1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] 207 S2000 Cup Season 2 [AM] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 10 mrt 2013.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Camino Viejo Short Reverse is nu niet een baan die ik dagelijks rijd, maar we gaan er gewoon het beste van proberen te maken O-)

    Hoop ook dat ik erbij kan zijn. Zoals jullie weten was ik m'n schijfje vergeten. M'n vader komt vanavond vlak langs de plaats waar hij ligt en die wilde hem wel ophalen, maar die is waarschijnlijk ergens tussen 20.00 en 20.30 thuis.
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ooh dan kan je altijd de 2 heats meepakken en met geluk de kwali. :)
     
  3. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Net een zaag in mijn duim gezet, geen idee of ik hem goed kan gebruiken straks... dus kan zijn dat ik er niet ben.

    Verstuurd met Tapatalk.
     
  4. Alexij

    Alexij Alexij NL

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    Auw... nou hopen dat jij erbij bent Barry

    Greetz
    Alexander
     
  5. Etro

    Etro Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    mietje \o/ Was maar een minuscuul sneetje :D
     
  6. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    3 hechtingen verder, mag geen kracht zetten, maar dokter gaf aan dat met je duim naar rechts en links bewegen prima kan... ingepakte duim past ook precies tussen mijn opzet stukje, dus ben er gewoon bij, zo even aspirientje nemen....

    Verstuurd met Tapatalk.
     
  7. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    # Geschikt ;)
     
  8. generationq87

    generationq87 Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    11
    Vanavond niet aanwezig, volgende week denk ik wel weer!
     
  9. Alexij

    Alexij Alexij NL

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    Foto van de lobby..

    Greetz
    Alexander
     
  10. Alexij

    Alexij Alexij NL

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Greetz
    Alexander
     
  11. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Was totaal mijn circuit niet.
    Kwalificatie ging wel goed. 0:46.6 was wel goed voor mij
    Race 1 ging wel goed, geen schade gehad, kon de top 3 niet binnen komen door vaak een slechte exit te hebben bij de één/twee na laatste bocht.
    Race 2 redelijke start, daarna schade gereden door de uur te raken en in ronde 14 botste ik net op de muur door mijn schade aan de voorbumper en sloeg over de kop.
     
  12. Alexij

    Alexij Alexij NL

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Greetz
    Alexander
     
  13. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Kwalificatie, ging redelijk ondanks mijn duimpje :)
    1e heat, zat achter denvan en was sneller, daardoor er langs, maar daarna was de druk bij Denvan weg en zat ie achter mij aan, kon ook even geen lekkere ronde's neerzetten dus etro was te ver weg. Langzaam maar zeker ging het iets beter en de laatste ronde reed Etro nog even schade, maar dat was net te laat voor Denvan en mij.
    2e heat, veel gebots, excuses nogmaals voor sommige tikjes: verkeerde keuze bij Alsjemenou. Met schade redelijk kunnen rijden, maar niet echt tijden om hoog te eindigen, vroeg mijn pitstops gemaakt, daardoor Etro ingehaald en in de laatste ronde's nog hard moeten vechten en uiteindelijk verloren door een stomme fout in de laatste ronde.

    Leuke avond, maar mijn duim doet wel wat pijn nu :)
     
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Eindelijk mijn langverwachte (bijna) perfecte avond! 47 puntjes yeah! :)


    Kwalificatie ginggelijk al prima en ik reed al in de 46,6 en later een 46,5. En toen reed ik een rondje waarin ik heel licht driftend de hairpin in reed waardoor ik perfect recht stond halverwege de bocht en zo een goede exit kon pakken. En dat resulteerde in een 56,3. En dat was goed voor een pole.

    Heat 1 begon redelijk. Ik kon een heel klein beetje uitlopen tot zo'n 50 meter. Toen kwam menno weer wat dichterbij en haalde mij netjes in. Verder op plek 2 en ik ging vroeg mijn pit in. Ik reed toen wat ronde tijden die net niet op menno's pace konden tippen dus na zijn stop kon ik weer als 2e aansluiten. Mooie 12 punten.

    Heat 2 was drama bij het begin en een feestje aan het eind. Het begon met wat geluk, want ik was als een van de weinige zonder butsen de beginfase doorgekomen. Snel mijn eerste pit. Mijn pace lag iets hoger dan de geblesseerde lawaai dus ik wou mijn 2e stop maken. Maar daar maakte ik een raar foutje ofzo waardoor mijn achterkant wat uitbrak bij de pit. Ik zou de muur raken dus ben via het gras de baan terug opgereden. Toen een ronde erna gebeurde gewoon hetzelfde! 8) van 50 meter naar 300 meter achter Denvan. Ik liep in de volgende 10 rondes 150 meter in. Denvan ging de pit in en kwam net voor Menno eruit. Toen ben ik gigantisch hard gaan pushen om de 600 in 750 meter voorsprong te maken. Zo zou ik genoeg hebben voor mijn stop om er voor uit te komen. Mijn pace was leuk met een constante 46,4! En eindelijk, ik heb een overwinning in de 207 cup! :D
     
  15. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    Hahaha strak gereden Flavour. :thumbs:

    Kwalificatie niet de tijd kunnen rijden uit de oefensessie ervoor. Toen reed ik een 46,1xx en in de kwalificatie niet verder dan een 46,5xx. Wel nog goed voor een 2e plek.

