1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] Asian Smokin' Hot AWD Cup [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door noriCeramic, 28 apr 2012.

1. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Maar goed ook, die bocht was in heat 1 en 2 niet één keer gevaarlijk geweest voor mij :+

Te veel risico nemen en denken dat je in de laatste ronde zit. Niet nadenkende van: "Hey schade staat op simulatie, als je op de kop ligt kan je niet meer verder", en vervolgens ook nog zien dat je niet in de laatste ronde zit.

Zuur.. Nu staat Flavour waarschijnlijk 1e in het klassement ;)

2. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is Maple Valley toch een heerlijk circuit. Niet netjes (lees binnen de lijntjes van de baan) rijden word hard afgestraft met salto's en een ratslag. En dan heb ik het nog niet over de laatste bocht/dip voor start/finish. En dus hadden deze 2 heats ook de nodige uitvallers voor zich opgeëist.

1 heat werd ik 4e, doordat voorin (Denvan en Nori geloof ik) elkaar uit de race te halen. Verder heb ik voornamelijk alleen gereden.

2e heat starte ik vrij achterin, en had wat problemen om het ritme van heat 1 terug te vinden. Plaatsen die ik won moest ik weer teruggeven door te laat aanremmen van een bocht, te ver doorglijden etc etc. Maar toen ik eenmaal het ritme te pakken had, ging het lekker. In ronde 6 (of 7) de pit ingedoken, en toen ik er weer uitkwam, zag ik dat Lircky zo'n 150 M voor mij reed. Met het idee dat ik niet al te veel risico's wilde (en kon) nemen, reed ik heel langzaam naar hem toe, en draaide ik de duimschroeven langzaam aan. Maar hij hield het hoofd koel. Pas in de laatste ronde op het 2e gedeelte van het circuit kon ik hem clean passeren om alsnog de 5e plek in te nemen.

Al met al was het lang geleden dat we een volledige grid hadden (16 plaatsten vol).

3. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet geheel uit het niets. Met hoge snelheid kwam je uit de bocht al een beetje glijdend (zo is de auto nou eenmaal in bochten), en het lijkt erop alsof je een klein beetje tegenstuurt, maar toen je op het groene gedeelte aan de linkerkant kwam (niet de baan, maar ook geen curb), toen verloor je de controle. Daar heb je gewoon geen/minder grip op.

Zoals ik al zei, Dirty drivers will be punished on this track, those are the rules on Maple Valey.

4. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Iig niet dirty op de baan zoals sommige. :+
    Het ging daar ook 99 van de 100 keer goed. Helaas dit keer niet en geen tijd om te herstellen.
    Tender maakte ook zo'n slippertje (heat 2, ronde 12) en kon wel herstellen.

Wel grappig dat ik een paar bochten daarvoor al bijna op mijn dak lag en vol doorging.

5. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ surreallistic ik heb de replay opgestuurd

6. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Staat die ook in je SF? Moet nog scheidsrechter spelen :mad:

7. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Als het goed is heb je Heat 2 van me gehad.

8. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel inspiratie voor een clipjel alleen geen tijd.

9. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks!

10. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    muchos gracias

11. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is al weer even geleden dat ik dit voor het laatst gedaan heb, maar alstublieft dames en heren

Als je de montage leuk vind, druk dan op de 'like' button. Hoe meer 'likes', hoe hoger hij komt bij zoekopdrachten, en dat betekent meer views.

12. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik heb het al geliked. Jammer dat mijn pass op Asjemenou er nog niet in zit maar dat was ook in de 1e heat. Op volle snelheid tussen de muur en een gespinde auto door. Verder zitten er inderdaad wat gemene tikjes in her en der ;)

13. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    De start is van heat 2. Er is ook best veel uit de eerste heat te vinden.
    Mijn complimenten weer naar (spiel)Bergje.

1:10 & 1:30. 8)

14. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Nog een huishoudelijke mededeling: komende zondag ben ik er niet bij omdat ik dan in België zit. Dus heel veel plezier op die berg zonder mij in ieder geval. Scheelt weer een moeilijk join gevalletje ;)

15. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Wat een bazenfilmpje! Ook echt mooie camera standpunten op Maple Valley. Vooral die shots van net voor de tunnel in slowmotion _O_

16. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb hem doorgetwittert naar Turn10 zou mooi zijn als we er iets van horen!

17. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
  18. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55

N.a.v. tweede heat is besloten door de raceleiding (BassieBaas, Blauw Hok, Nori Ceramic) dat G0rgeous George geen punten toebedeeld zal krijgen in de betreffende race. Heat 1 zal als enige geldige race tellen voor George op Maple Valley.

De reden hiervoor is het negeren van de pit-regels. In heat 2 ontstond er een crash tussen BassieBaas en G0rgeous George (lap 1) waardoor George veel schade opliep. Hij is in lap 1 gaan pitten. Er kwam toen een discussie op gang waarin de vraag was of hij dan ook nog in de reguliere pitstop rondes moest pitten. Het antwoord hierop van de raceleiding was een unanieme JA. George heeft dit echter niet gedaan. Wij snappen dat een extra pitstop fataal zou zijn geworden, alleen is het ook niet eerlijk t.o.v. andere racers om alleen in ronde 1 te pitten.

In hoger beroep gaan is mogelijk, mits met een goede onderbouwing.

Sorry George, regels zijn regels. We moeten ergens een grens stellen

19. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    * Waarbij ik de opmerking wil plaatsen dat als ik aankomende race zou laggen, ik maar af moet zien van deelname.. Maar, ik ga zaterdag over dus hoop met me nieuwe internets dat dit niet meer zal voorkomen.

In de replay is te zien dat me geen centimeter gegund werd, waarbij dit alles voorkomen had kunnen worden. Maar dat is afterrace talk en niet in the heat of the moment. Excuus dat ik aan de binnenkant bleef hangen, ook een leermoment voor mij.

PS Bergje absurd nice gedaan!

20. Vic Vega

Vic Vega Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer.

BassieBaas, dat is het ding met lag: op mijn scherm zat je op een andere plek. En ineens kreeg ik een tik van achteren. Kun jij niks aan doen.

Deel Deze Pagina