Install is al bijna klaar, downen duurde nog geen uurtje Gaat sneller als mijn IGC games haha. Vanaf vrijdag 10.00 uur kunnen we aan de slag.
Helaas kan ik niet aan deze neta fase mee doen door tijdgebrek, maar wel ook mijn early acces code binnen. Vanaf dan ben ik er vollop. Heb er zin in. Hoe is de beta?
Heb nog een week zomervakantie, dus heb de pc versie in een opwelling gekocht. Is maar 22 euro, dus dat geld haal ik er wel uit. Zie me niet betalen voor meer maanden, maar misschien weet het spel me te verrassen. Ik had enkel een uurtje de Alpha gespeeld, dus ik stap er vrij fris in.
Server maintenance, nooooo! Ik zag direct ook veel level 20's toen de server nog maar net up was, je kon dus je phase 4 characters gewoon menemen? Niet dat het enorm veel gaat boeien uiteindelijk
Ik kon zelfs mijn character kiezen uit de "oude" Final Fantasy XIV, dus op die manier ben je gelijk een hoog level. Maar ik ben gewoon opnieuw begonnen.
Ach, ik ben toch nu al level 50 en mede door de quests gelijk ook cool looking gear. Toch wou ik deze avond een instance doen toen ik net weer met XIV begon, ik werd gelijk uit de instance gekicked, en nu kan ik er ook niet meer op komen.
Ben de komende 2 weken veel thuis, is het de moeite waard om aan te schaffen? Ik kan maar weinig filmpjes op youtube vinden waarin de combat mij echt aantrekt.
Goed nieuws voor degene die willen overstappen van de PS3 naar de PS4 versie: http://www.eurogamer.net/articles/2...aying-final-fantasy-14-on-ps3-to-ps4-for-free
Wie heeft nu allemaal de game? En op welke server zitten jullie? Ik heb 'm sinds gisteren nu ook op de PC. Maar als het goed is zijn de servers crossplatform toch?
Persoonlijk kijk ik meer uit naar Everquest....leuker stijltje IMO, maar wie weet hoe lang dat nog gaat duren....
Te lang. Ik kijk hier op zich niet echt naar uit, want het heeft een sub. Maar een gratis beta periode laat ik niet voorbij gaan. Ik heb nog een filmpje van hoe ik mijn char uit de eerste beta had gemaakt, dus kan ik die weer aanmaken. Hopelijk wordt TESO ook nog eens F2P. De beta was niet geniaal, maar het kan leuk tijdverdrijf zijn als ik het gratis kan downloaden.
Is Beta aparte servers? Anders op Ragnarok komen Dulle, laat ik je mijn Bard Lalafell zien Eindelijk een reden voor mij om de PS4 te halen dus hoop dat die in april wel op voorraad is in de winkels.
Sterke MMO op de PC. Niet aan je voorbij laten gaan wanneer je van dit genre houdt en al helemaal niet wanneer je iets met FF hebt. De MMO is ironisch genoeg misschien wel een betere FF dan de verschillende SP games die we de afgelopen jaren voorgeschoteld hebben gekregen.
Verdorie. Domme character wipes! Ik wil dan wel zeggen dat ik alleen in fase 2 zal spelen, maar die is zo kort dat ik het toch maar bij fase 1 ga houden.
Jammer dat ik mijn character pas in fase 2 kan gebruiken. Voor fase 1 dan maar opnieuw beginnen en dingetjes vast uitproberen op de PS4. En fase 1 gaat maar tot level 20, dat ben ik nu wel in 1-2 daagjes.