Wel de snelheid over een enkel rondje maar niet de constantheid door gebrek aan gametijd/raceritme. Viel trouwens wel mee dat ik nog behoorlijk kon meekomen. Alleen die kleine foutjes die ik anders niet vaak maak zijn op dit niveau fataal. Leuke battle met KIMI. Alleen stom dat ik een unforced error maakte aan kop doordat ik concentratie verloor en moe werd. Man wat is dit heftig een paar rondjes racen, ik merk gewoon dat mijn race-conditie achteruit is gegaan. Maar ik heb wel een leuke raceavond gehad.
Ik of Wiethok zullen wel een lobby voor je open zetten. Leuk dat je weer mee wilt doen, was gister ook echt wel weer gezellig en er gingen ook een hoop battles heel goed, behalve dan mijn domme late remactie voor de hairpinbocht.
Ik wil trouwens nog even een opmerking maken voor onze nieuwste telg in de Cup: Daniel. Ik heb geen idee of je volgende week nog mee doet, maar laat ik het even zo zeggen. Ik heb ook redelijk vaak gescholden als er iets mis ging en zal dus de laatste zijn die zegt dat een beetje "ragen" niet mag, maar houd je wel een beetje in. Heb je gisteren 2x met kanker horen schelden en dat is, als het aan mij ligt, ook de laatste keer. In emotie kan veel, maar dat kan echt niet. We zijn allemaal nette kerels, dus aanpassen of oprotten.
Ben ik blij dat niemand op mij let. De 1 heeft moeite met het kk woord en de ander niet dus zal ik dan ook maar oprotten. Ow jah mijn vrouwtje zegt nu dat ze ook geen kut meer wil horen!!
Ik heb meer moeite met verhalen die nergens over gaan tijdens momenten waarop het hele veld zich probeert te concentreren (slotminuten kwalificatie, eerste rondes van de race .e.d), dan met bepaalde type scheldwoorden eigenlijk.
Vanaf 9 september zullen wij jou ook niet meer met kanker horen schelden .. Ik heb er normaal ook niet zo heel veel problemen mee, maar als een nieuwkomer gewoon consequent de mond open heeft hangen omdat hij niet kundig genoeg is om de auto op de baan te houden, en dat vervolgens kenbaar moet maken met allerlei scheldwoorden, mag je hem daar best op aanspreken. Maar nogmaals, ik wil ook niet teveel zeggen anders wordt het een beetje "pot verwijt de ketel..." verhaal, want ik heb ook wel de bekende driftbui gehad
Je hebt wel gelijk Kimi, Ik vind het ook niet kunnen. Als er iets gebeurd gewoon hooft koel houden en doorgaan in plaats van schelden. Kost ook meer energie overigens. Ik ken hem al langer dan vandaag en ik zal hem even zeggen wat er kan en wat er niet kan.
