Oh nouja, doorgeven dan. Tip van de kerb staat nog steeds. Is volgens mij iets sneller. Hoe zat dat eigenlijk met de toestemming om mee te mogen doen met Monaco? Als ik even schaamteloos de screen mag jatten van @Rossi46 gisteravond: Is dat genoeg of moet ik nog meer oefenen?
Uit de startpost. ik denk wel dat we even alle rondetijden moeten organiseren in 1 post. Want het is voor Asjemenou niet te doen om alle 18 pagina's door te gaan spitten op zoek naar de rondetijden van iedereen.
Ah. En ik maar denken dat het alleen een soort 'toestemming' was. Maar de grid van race 1 wordt er dus door bepaald... Moet er nog maar eens voor gaan zitten dan
Ja, lekker hoor! Een seconde van mijn eigen tijd af moet nog wel lukken, maar jouw tijd is aardig ziek.
Ik heb ook nog effetjes naar de replays gekeken, en een kleine compilatie gemaakt. In race 1 hoorden we Art een beetje klagen over een vermeende botsing van Loyall. Wat blijkt? Hij is onschuldig! Rossi is de brokkenpiloot die er daar een zooitje van maakt! Foei Rossi, en dan niks zeggen ook hè. Iets later gebruikt Beltoon een andere coureur om genoeg af te remmen, dat moment mocht niet ontbreken vooral omdat ie het het wel vaker doet . Dan heb ik een aantal momenten van race 2 achter elkaar gezet waarbij ik heb gefocust op de race van Wiethok. Wiethok had echt geen lekkere race, hij kwam continu vast te zitten in het gedrang en trok dan telkens aan het kortste eind. Voor zover ik kan beoordelen allemaal kleine tikjes hier en daar, die op zichzelf niet echt heel kwalijk waren, maar er wel telkens voor zorgde dat ie z'n gewonnen posities weer in kon leveren. Ik snap best dat dat behoorlijk irritant wordt .
Ja lijkt me realistisch om daar een waarschuwing voor te geven. 1x kan gebeuren, 2x is niet lekker maar vaker zou toch niet meer mogen in dezelfde bocht.
Er klopt weer eens geen fuck van de replay! Dat kan ik natuurlijk nooit geweest zijn... Joh, ik ben zelf de grootste verliezer van die actie, dan is er toch niets aan de hand Verbaasde me er toen trouwens wel over dat ik zoveel vaart hield, ik rem zelfs iets eerder dan ik daar normaal deed.
Nou, op 34:50 in Gold z'n filmpje hoor je Art zeggen "Is dit wel de Loyall die altijd meerijdt, die zo goed is?" en dan denk jij blijkbaar "muwahhaha niemand weet ik dat ik het was, ik zeg lekker niks". En toen wou Loyall zichzelf misschien even verdedigen want hij zette z'n mic aan. Dus waren we eigenlijk allemaal de grootste verliezers van die actie. geintje
Ja precies ja! Mocht iemand het idee hebben dat hij gisteren gedurende beide races ergens niet helemaal lekker uit de verf kwam, dan is de kans levensgroot dat dat uiteindelijk het resultaat is van mijn toedoen.
Ik wil em ook wel verlengen! Of een nieuwe cup met dezelfde auto. Bevalt mij prima dit! Hey jij gaat trouwens ook lekker deze cup hè, dit weekend weer een podium in de wacht gesleept. Damn ik kon altijd leuk met jou in gevecht maar deze cup rijd je ineens vaak van me weg goed bezig.
Eerst dit kampioenschap afmaken (Europees) en dan doen we een WK met deze auto, over het tijdsbestek van 8 weken.. deal?