1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Final Fantasy XV

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 24 nov 2016.

?

Voor welke console ga jij de game kopen?

  1. Xbox One

    11 stem(men)
    40,7%
  2. Playstation 4

    16 stem(men)
    59,3%
  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Een MMO...

    /schudt hoofd ;)
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, er niks anders.....FF16 zie ik de komende 5 jaar echt nog niet gebeuren.
    Maar dat is niet erg. SE moet maar eens goed nadenken en weer eens een échte FF classic in elkaar zetten.


    En FF14 is heerlijk, ook al is het een MMO.;)
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    FF14 schijnt wel goed te zijn maar ik ga niet maandelijks voor een abo betalen.

    FF15 ben ik nog niet zo ver mee. Had het er toevallig wel gisteren even over met een vriend ivm die nieuwe free-2-play vis-game op de PS4: even geprobeerd, maar qua gameplay vind ik de mini-game in FFXV dan stukken beter.

    Ik vind 15 er alleen zo 'flets' uitzien, qua wereld, qua characters, qua costumes. Qua kleur is het gewoon een beetje een grauwe kale boel. En de gameplay vind ik zelf niet echt lekker werken nog. Kan er niet goed inkomen.
     
  4. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    volgens mij kost die gratis vis game gewoon 30,-- Euro ...... :eek:
    Ik kan geen ander vinden dan monsters of the deep,... of bedoel je wat anders??
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Er staat sinds gisteren ofzo een F2P vis-game in. Heb er niets voor betaald. Vond er weinig aan. Ging hem alleen even uitproberen omdat een friend wel into fishing is, maar het vangen van de vis vind ik gewoon veel leuker in FFXV. Goed gedaan in die game, voor een mini-game. Yakuza 5 volgens mij ook wel ok. Sowieso veel games tegenwoordig die vissen erin gooien als mini-game.
     
    allstyles vindt dit leuk.
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Net even een uurtje ofzo de Assassin's Creed event gespeeld, en is wel leuk. Sowieso aardig dat ze zomaar zoiets gratis weggeven natuurlijk. Ook wel fijn dat het (nog?) niet heel moeilijk ofzo is, aangezien ik nog niet echt een hoog level ben ofzo. Daarnaast maak ik me een beetje zorgen om mijn enige save-game, want die moest ik nu hiervoor gebruiken, en mocht het straks nou wel opeens lastig worden, dan ben ik een beetje bang dat ik niet meer gewoon met mijn normale story verder kan gaan en vast zit in die DLC...

    Maar goed, zal allemaal wel ok zijn.
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    BOEM en toen ging ook bij mij de tortoise neer. Gakkie heeft niet overdreven. Zelfs met een level 92 Noctis heeft me dit gevecht ruim een uur gekost. Ring of the Lucii FTW. Laatste trophy van de main game binnen, ex. patch trophy's en DLC. Vond het een leuke game, maar toch stiekem heb ik de turn based combat wel gemist. Daardoor heb ik o.a. veel minder gebruik gemaakt van magie. Ik vond de wereld wel een pluspunt. Voelt heel natuurlijk aan, weinig icoontjes op de kaart ook. Daardoor heeft het wel een uitgestrekt en soms leeg gevoel, maar dat vind ik wel passen bij het gepresenteerde gebied. Alles opgeteld voor mij was dit niet de meest memorabele, maar wel een goede Final Fantasy. Een mooie opstap voor het volgende deel, voor hopelijk op de volgende generatie consoles.
     

Deel Deze Pagina