Nou, dat belooft een hoop gezelligheid straks dan Even wat anders; hoe zorg ik ervoor dat mijn steam ook hoorbaar is op de stream? Daar moet ik iets voor selecteren in de settings van de Xbox toch? Oh en felicitaties aan Beltoon z'n moeder natuurlijk!!!
Ik dacht dat jij geen voorbereiding had deze week? Hier nog geen km gemaakt, einde van de middag eens kijken.
Ja, de hele week niet. Enkel vandaag. Hele week in Den Haag, gisteren de motor en versnellingsbak uit de witte Volvo getrokken en vandaag heb ik dus enkel een paar uurtjes tijd om te oefenen. Maar aan de 1.44's die ze hier rijden Kom ik niet. Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Kan iemand mij misschien nog vertellen hoe ik mijn voice chat aan krijg in de stream? Als er weer een stream komt natuurlijk... Want wat zoeken via YouTube enzo helpt mij niet echt helaas.
Ik meen me te herinneren dat gezegd werd dat het in de party aangezet moet worden. En anders ergens in je settings (van xdoos of twitch)?
Als je zelf gaat streamen moet je het bij twitch instellen idd en anders in party aanvinken als iemand in de party aan het streamen is... Klopt helemaal Surreal Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat kan je pas aan zetten als ik bijvoorbeeld aan het streamen ben. Dan komt er een vinkje in de party te staan en die kan je dan aan zetten. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Ben ik de enige bij wie de voorbanden na 3 rondjes al super heet worden? Heb er nog niemand over gehoord. Ik rijd volgens de geposte lobby settings (1-9-2016, 11:00, onbewolkt)
Ik heb nog niet via de exacte lobbysettings gereden. Maar ik reed gisteren in mijn 25e ronde(met ook 25 ronden oude banden) een 1.45.x Dus verwacht er niet veel last van te hebben Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk