for using Promotion Code:
    Step 1: Connect the PlayStation®3 system to a broadband connection
    Step 2: Sign in to your Sony Entertainment Network account on PlayStation®3
    If you do not have an SEN account, please register for one (more information on www.playstation.com)
    Step 3: Choose Account Management>Redeem Codes
    Step 4: Select Redeem Promotion Code - this brings up a screen to enter the code you have received
    Step 5: Enter code and follow the steps on screen to redeem content
    *Terms and conditions apply. Please visit http://eu.playstation.com/terms/promotioncodes to view full PlayStation®Network Voucher Codes terms and conditions.

Details on how to install the Beta on your PlayStation®3 console can be found here.

After registering your code you can log in to the test forums here.

8. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Thanks hij is aan hetdownloaden :) ben over een uurtje klaar zegt hij :).

9. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Zo ik heb hem gedownload, even kort gespeeld en met toch zeggen dat ik eigenlijk wel verrast ben :). Het begin is heel erg overweldigend, je krijgt zo veel info te verwerken dat het voor veel mensen misschien wel te veel word maar als je door dat eerste begin heen bent word het steeds leuke en leuker. Kan niet wachten tot ik vanmiddag thuis ben van werk om nog ff een uurtje te spelen :).

10. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Zo! De beta vond ik best wel tof! Ga zeker weten voor een archer lafalel oid. Ben tot level 12geweest dus weet wel hoe ik daar zo weer ben. Vermaak me opperbest met ff xiv. Laat phase 4 maar snel beginnen! Ook een keuboard besteld! Welke server gaan jullie spelen?

11. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik ga voor Ragnarok aangezien daar mensen zitten waarmee ik FF11 speelde, is tevens een EU server. Zal wel een weekje of 2 duren voordat fase 4 begint denk ik, maar mag van mij ook snel beginnen ja.

12. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Beta fase 4: 17 augustus-19 augustus , level cap is level 20 maar alle content is in fase 4 aanwezig, ook voice-acting

Early-access: 24 augustus-26 augustus

Official launch: 27 augustus

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Belangrijkste; je character was je in fase 4 aanmaakt neem je mee naar de full game. Speel je iig niet meer voor niks :+

14. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Dat was al bekend :p

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Weet ik (heb het zelfs in de startpost staan), maar je zei het er niet bij! ;)

16. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Laatst bewerkt: 8 aug 2013
  17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Eens zien of ik tijd vind tussen al mijn PS+ games om de beta weer eens te spelen. Dan gelijk weer mijn Miauw maken. :+ (had ergens alle gebruikte opties opgeslagen, dus een exacte kopie moet kunnen, haha :p)

18. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Arcanist ziet wel tof uit. Carbuncle is weer cute haha

19. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Vandaag de code ontvangen voor Beta fase 4, dik 6 GB installeren pffff. Nog 2 daagjes en dan kunnen we eindelijk weer starten \o/

20. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Heh, heb em ook ontvangen. Vannacht installeren, heb ik er geen last van als ik wil gamen.:+

Deel Deze Pagina