1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final fantasy

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hvc., 19 aug 2005.

  1. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Correctie:

    Het begon met FF4 op de nes;)
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar de echt "power" final fantasy's zijn pas gekomen sinds ff7, en de grote man daarachter is gewoon super!!! De huidige vader is belange niet zo goed als hem, kijk maar naar de feiten, ff 4,... komt niet in de beurt van ff7,8,...
     
  3. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja FF7 is ook voor mij ook DE FF allertijden. Als er een remake/digital remastered versie voor de 360 zou uitkomen leg ik er graag 60euris voor neer:)
     
  4. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Deeltje 7 is idd een meesterwerk, maar vond deel 5 persoonlijk ook erg sterk.
    Hoop ook dat deel 7 snel opnieuw wordt uitgebracht met opgepoetste graphics.
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat naar alle waarschijnlijkheid ook wel gebeuren, de vraag is dus niet of maar wanneer....en wanneer het gebeurd zal hij hoogstwaarschijnlijk alleen voor de PS3 uitkomen :)
     
  6. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Als hij dan alleen voor de PS3 uitkomt dan duurt het idd nog wel een tijd. Aangezien PS3 eerst weer in Japan wordt gereleased, dan zal hij pas in 2007 hier in europa zijn ben ik bang. Maar eerst Advent Children kijken dan :)
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je zeker doen, tis echt een vette film ! :D
     
  8. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is tog al uit...
    geef snel andwoord want dan kros ik naar de videotheek en koop hem
     
  9. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Groot nieuws voor elke Xbox 360 bezitter want met OXM360 kan je binnenkort een beta van Final Fantasy XI online spelen! Het "Official Xbox Magazine 360" van Engeland gaat namelijk in hun vierde nummer een volledige beta van het spel op jullie loslaten. Deze vierde uitgave komt in Engelend op 5 januari in de winkels terecht, andere Europese landen volgen een paar dagen later.

    Met deze beta zal het mogelijk zijn om één van je Final Fantasy karakters te creëren, ze online te gooien en deze samen met duizenden andere spelers interactie te laten aangaan. Dit alles door het reusachtige fantasieland van Vana'diel zolang Square Enix de betaservers laat draaien


    Mischien dat de topic starter de begin post ff kan veranderen?? Het staat er allemaal wat onduidelijk en er staat ook onzin in.. Zo begon Final Fantasy natuurlijk niet op de Playstation en is FF XI al jaren uit op de Playstation2 en PC.. Er komt nu dus een 'remake' voor de xbox 360
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2005
  10. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    nee gebeurt pas in maart ofzo
     
  11. final fantasy

    final fantasy FF lover

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat zo hem zo laat uitgeven, van mij hat die op de normale xbox wel gekunt je moet wel denken ff11 is al uit 2001
     
  12. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1

    Ja klopt.. Hij was er ook al op de PS2, dus de xbox had het zeker ook wel aangekunt..
    Maarja.. we krijgen hem nu met opgepoetste graphics... dus dat nooit verkeert :)
     
  13. Snatcher NL

    Snatcher NL Cyber Punk

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben wel benieuwd hoe de game uiteindelijk zal uitpakken op de 360. Heb het spel zelf 8 maanden gespeeld op de PC en moet zeggen dat erg wennen was om met een controller en keyboard tegelijkertijd te spelen. Spel was zonder extra controller nl. nauwelijks te spelen op de PC. Gelukkig hebben we dat probleem op de 360 niet.

    Overigens wil ik iedereen wel waarschuwen voor deze MMORPG. Het vreet letterlijk al je vrije tijd op en de grind in FFXI is behoorlijk te noemen. Daarnaast duurt het op de hogere levels soms uren om een uitgebalanceerde party te vormen en dat levert zo nu en dan behoorlijk wat frustaties op. Niettemin ziet het spel er erg goed uit, zelfs op de PC en is het behoorlijk verslavend. Quests zijn goed doordacht en ingame community is erg vriendelijk te noemen.

    Je bent gewaarschuwd ;)
     
  14. prahladsingh

    prahladsingh Xbox 360

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    He gasten,

    Advent children kon je via internet torrents 4 maanden geleden downloaden.

    Eergisteren is de beta versie uitgebracht van final fantasy. Heeft iemand dit blad al kunnen bemachtigen?

    Gr.
     
  15. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Allang... en ik wil er weer vanaf ook. FFXI kan mij niet pakken, je moet ook eerst een playonline account aanmaken die nu gratis is maar over een tijd 12,50 per maand gaat kosten.
    Heeft iemand deze al toevallig opgezegd? ik kan er geen wijs uit worden en heb weinig trek in de eerste rekening aangezien ik hem toch nooit meer zal spelen
     
  16. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand hem al gekocht? ben erg benieuw naar reviews
     
  17. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... In eerste instantie was ik wel geïnteresseerd in deze game op de 360... Hij is hier ook al te koop in Den Haag... Maar FF XI is geheel gericht op het online gamen en dat is op zich niet zo erg, maar dat je er extra poen voor moet neertellen... Nee bedankt... Vooral ook omdat het een vrij gedateerde game is die er heden ten dage nog steeds ongeveer uitziet als een PS2 game... Bij de verkoopreclame staat de waarschuwing vermeld: "LET OP !!!Voor dit spel moet u in het bezit zijn van een creditcard en u betaalt dan 13 euro per maand !!!"

    Elder Scroll's Oblivion is mijns inziens een veel mooier spel, alleen heeft die game weer het nadeel dat hij juist niet online kan... Het is ook altijd wat...

    Het genre trekt me ook wat minder, ik heb meer interesse in Huxley...

    Online servers in de lucht houden zal wel erg prijzig zijn voor gameontwikkelaars/publishers, maar ik blijf er huiverig voor om naast een Xbox Live abonnement ook nog eens extra te gaan betalen voor het kunnen spelen van slechts één game als FF XI... :{
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2006
  18. Tha Ladykillah

    Tha Ladykillah Tha Nudies!

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij wel heel leuk om Final FantasyXI te spelen vooral online... Alleen vind ik het minder dat je er ook nog eens een maandelijks bedrag voor neer moet worden gelegd, terwijl je al 60 euro per jaar betaald voor het online game. En dat is het mij niet waard.. Maarja voor de echte die hards is dit natuurlijk een mus have!
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap precies wat je bedoeld :) Ik zit er ook een beetje mee in m'n maag. Ik koop en speel zo ontzettend veel games, en ik kan er ook goed veel geld aan uitgeven. Maar op het moment dat ik maandelijks moet gaan betalen om 1 van die zovele games uberhaupt te kunnen spelen haak ik af. Ik snap best dat het z'n redenen heeft hoor, maar ik vertik het gewoon omdat ik van te voren al weet dat ik de games er toch hoogstwaarschijnlijk niet genoeg naar speel. Keuze aan spellen genoeg zou ik zeggen :)
     
  20. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je dit spel al op de PC speelt dan maakt de kosten niet zoveel uit, want je kan met je PlayOnline/Content ID gewoon inloggen op elk platform, ook de nieuwe expansion voor de pc is circa 10 euro goedkoper dan de Xbox 360 met alle expansions, het enigste nadeel is je HDD ruimte word grotendeels in beslag genomen door FFXI.
    Echter je kan ook gewoon Xbox Live Silver nemen als je geld wilt besparen op je Live account, ik hou mijn Gold gewoon omdat ik een jaartje gratis heb en gewoon nog wel is online multiplayer wil spelen.
     

Deel Deze Pagina