Even wat reminders voor iedereen, het is tenslotte al weer eventjes geleden dat we met elkaar geknokt hebben op het circuit - Zorg voor voldoende sap in je draadloze controller en/of headset. - Wis zoveel mogelijk replays, dan heb je in ieder geval genoeg ruimte beschikbaar voor het opslaan van een replay. - Vergeet niet het programma CrewChief te gebruiken. Dat scheelt enorm bij het "herkennen" van tegenstanders welke uit het zicht naast je rijden.
Zo gebruik ik het ook inderdaad. Is een losse app op bijvoorbeeld je PC (Android schijnt ook te kunnen, maar dan niet gratis geloof ik) welke real-time communiceert met je Xbox en zodoende ook real-time informatie aan je door kan spelen.
hoe leg je de verbinding tussen je xbox en de laptop app dan? want ik krijg het nog niet aan het werk...
Bij mij werkte het toen automatisch (dacht ik). Middels de standaard instellingen. Het is wel vereist dat je Xbox en laptop in hetzelfde netwerk hangen (bij jouw wellicht nog een dingetje )
Volgens mij moet je dan wel in de game Uhp ofzo aan zetten en in Crew chief de boel op projectcars network zetten Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik lees ook dit: Enable 'shared memory' from the Project Cars visual settings options. Maar ik weet niet of dat ook voor de Xbox versie van pCARS geldt. Hier kun je het overigens downloaden: http://crewchief.isnais.de/CrewChiefV4.msi (net zelf ook weer gedaan, aangezien mijn oude versie er blijkbaar geen zin meer in had...)
Nr#22 voor mij☺ Of een ander toegewezen nummer als deze al bezet is. Ga proberen om op de baan te blijven. Ben erg roestig.
. Nr 22 heeft Crook al, ik stel voor nr 13 voor jou! Welkom! Nice!! ja dat is genoeg , en dan saven voor alle circuits!
Dan zal er voor de mensen zonder tune nog ff een lobby open moeten waar je kan tunen.. Niet iedereen heeft de dlc. Ik neem nog ff wat doping tot mij en dan kom ik er ook aan!!