    Heat 1 achter Flavour gereden en hier en daar wat druk zetten om zo Flavour in een foutje te drukken. Dat foutje kwam in het laatste gedeelte van de baan. Daarna een paar keer rondjes kunnen rijden van 46,2xx en 46,3xx voor een veilige marge en de overwinning.

    Heat 2 begon hoopvol. Lag snel 4e en besloot 2x vroeg te pitten voor een vrije baan. Helaas na de pitstop geen vrije baan en te veel schade opgelopen8) De rondetijden waren toen teruggelopen naar de 46,8xx t/m 47,0xx. Niet genoeg om het de top 2 lastig te maken.
     
  16. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    772
    Niet de perfect avond voor mij =(

    Weinig geoefend voor dit circuit en half gaar begonnen aan de kwalificatie. De voorlaatste plek beloofde al niet veel goeds.

    De eerste heat chasse patatte...... rondjes gereden tussen Alexij en ik geloof Etro of Lawaai...

    [​IMG]

    De tweede heat, in ronde 3 eerst zelf het een van de vele muurtjes aangetikt, vervolgens een dubbele kus van lawaai....
    [​IMG]
    (no hard feelings), was de opgelopen aero en motorschade genoeg om meteen maar te pitten. Daarna nog wel freaky kunnen inhalen omdat hij zo nodig de muur moest aanraken.

    [​IMG]

    Voor de rest wederom chasse patatte..., Tender 500 mtr achter me, Etro/Lawaai 500 mtr voor me.....

    Volgende week hopelijk iets meer tijd om de baan te leren kennen!

    grt A
     
  17. Alexij

    Alexij Alexij NL

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij viel het iig niet tegen ondanks dat ik beide heats op 2 rondes ben gezet maar dat is ook niets nieuws :D
    Kon nog een redelijk vlakke race rijden, kon ook voor mij redelijk de vaart erin houden wel 2 tot 3 sec langzamer dan de top maar ik had dat gat toch wat groter verwacht.
    Heat 1 ging het gelijk in de eerste ronde al niet helemaal lekker zat tegen de muur na de lange rechter bocht (bocht 3??) en dook vervolgens tegen de overkant aan. Gevolg: versnellingsbak en rechter voor diff. geel extern voor rood en zijkant ook geel. Verder redelijk constant kunnen rijden. Hoop dat ik niet al teveel overlast veroorzaakt heb voor achteropkomend verkeer??? :confused::D:D
    Heat 2: rollende start was wel grappig alleen ging ik weer te wijd in bocht 3 en zat Lawaai naast mij en was het de muur in of de baan op en een touche maken.... wat resulteerde in een spin. Later gebeurde ongeveer hetzelfde met Menno... nog wat proberen aan te haken bij diverse mensen om hun lijnen en snelheden na te apen :D lukte de ene keer beter dan de andere.
    Vanavond alvast maar gaan oefenen voor volgende week.

    Greetz
    Alexander
     
  18. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    Met zo'n paint vraag je ook om kusjes:+:xO-)
     
  19. Alexij

    Alexij Alexij NL

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk meer om een sandwich???

    Greetz
    Alexander
     
  20. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik word hier een beetje moedeloos van.
    Wat ik zelf onder controle had zoals racetempo en kwalificatietijd was redelijk tot goed.
    Zelfs geen LAG.
    Om vervolgens weer aan het begin van de 2e heat uit de lobby gegooid te worden door LIVE.
    Wel had ik internet maar geen LIVE verbinding. Pas na ongeveer 15 minuten weer kontakt met LIVE.
    Weer voor de tweede maal op rij, de punten in de 2e heat van de Peugeot cup misgelopen|:-|:-8):mad:
    Extra frustrerend omdat een slecht resultaat door eigen fouten makkelijker te accepteren is.

    Mijn buffertje aan punten voor rijdersklassement zijn nu helemaal weggesmolten en ben ik zeker een plek gezakt.
    Wat k.. avond.

    Edit 2405 2013:
    Ik kon jullie niet meer kontakten via internet of LIVE dat wachten zinloos was omdat ik niet wist hoe lang ik weer op Live kon terugkomen. Soms duurt het wel een half tot een heel uur.
    Nou ff weer wat bijgekomen van de frustratie.
    Ik heb port forwarding handmatig op mijn router en xbox ingesteld voor LIVE. Ik hoop dat dit de problemen oplost.

    Ik ga in ieder geval flink oefenen om weer wat puntjes te verzamelen in het klassement.


    .
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2013

Deel Deze Pagina