"Dit was mijn spreekbeurt over motoren, ik hoop dat jullie er veel van hebben geleerd. Heeft er iemand nog vragen? "
Voor deelname aan het WK Superbike is inderdaad een x aantal verkochte exemplaren verplicht (precieze aantal weet ik niet). Ook moet het motorblok in de basis hetzelfde zijn als die van de straatfiets. En daar gaat het mis, want drukvulling is verboden. Daarom rijdt Kawasaki daar ook met de ZX-10R. De laatste jaren overigens bijzonder succesvol, maar dat komt ook doordat zij het enige overgebleven fabrieksteam zijn... (nou ja, Yamaha sinds dit jaar ook weer maar die R1 moet nog wat doorontwikkeld worden).
From the top of my head: Audi UrQuattro Peugeot 205 T16 Porsche GT1 Strassenversion Mercedes CLK GTR Mercedes 190E Evolution Ford RS200 Renault 5 Turbo II Opel Manta 400 BMW E30 M3 Sports Evolution
Je vergeet nogal wat iconen hoor. Uiteraard is de lijst veel groter, maar aan deze moest ik denken - Metro 6R4 - Delfta HF integrale - 037 lancia - Charger Daytona - Sierra RS500 Cosworth - Subaru 22b - de originele Mitsubishi Lancer Evo - NSX GTR - MC12 Maserati - Porsche GT2 (99 - Volvo 242 Group A Allemaal versies om racen of Rally in een klasse mogelijk te maken. Zijn er nog veel meer hoor.. Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
1:45.531 met een niet reële "next lap invalid" vanwege teveel exit curb in de laaste linker doordraaien voor mijn snelle ronde. 1:45.903 legit.
Zo ook de Porsche 993 GT2. As we speak verkocht bij een Sotheby's veiling voor € 2.277.000 (inclusief veilingkosten). Niet normaal meer...
Sorry hoor, maar 2.277.000 euro is zo'n auto niet waard en in dat opzicht kan ik ook niet anders dan hopen dat de bubbel een keer gaat barsten. Prijzen gaan tegenwoordig nergens meer over, maar dat is dan ook de tijd. We leven in een hele onlogische tijd waarin inversteren in Auto's het hoogste rendement oplevert van alles. Dit is heel lang niet gezien door investeringsmaatschappijen, maar sinds dat ook zij daarachter zijn, zijn er heel veel bedrijven die investeren in auto's. Dus grote vraag > hogere prijs. Er zijn dus zoveel auto's die ten "prooi" vallen aan dit soort praktijken, bovengenoemde GT2 is een mooi voorbeeld. Maar ook op een normaal niveau gaan de prijzen de verkeerde kant op (voor de liefhebber). Was een gewone Porsche 993 zo'n 6 jaar geleden nog 45k voor een mooie, moet je daar simpelweg vandaag de dag een ton voor neerleggen. Maar zelfs de E46 M3 is van 12k naar 25k gestegen, de E30 M3 van zo'n 15k naar dik 50k, Ascona/Manta 400's van 25.000 naar 85.000 en zo ken ik er nog wel veel meer.
Ik weet nog niet cker of ik er zondag wel bij ben.. Nu de verdoving is uit gewerkt verga ik van pijn, en wat ik zo gelezen kan dat 4 tot 5 dagen duren.. Ik laat of zaterdag avond of zondag middag nog wel ff weten hoe of wat Gr De Tandloze xD Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Beterschap. Alles in 1x of eerst alleen één zijde? Om de pijn te verzachten, ik mocht vandaag voor een kroon. Afslijpen van een kies. Tandvlees rondom is ook errug lekker nu. NOT!
Gewoon alles in 1x.. Als je het doet moet je het goed doen toch Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Het slaat ook nergens meer op. Ach, het zakt een keer in elkaar, dat is zeker. Niets stijgt oneindig in waarde. Zeker niet als er op gespeculeerd wordt. Ik vond het ook al op opvallend dat die GT2 voor meer dan 3x zoveel geveild werd dan een spik-en-span Carrera GT (wat één van mijn all time favorites is). Maar ja, daar zijn er dan wel weer 10x meer van geproduceerd dan de GT2. Ook een nieuwe trend; de populariteit van auto's met een handbak. Een Ferrari 575m of 599 met handbak is véél meer waard dan eentje met flippers. Hadden de kopers dat destijds maar geweten Ik krijg nog steeds de bibbers van het idee...brrrr.... Sterkte! En hopelijk wel tot zondag
Carrera GT is de ultieme auto voor mij. Ik zou veel auto's willen hebben, maar voor een GT zou ik serieus gaan nadenken over een paar organen te verkopen van mijzelf. Heel sporadisch zoek ik nog wel eens op YouTube het Carrera GT filmpje op van VRalexander. Met de "Sound of God". Die tubi uitlaten zijn echt pure oorporno Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Brieving Le Mans Bugatti en stand in kampioenschap staat in OP. Mijn headset werkt weer, althans iig gisteravond . Voor mezelf hoop ik dat dit zo blijft, ik weet niet of jullie er blij mee zullen zijn. Wees een beetje lief voor Wiethok a.s. zondag en ga zeker niet flauw vragen of hij zinnetjes zoals: "sluwe sjakie sloeg de slome slager" wil uitspreken......
Praten lukt verder wel.. Slis alleen wat meer.. Vraag maar aan Racerblade haha Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
*Raceday* Wat een kutbaan is dit zeg.. niet normaal hoe precies dat komt met die penalty's. Is gewoon niet normaal. Vanavond 25 oefenrondjes gereden, 4x een race gedaan tegen de AI van 6 ronden en bij elkaar slechts een 3 of 4 rondjes gereden zonder penalty's (geen grap). Dit gaat echt een hele zware race worden voor mij morgen. Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk