1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] Asian Smokin' Hot AWD Cup [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door noriCeramic, 28 apr 2012.

  1. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    Een keurige 10de positie! Ben inmiddels aan de koppeling gewend, maar vind het nog steeds stom dat je met een seq bak welke al snellere gearchanges hebt hier voordeel mee hebt...

    Gisteren even online geraced met de 911gt2rs waren bijna alleen maar porsches online! Wel geluid met 10 turbo's op een circuit!
     
  2. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Komend weekden ga ik niet redden. Weekendje de hort op met moeder de vrouw. Alweer 4 jaar getrouwd. Hoe houdt ze het vol? :+
     
  3. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    Zondag ben ik er ook niet bij (Pinksterfeesten te Delfzijl) ik ben vanaf zaterdagmiddag tot maandag avond uit de running. Als je me nodig hebt, zoek dan bij de dichtsbijzijnde tap! Pinksterweekeinde kost me als tijd 10 jaar van mijn leven, BIER MUZIEK ZON SIGAREN!

    vanavond nog een whiskyproeverij, aaahhhhhhhhhh
    \o/
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik ben er ook niet bij zondag. Zit in Limburg van het weekend.
     
  5. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    gratis top 10 punten voor iedereen die nog wel meedoet :p
     
  6. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Dan scoor ik bijna evenveel als afgelopen weekend. :cool:
     
  7. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik sta niet in de uitslag van Heat 2 ;) asjemenou staat er 2x in, ik was 8e, de punten kloppen geloof ik wel :) Ik ben er zondag denk ik ook niet bij, barbecueen, maar mss dat we net klaar zijn.
     
  8. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb als eerst mijn NAT opengeknald op mijn nieuwe KNP experia box. =) Hopen dat vanavond alles goed gaat! Maarja, stel nou hé dat mijn xdoos het niet doet. Dan is het chantage van Blauw Hok, die heeft gister mijn internet ingesteld. En dat zou goed passen, want we rijden hier niet meer in teamverband/paint.. verdacht! Haha neehoor thanks nog auwe!
     
  9. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan er vanvavond niet bij zijn.
     
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik ben inmiddels online. Ik ben bij m'n ouders (op m'n broertjes Xbox) en zou straks liefst weer als eerste een invite krijgen :)
     
  11. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Hoe ik me als (bijna) enige Subaru-rijder verwacht te gaan voelen dadelijk :)
    [​IMG]
     
  12. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    ^Dat viel uiteindelijk wel mee gelukkig :)

    Het ging wel lekker. Mocht na de kwalificatie als derde starten (rondje was niet clean) en het lukte om de topdrie zonder problemen in te halen. Daarna een klein gaatje op Blauwhok kunnen creeeren en vervolgens geen problemen meer ondervonden.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2012
  13. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Je had nog wat te goed van mij. De after race op Silverstone was ik minder gewillig, toen je mijn kont aanviel.

    Ik vind Fujimi altijd een kermis attractie.
    Ik had een slechter resultaat verwacht.
    Ik kon Rovaro lang genoeg van mij afhouden totdat hij last kreeg van andere snellere deelnemers.
    Ik probeerde ook een gat in Blauw Hok te maken om in te halen.
    Na herhaaldelijk "aandringen"lukte het uiteindelijk toch en kregen andere coureurs te maken met Blauw "the Wall" Hok. Dit gaf mij wat lucht totdat Menno de muur had genomen en bij mij begon aan te dringen.

    Fujimi snel rijden krijg ik echt nooit lekker voor elkaar, wel clean rondje met aanvaardbare langzame tijd.
    Op Silverstone was ik meteen wat meer op mijn gemak. Totdat B Tender zijn primaire lusten botvierde op de kont van mij auto:+:+.
    Lekker lastig geweest voor hem tot de finishlijn.
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2012
  14. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    Vrijdag begonnen met feest vieren en begin nu net wat te ontnuchteren na een dag an het strand met muziek en veel bier! Pinksteren in Delfzijl! BAM!
     
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Was ik erg dankbaar voor. Rovaro en Blauwhok waren achter mij ook behoorlijk aan het aandringen toen :) en een ongelukje heeft al snel grote gevolgen daar.
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2012
  16. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ging allemaal wel lekker, totdat ik mijn motor over zijn toeren jaagde.. stomme boxers :+
     
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik denk dat Fujimi, achteraf gezien, een baan geweest is waar de Subaru wat beter gaat, omdat hij wat makkelijker door die krappe bochten lijkt te glijden dan de Mitubishi en wat beter met de hoogteverschillen lijkt te kunnen omgaan.
     
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Zit al de hele week uit te kijken naar het geupdate klassement (met dubbele punten voor Fujimi ;)!
     
  19. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Sorry mannen, echt nog geen tijd gehad om de score te updaten. Ik denk dit weekend pas..
     
  20. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Geen punt hoor. Er zijn belangrijkere dingen in het leven!
     

Deel Deze Pagina