Ja, zou ik eigenlijk wel moeten doen, maar nog niets van gekomen. Komende tijd überhaubt niet veel tijd om te gamen dus hoop echt op een PSP game.
ik vind turn based af en toe heel erg vet maar het moet niet te langdradig zijn, want na een tijdje knok ik tog ook weer liever realtime.. maar wel vet dat ff op de 360 een mmorpg word ik ga hem wel halen denk ik
Turn based is inderdaad cool, en past veel beter bij het genre RPG, maar bij een MMORPG zou dat toch niet zo lekker werken denk ik. moet je wachten tot all je buddy's een move gemaakt hebben etc, dat wekt alleen maar irritatie op. ik ben benieuwd wat ze ervan maken. FF is echt een must-have voor mij straks op de 360!
Niet zo bijster spectaculair inderdaad. Maar dacht een tijd terug eens gelezen dat ze er ook weinig aan de gfx zouden doen, jammer genoeg.
Klopt, tenminste, zover ik weet. Kan ook een poort van de PC-versie zijn, maar dat weet ik niet zeker. Wat mij betreft hadden ze hem ook gewoon op de huidige Xbox mogen laten uitkomen.
Idd maar dat is toch een heel ander soort game vind ik en ziet er wat 'kinderachtiger'.. en vrolijker uit.. Felle kleuren en mooie gfx brengen die game wel op verre hoogte.. het ziet er allemaal zo fijn uit en ik kan niet wachten tot de 360 uitkomt en ik geld kan gaan uitgeven
Kasumi---->het begon op de ps1 met final fantasy VI tot FFIX<--- hallo dat klopt niet ff6 is origineel niet op de ps1 uit gekomen.
Graphics zien er idd niet echt geweldig uit, maar als ik terug denk aan de lol die ik met Phantasy Star Online heb gehad, dan ga ik aan deze titel nog een hoop leuke uurtjes beleven. Blijft natuurlijk een misser dat ze graphics niet hebben opgepoetst, denk dat meer mensen hem nu wel links gaan laten liggen.
ooh ik verlang zo erug naar final fantasy 12 damn man, ik mis die heerlijke soundtrack van de final fantasy serie's
Final Fantasy XII is ook een game waar ik niet op kan wachten Volgens mij gaat dat echt weer een klapper worden, en die soundtracks van Final Fantasy zijn idd altijd geweldig
Ik heb nog nooit in mijn leven een FF aangeraakt of gezien, maar ik wil al een tijdje een mmorpg spelen en op mijn 360 wordt het dan zover. Dit is de eerste mmorpg die er komt (toch?) en dan maken de graphics mij niet eens zoveel uit, als het maar leuk is om te spelen. Die mooie graphics en zo komen heus nog wel in een ander mmorpg spel...
Leuk pakketje inderdaad, met een mooie prijs. Maar beta he.. Zit ik toch niet op te wachten. Kwoot uit reacties:
Tja, daar is de console sowieso goedkoper. Als ze hem hier uit zouden brengen zouden ze er zo €450 voor vragen.