1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] BMW 320TC cup UK/FR

Discussie in 'XBW Racing' gestart door asjemenou75, 15 aug 2016.

1. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Weer een cup met dezelfde auto lijkt me niet echt slim. Er gaat op den duur een mate van verveling optreden, kan niet anders.

2. Crookk

Crookk Active Member

Leuk Bevonden:
    189
    Klopt maar 5 races voelt gewoon te kort, ben er nog lang niet klaar mee. Volgens mij was ie ook expres kort gehouden door Assetto Corsa maar aangezien we die toch niet gaan spelen...

Kimi NL vindt dit leuk.
  3. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Zijn er niet ergens nog 2 of 3 auto's extreem aan elkaar gewaagd?
    Die M3 vs. Z4 vs. Aston Martin vs. R8 beviel mij wel (al hadden de Aston nét iets teveel power).

4. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Assetto wie?!

5. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Ja want close battles, inhaalacties en allemaal finishen binnen 30 seconden na 30 minuten racen gaat vervelen?

volgens mij hebben we in al die tijd (dat ik mee doe) nog nooit een cup gehad waarin het zo dicht bij elkaar ligt.

- Er is geen gebitch over tuning, want hij is "out of the box" al lekker vlot
    - De startinggrid op deze manier bepalen heeft naast tijdwinst (meer racen) ook extra spanning meegebracht
    - 6 races en (sowieso) 4 verschillende winnaars (weet niet wie gisteren gewonnen hebben)
    - Niemand domineert
    - niemand klaagt over de auto

ik zie dus echt geen reden om niet NOG een cup te doen met deze auto.

maar dan doen we toch nog gewoon 5 weken?:

Zelf dacht ik aan deze banen:
    - Bathurst
    - Laguna Seca
    - Watkins Glen
    - Sakito
    - Willow springs (bleek met de Capri erg leuk en competitief)

B Tender en Crookk vinden dit leuk.
  6. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Het is gewoon jammer dat Assetto Corsa geen prive lobby setting heeft. Een tik is daar ook gewoon een tik zonder geplak!!! Maar goed bij gebrek aan beter zeg ik dan Formula Gulf cup in Pcars!!!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

7. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Mazda MX5 Radbull Driftcup!! 1200pk allus!

8. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    @Kimi NL denk dat de Ginetta GT4 van die Slow & Steady cup iets leuker was als cupauto. Tenminste, die reed wat voorspelbaarder. De 320 kan je met z'n overstuur wel eens frustreren.

9. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Driften in pcars is een no go!!! (Ik kan zwz al niet driften) Al is die wagen heel gaaf natuurlijk!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

10. GoldPwnageNL

GoldPwnageNL Always go for gold!

Leuk Bevonden:
    383

clip

:whistle:

NovaCaine, B Tender en Kimi NL vinden dit leuk.
  11. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Die 320 is juist super voorspelbaar! ik snap echt niet hoe jij hem zo vaak achterstevoren krijgt, heb ik nooit last van.
    Dat ding drift zo lekker door de bochten.. één van de weinige cupauto's waarbij ik met alle vertrouwen zonder TCS rijd.

Ben hem tijdens het oefenen na Race 2 op Snetterton voor het eerst echt kwijt geraakt, zie hier:

@HRT WietHoK NL Dat ding moet je ook eerst 600pk minder geven, is echt een beest en niet onder controle te houden. ben er ook niet goed in hoor met PCars, maar het is wel leuk.

Laatst bewerkt: 19 sep 2016
  12. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    dat is de enige reden dat ik assetto corsa wel wil kopen...

In FM6 vind ik het ook nog steeds erg leuk:

GoldPwnageNL vindt dit leuk.
  13. Crookk

Crookk Active Member

Leuk Bevonden:
    189
    Jij met die 180° stuuruitslag, das toch niet tof man :F: en dat durft zichzelf de Godfather van XBWR te noemen. :lol:

Maargoed toen je tijdens het hospiteren uitlegde dat je aan de wieg van Xboxworld-Racing hebt gestaan (dat dit praktisch bestaat dankzij jou) kreeg je zeker wel gelijk die kamer?!

