1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] BMW 320TC cup UK/FR

Discussie in 'XBW Racing' gestart door asjemenou75, 15 aug 2016.

1. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Pijnstillers he!!! Wordt allemaal wat wazig af en toe.. Maar dan wel beter natuurlijk!!! Veel laps maken om aan je stuurtje te wennen

Racerblade01 en B Tender vinden dit leuk.
  2. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    ik heb echt niet in de gaten gehad dat ik je in die laatste bocht buiten(race 2) de baan drukte, dus bij deze mijn oprechte excuses.

3. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Waar? :p Je bedoelt het tweede filmpje denk ik? Want dat was jij niet, die liveries en namen kloppen voor geen meter in de replays. :D Eerste filmpje was jij wel, maar daar heb ik helemaal geen problemen mee.

4. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    ik bedoelde filmpje 2...

kom ik even goed weg. ik dacht echt, wtf heb ik nu weer gedaan. Loop ik te bitchen op Loyall vanwege een tik, rijd ik doodleuk een race later Racer er zo finaal van af. Maar gelukkig ben ik het niet, dus niet mijn probleem! Excuses weer ingetrokken :p

B Tender en Racerblade01 vinden dit leuk.
  5. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Ik vind het zelf ook altijd grappig als ik replays van mijzelf bekijk.
    Ik ontdek dan ook gaten in mijn geheugen van stukken in de race die ik dan volledig kwijt ben

6. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik vond het wel leuke races :)

Race 1 een beetje verspeeld omdat ik te graag direct met @Kimi NL mee wilde gaan toen hij @OMGItsDaniiNL voorbij wist te komen. Ik hield op zich netjes mijn lijn aan, maar je kon het contact al wel aan zien komen. Besloot niet te liften omdat ik er vanuit ging dat het contact enkel in m'n voordeel zou werken :+ Wat op zich ook zeker zo was, ware het niet dat ik de bocht erna een beetje half-half zat te klooien. Half de deur dicht houden maar niet helemaal, half de bocht afknijpen maar niet helemaal. Gevolg is dat Dani het toch probeerde (met wellichtje ietsje te veel vaart) en we allebei rechtdoor de grindbak in gleden. Waar twee vechten hebben er twee schuld, maar ik had beter moeten weten... Daarna nog even super slim 15 secondes aan penalties gepakt waardoor de 4e plek het maximaal haalbare was.

Race 2 verliep anders. Door wat schermutselingen voorin kwam ik vrij vlot op P1 te liggen, met teammaat @HRT WietHoK NL in m'n nek. Dit ging ronden lang zo door. Intensief racen, zonder dat het echt bedreigend werd. Helaas maakte Wiethok ergens over de helft een foutje, waardoor @loyallronin het stokje over kon nemen. Daarna was het eigenlijk van hetzelfde laken en pak. Tijd voor verslappen was er niet, maar verdedigen hoefde gelukkig ook niet. Loyal perste er op het laatste nog een erg snelle ronde uit (hij kwam dichterbij terwijl ik toch echt groene sectortijden reed) maar die eindspurt kwam te laat. P1 was mijn deel, waardoor we na vier races vier verschillende winnaars hebben :thumbs:

Verder natuurlijk felicitaties aan teammaat @Racerblade01 voor zijn overwinning in race 1 :cool: Ik moet nog steeds de laatste restjes champagne uit m'n haar spoelen :+

Ik vond het overigens wel sneu voor @GoldPwnageNL dat zijn race al klaar was voordat deze überhaupt begonnen was. Het is dat we op dat moment problemen met de partychat hadden, maar anders was een safetycar toch wel op z'n plaats geweest naar mijn idee.

GoldPwnageNL en Kimi NL vinden dit leuk.
  7. Crookk

Crookk Active Member

Leuk Bevonden:
    189
    Haha dat is een mooi filmpje! Was voor mij echt een moment waarop de Crewchief weer goud waard was, die waarschuwing dat jij rechts van me zit terwijl ik ook aan het focussen ben op de auto's voor ons zorgde net voor wat meer bewustzijn zodat ik ruimte voor je aan de binnenkant kon houden, anders was ik misschien in een reflex te ver naar binnen gegaan tot wij gingen plakken en er ook samen af gingen.
    Ook voor mij weer bewijs hoe gaaf die reversed grid is, het veld blijft echt lekker lang dicht bij elkaar, zo veel spanning en sensatie :thumbs:.

Racerblade01, Kimi NL en B Tender vinden dit leuk.
  8. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    ik krijg alleen maar haast van die reversed grid, maar leuk is het wel :D

9. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Met reversed grid is het met elke inhaalaktie een risico afweging.

10. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Bij deze Meld ik mij af voor de race aanstaande zondag.

Ik ga een kamer in Leiden bezichtigen en de huidige huurder kan enkel zondagavond omdat hij maandag naar buitenland gaat.

Dus jammer maar helaas. Ik gebruik mijn schrap-resultaten dus voor aankomend weekend.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

11. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
  12. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik vind het ook echt kut. Maar een woning gaat voor

Maar on the positive: maandag hoef ik er niet om half 6 uit

13. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772

Administratie gedaan; voor start heat 1 op Snetterton 200:

pole Elite Cassi, op plek 2 Surrealistic, op plek 3 Danii, op plek 4 United etc etc etc.....mocht iemand niet meedoen of niet aanwezig zijn, schuift iedereen daarachter een plekje door.

Beltoni, B Tender, Rossi46 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Vrees dat ik weer weinig tijd heb om te oefenen. Moet echt kilometers gaan maken om de aansluiting niet te missen.

Is het een idee om deze Cup te verlengen? Volgens mij vermaakt iedereen zich wel met deze nieuwe opzet icm. dit leuke wagentje. Uitstapje naar de VS misschien, er zitten hier ongelofelijk veel Watkins Glen liefhebbers hoorde ik :lol:

Kimi NL vindt dit leuk.
  15. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    gewoon nieuwe cup, met bredere opzet, met de zelfde auto na deze cup.
    Vind het hele Frankrijk / UK idee juist leuk.

Dan doen we een soort Continenten Kampioenschap.
    Dan rijden we nu het Europese kampioenschap, dan gaan we daarna het VS kampioenschap doen, om vervolgens af te sluiten met de Azie/Oceanie kampioenschap (Zei iemand Bathurst??)

16. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Road America zal ik ook niet erg vinden.. En Monza en Imola lenen zich ook wel voor deze racemonster. Het is gewoon een vette bak!!!

17. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Deze racemonster, je weet!!! o_O

18. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Sorry heb me school niet afgemaakt dus mijn abn is niey best Zolang men maar snapt wat ik bedoel

Rossi46 vindt dit leuk.
  19. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Dus omdat jouw moeder haar verjaardag op de zondag viert, moeten wij de cup gaan verlengen? :lol:

Racerblade01 en Kimi NL vinden dit leuk.
  20. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Hij heeft wel echt een leuke moeder hoor!

Deel Deze Pagina