Ze zeggen dat ontwikkelaars DMC en Bayonetta hebben meegeholpen. Is het spel net zo moeilijk? En heeft de combat dezelfde diepgang?
FF 16 is echt super makkelijk, act 1 bijna uitgespeeld en nog niet eens in de buurt geweest van doodgaan. En speel zonder cheat rings (auto dodge, auto heal etc).
Ik ook, maar dat noem ik geen cheat rings, maar toegankelijkheidsopties. Game is soms pittig vond ik, maar alleen bij bepaalde gevechten, terwijl ik bij de FF 7 remake al moeite had met de eerste boss en bij sommige andere FF games al bij trash. Nooit veel gespeeld omdat ik niet de grootste fan ben van JRPG achtige games, maar deze maak ik wel af. Wereld lijkt soms wel erg klein helaas als je dat op de map bekijkt en dan de verhoudingen naast elkaar legt.
Gekocht Geel. Ga zo wel ff opnieuw beginnen denk ik. Mijn eerste FF game ooit. Op een uur FF7 remake vorige maand na. Dit is wel tof zeg, lijkt wel gericht op volwassenen. Terwijl FF7 die stijl zo kinderlijk aanvoelt. Trok me niet bepaald.
Die framerate is echt tergend op sommige momenten, zelfs in performance mode. Tijdens gevechten niet merkbaar omdat de resolutie dan ontzettend terug wordt geschroefd, maar man man..ga dit eens oplossen ofzo
Zelfs op performance? Volgens mij is juist de performance mode het probleem. Speel op quality want dat raadt men op de meeste plekken aan, dus moet zeggen dat ik er geen last van heb.
Dit is inderdaad tot nu toe de enige game op mijn PS5 die ik liever op solid 30 fps speel. In performance mode schijnt ook de resolutie naar 720p te droppen in gevechten om 60 fps te halen, ik ga niet op 720p zitten gamen in 2023.