De kwalificatie heb ik met wat geluk naar me toegetrokken. Ik haalde niet de rondetijden die ik en anderen in de race met gemak haalde, maar het bleek wonderwel toch genoeg te zijn!
Mijn eerste race ging zoals ik ze het liefst heb: van de eerste tot de laatste meter vooraan rijdend! Lawaai die naast me startte op
plaats twee was, voor zover ik kon zien, het slachtoffer van de hectiek waardoor ik niet Lawaai achter me had na bocht 1, maar Freaky en Menno. Die laatste besloot om al vroeg te gaan pitten, waardoor ik, met Freaky vlak achter me ging doen wat ik het liefste doe: hotlappen met een lege baan voor me. Door Menno's tacktiek had ik namelijk geen zicht op zijn snelheid en moest ik voor de zekerheid gewoon volle bak gaan rijden (niet dat ik een andere keuze had trouwens, met een loerende Freaky vlak achter me). Na de pitstops bleek dat het hotlappen z'n vruchten had afgeworpen, met een veilige voorsprong reed ik naar de overwinning.
Heat 2 van achteren startend ging ik (ongeveer achteraan rijdend en slippende auto's om me heen ontwijkend) al vroeg de pit in (helaas wat schade opgelopen bij het uitrijden vd pit). Het grootste deel van de race kon ik hierdoor met een lege baan voor me afleggen en met het bijbehorende tempo wat plaatsen goed maken. Uiteindelijk een spannende race gehad met Freaky, Flavour, Menno en Denvan om de plaatsen 1 t/m 5 en hier als 2e uitgekomen
EDIT:
Heeft iemand misschien een keertje de replay van heat 2 voor me (je hoeft er niet speciaal je xbox voor op te starten).
Laatst bewerkt: 30 mei 2013