Heb ik bij het organiseren nu en in het verleden wel eens aangedacht, maar heb vorig jaar bij TORA ook zelf meegemaakt dat dat in FM4 (nog) niet werkt. Er waren een safetycar periodes...., diegene met schade konden pitten, maar je bodystocking werd dus niet gerepareerd, vervolgens aansluiten bij de rest. Hele pack weer bij elkaar, na vertrek safetycar/vliegende start, probeert iedereen weer positie te winnen, opnieuw problemen en opnieuw schade en nu nog meer aero, weer safety etc.....Was uiteindelijk niet echt werkbaar. Zou alleen kunnen werken als je ook je aero zou kunnen "repareren".
We kunnen wel kijken of we duidelijkere regels kunnen stellen wanneer er een totale herstart zou moeten worden, dat is nu nog een beetje subjectief en ligt aan de raceleiding.
Mijn eigen races: tot mijn verbazing 5e plek in kwalificatie? en dit terwijl ik eigenlijk niet geoefend had. Vervolgens de eerste heat te veel fouten in het begin en te vaak naast de baan, niet meer echt meer aangedrongen en een bijna laatste plek voor mij , dus goede uitgangspositie voor heat 2.
Die ging goed voor 2/3 van de eerste rond, moter in de prak, maar die kunnen ze in 5 seconden wisselen, body schade van 82% voor en achter en 76% zijkant de race was over. Overigens weet men wat er fout ging, dus ik maak me er verder niet druk om en no hard feelings. Maar overigens door goed anticiperen van mij, fantastisch racegedrag van mij en het zeer goed doorrijden van mij was het voor uiteindelijk voor mij erg makkelijk om Freaky achter mij te houden in het kampioenschap.
_0/_0/_0/
Nu vakantie, weet niet of ik tijd heb om Froza nog veel te spelen.......
Lawaai wordt "wijd"" getikt....
Den "BULLDOZER" Van aan het werk
@ Flav: :b: mate!
@ Loyall:\o/ je nieuwe CSR al binnen?
@ Menno:
@ iedereen; leuk dat jullie meereden en leuk om met jullie comp te rijden \o/\o/\o/
Laatst bewerkt: 13 jun 2013