jammer dat ze de co-up hebben weggehaald , sudeki heeft volgens mij een kutsysteem als het om vechten gaat! 'k had gekeken naar zo een in-game trailer en vond het wel vaag.
Fable wordt volgens mij echt heel erg wonderlijk om te spelen...zal voor mij wel zo'n tussendoor game worden....ff een half uurtje aan m'n Fable-tje werken
Ik snap het niet waarom wil square niet voor de xbox games maken, nu dat de xbox een groter userbase krijgt. Is het omdat het een amerikaans product is, als dat zo is zijn die gasten gewoon racistisch en daar hou ik niet van.
nee ze hebben een contract met sony niet met nintendo, dus als ze voor nintendo een game kunnen maken, waarom niet voor microsoft.
De NGC versie staat los van de "echt" ff games. en ze doen dit ook omdat ze een goede achtergrond met nintendo hebben. FF is begonnen bij nintendo
Ja en de serie is toen overgestapt naar sony dus waarom kunnen ze nu gewoon niet ook een paar games maken voor xbox zijn we allemaal blij.
Ze hebben toen een risico genomen om over te stappen naar sony waarom nemen ze gewoon niet nog een risico door een game voorde xbox te maken. Wat kan er nou fout gaan