Kimi NL en Rossi46 vinden dit leuk.
  14. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Nou ja, vaak, vaak... Ik heb 2 van de 4 races gewonnen die ik mee deed :+

Ik rijd overigens nooit met TCS en kan gek genoeg, naar omstandigheden, prima rijden met die Mazda 1200 pk jetser. Maar áls het kontje van de BMW 320 gaat, dan ben ik 'm kwijt. Ik kan er niet comfortabel mee pushen.

15. DutchOwnage

DutchOwnage Active Member

Leuk Bevonden:
    168
    Hahaha moest echt hartelijk lachen om Crook z'n compilatiefilmpje:+. En ik had gisteren al regelmatig de slappe lach man man. Maar ik ben wel voor verlenging!

Bathurst
    Laguna Seca
    Watkins Glen
    Willow Springs

Heerlijke banen toch.

Crookk en Kimi NL vinden dit leuk.
  16. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360

*kuch* omdat je de race ervoor laatste werd en vooraan mocht starten *kuch*

FM6 is helaas gelimiteerd tot 180 graden visueel in cockpit, rijdt gewoon met 900 graden tijdens het driften hoor. Kun je veel preciezer gooien en corrigeren.
    en helaas, nee niet de kamer gekregen. er waren 14 gegadigden en als 3 typische ICT-ers moeten kiezen, dan gaan ze natuurlijk voor dat lekkere wijf die er tussen zit :p (maar dat zou ik ook doen)

17. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    1. Tuning wel of niet heeft niets met deze auto specifiek te maken. Er zijn zat auto's die met default setup meer dan prima te rijden zijn. Oók in de regen (blijkbaar is dat met deze BMW echt niet te doen, volgens Crook en Beltoon...)
    2. Het huidige regelement - en de uitwerking daarvan - staat los van deze auto
    3. Zie punt 2
    4. Zie punt 2
    5. Zie punt 1

Kortom, ik vind je argumenten niet bijster sterk...

18. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Eens, met de Wacky Wednesday gaan de eerste 4 punten ook sowieso op, toen hadden we zelfs 10 verschillende winnaars in de eerste 13 races. Dus dit soort spanning kan je prima met andere auto's creëren.

19. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Zullen we een keertje een auto doen waar IK win? :'-(:whistle:

Kimi NL vindt dit leuk.
  20. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Jij bent de enige die een vervolg niet ziet zitten, met als argument dat het "saai" kan worden.. ook niet echt en bijzonder goede reden om iets geen vervolg te geven.
    ik gebruik mijn argumenten om aan te geven dat deze cup juist leuk is en alles behalve saai is. Daarom zijn sommige autogerelateerd en andere gericht aan de opzet van de cup.

ik zeg ook niet dat we nooit meer van deze auto moeten afstappen, maar als meer dan de helft aangeeft nog wel een cup met deze auto te willen rijden is dat toch super mooi? scheelt veel testwerk en kunt redelijk eenvoudig een vervolgcup opzetten (hoeven we dus geen 2 of 3 weken pauze voor in te lassen).

Als ik terug denk aan de cups waar aan mee heb gedaan.
    - Bij de GT3 cup had je mensen die spijt hadden van hun keuze en auto's die behoorlijk OP waren.
    - De Ginetta GT4 cup was super spannend, maar enkel leuk op korte baantjes van rond de 1 minuut (duurde helaas maar slechts 3 weken)
    - De RUF cup leverde behoorlijk veel gebitch over tuning op en het niet fijn vinden van de auto, tot het punt dat mensen zelf weggingen tijdens de race.
    - De Zakspeed Ford Capri was voor sommige te onvoorspelbaar.

Ik vind deze cup gewoon gaaf! het zit lekker bij elkaar, er gebeurd veel en niemand vecht echt met de auto (op Dex en zijn onkunde na dan :p :p )

Beltoni vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina