1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] Asian Smokin' Hot AWD Cup [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door noriCeramic, 28 apr 2012.

1. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik hoop dat mijn verbinding deze week wel werkt. Gisteravond klapte hij er ook al uit toen ik aan het oefenen was met Loyall dus voor de zekerheid stel ik zo alles opnieuw in.

2. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tip dus voor Tender en Coldzero, join als eerste! (Dat betekent dus niet om 1 voor 8 online komen :p)

3. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Enige lastige is dat coldzero en b tender moeite hebben om bij elkaar te joinen :+ Hopelijk gaat het goed vanavond.

4. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik ben altijd ruim op tijd dus ben vanavond ook vanaf 19.00 online. Zag dat Flavour host dus deze week zit ik hopelijk wel in 1x in de goede lobby :)

5. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks trouwens :thumbs:

6. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Heb echt zin in deze track. Altijd spektakel :)

7. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kom gaan we effe warming up rollen. Ik ga racen :cool: Diablo 3 is toch offline :p Oja, mijn stuur staat al in me nieuwe huis dus weer lekker controller raceje

8. Rovaro2

Rovaro2 I am the Stig!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er vanavond niet bij, morgenochten vroeg in het vliegtuig richting Zwitserland. Kan woensdag met de DTM dan ook niet meedoen. Volgende week zondag ben ik weer van de partij.

9. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    KOM DER AN!

10. Vic Vega

Vic Vega Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan geen verbinding maken met console van een andere speler

11. Vic Vega

Vic Vega Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan jullie wel horen.

12. Vic Vega

Vic Vega Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog wel ff geoefend:

13. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bigga haal je mic eruit! Dat hielp bij mij ;)

14. Vic Vega

Vic Vega Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    For the record. In de tweede heat startte ik erg rustig om juist niemand te raken, werd ik van de baan geknald door een laggende BassieBaas. Meteen 30% schade aan de motor en body schade. Ik ben daardoor in de eerste ronde de pit in gegaan, later niet meer.

15. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378

:eek:

Ennieweej, heeft iemand voor mij de Replay van Heat 2?

16. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Heat 1; Als je die replay kijkt zie je me opeens wegglijden uit het niets in de laatste bocht (ronde 2) waardoor ik de race voor Nori en Tender verpeste...
    Daarna gleed de mijne vervolgens heel mooi de pit in. 8)
    Tegensturen werkte voor geen meter omdat ik waarschijnlijk teveel snelheid had.
    Paar ronde later alsnog op mijn dak beland en 16de.

Heat 2; Minder risico's genomen vooral in de laatste bocht en alle andere curbs.
    Had totaal geen zin om het nog een keer te verknallen en toch mooi 2de kunnen worden.

17. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    In heat 1 een beetje pech gehad toen ik in rondje 2 een aanvaring met Nori en/of Denvan had. Ik viel terug tot de laatste plaats en finishte uiteindelijk 13e geloof ik.

De tweede heat mocht ik redelijk vooraan beginnen. Ik heb me redelijk naar voren kunnen sturen (nog wel wat onbedoeld contact met ik geloof Blauw Hok gehad in rondje 1), totdat ik tweede lag achter Denvan. Ik besloot vervolgens vroeg te pitten en lag (nadat Denvan ook had gepit enkele ronden later) tot mijn verassing eerste. Daarna niet teveel risico meer genomen en de race als eerste gefinisht :)

18. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de replay van heat 2 wil ik morgen wel doorsturen. Ik heb het nu geprobeerd maar krijg melding dat de server momenteel niet beschikbaar is

19. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Excuus voor het raken, welke bocht was het? Want mij is de pas ook afgesneden. Het is echter wel zo dat je verplicht bent om te pitten tussen rond 4 en 11, maakt niet uit of je eerder pit of niet. Voor niemand is een uitzondering gemaakt om wat voor reden dan ook.

Nogmaals, mijn intentie is niet om iedereen er af te beuken. De lag kan ik weinig aan doen, is echt opeens op komen zetten sinds een week of 3 nu. Ik denk dat iedereen dat wel kan beamen. Alles staat uit maar toch laggen we (Blauw Hok en ik), terwijl we op een snel netwerk zitten. Maarja, ik verhuis volgende week dus dan is dat misschien ook weer verholpen. :eek:

20. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    De replay stopt in ronde 11 (heat 2).
    Helaas kan ik Nori zijn crash hierdoor niet zien. :+

Deel Deze Pagina