@DutchOwnage Tof dat je het weer komt proberen. Denk dat je gisteren aan de uitnodigingen wel kon merken hoeveel we je missen. Laten we in het in de officiële verklaring maar op houden dat ik naar een andere dimensie ben gereden. Ben zelf een beetje bittersweet van gisteravond, voornamelijk race 2. Race 1 ging aanvankelijk wel aardig, had behalve die ene lobby een paar weken terug helemaal niet geoefend, dus was wel tevreden dat ik in de laatste paar seconde nog een P7 uit de kwalificatie kon halen. Bij de start stond ik echter helemaal stil dus ging ik als P12 ofzo de eerste bocht in. Teruggevochten/geprofiteerd van fouten naar P6, totdat GoldPwnage me onder druk kwam zetten. Ik kreeg zelf op het rechte stuk een tikje in de zijkant, ook al gebeurde dat in Gold zijn scherm niet (8:53 in zijn filmpje). Het stuurde me het gras op in de remzone voor de laatste bocht waardoor ik de auto nog maar net onder controle kreeg, maar de game vond dat ik daarbij afgesneden had en gaf me 5 seconden penalty waardoor ik nog eens twee plaatsen verloor. Vervolgens de race zelf weggegooid door een paar keer te spinnen. Ik verwijt Gold trouwens niets, zijn van die klote (of kut? Mag dat nog?)-dingen waar Project Cars altijd slecht in is geweest. Maar mocht dus wel race 2 als derde starten, had een best goede start, ook al duurde het een paar rondjes voordat ik Dani voorbij kwam. Inmiddels was het gat naar Jimmy opgelopen naar 3 seconden. Een paar rondjes lang reden we allebei vrijwel identieke kwalificatierondjes, het gat varieerde heel de tijd tussen 3,2 en 2,8 seconden. WietHok kwam wel redelijk snel naar voren en zodra hij druk begon te zetten maakte ik al snel een fout, paar rondjes lang geprobeerd dichterbij te komen waardoor ik een keer een aanval kon plaatsen, maar WietHok sloeg hem prima af. Het rondje daarop kreeg ik een flinke lagstoot met daarna de melding dat ik gedisconnect ben. Wat wel erg jammer was, want Ross1 kwam achter ons ook snel dichterbij en ik keek wel uit naar een direct gevecht tussen de SRT Racing Team leden. Hoop dat de disconnect tot niet veel schade heeft geleid? Kon uit de posts niet echt opmaken of WietHok er nou door is gehinderd. Andere vraag, is die mooie LAG Award van @Kimi NL permanent of is het een wisseltrofee?
Die lagstoot van jou zorgde wel voor hinder aan het adres van Wiethok, aangezien ik hem daardoor vrij makkelijk voorbij kon. Maar ik heb 2 ronden eerlijk met wiethok gevochten om die positie, dus heel erg hoef je er niet mee te zitten. Als het aan mij ligt is het een Wisseltroffee, ik ben immers namelijk al een paar races lagvrij dus als het aan mij ligt, mag je hem hebben en met trots dragen . Alles mag hoor! jullie hoeven je niet allemaal aan te passen omdat deze kut-tukker niet tegen kanker kan van een nieuweling
Ik had er idd wel wat hinder van maar veel was het niet idd.. Zag je opeens vol naast me zitten waar ik van schrok en de 2de bocht er af vloog en toen ik keek waar jij was toen was je al weer 20 meter achter me door de lucht aan het vliegen.. 3 pos verloren helaas.. Maar goed shit happens Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hoi kimi je hebt ook idd gelijk. K zal me hoofd idd koel houden volgende keer. Sorry als ik iemand hier heb mee geraakt. Dit zal niet meer van herhaling vatbaar zijn.
Top! Wordt er persoonlijk niet mee geraakt hoor, maar ik vind het schelden met kanker nogal "Niveau 2 Groen leerlingen tussen de pauze in regen met hun sigaretje op de lip, leunend op een roestige scooter met zelfgebeunde terugloop-uitlaat achtig".
Kleine ergernissen over de persoonlijkheden buiten het circuit zal je altijd houden als je 15 bijdehante kerels in een groep gooit, ik heb het liever op het drama óp de baan. Dus wie is er allemaal gebeukt en afgesneden? Op 4:19 in GoldPwnage z'n film van de tweede race zie ik Asjemenou eraf vliegen, wat voor incident was dat? Iets verderop gaat het hélemaal fout in de laatste bocht van de eerste echte ronde, wie moet daarvoor aan de schandpaal? Ik hoorde ook Surrealistic iets mompelen tijdens die race, had Beltoon je eraf geduwd? Vast nog genoeg gebeurd waar ik niks van heb meegekregen: graag lekker overdreven anekdotes met een mooi filmpje als bewijsmateriaal erbij. Natuurlijk onder het mom van dat de rest er van kan leren voor de volgende races! En Art, goed om van je te horen maat! Leuk dat je er volgende week weer bij bent, ik gooi graag een lobby voor je open om met de BMW te rommelen, drop me maar een berichtje!
Weet niet of het Surrealistic was maar er was wel ergens contact. Kwam iets sneller door de bocht. Dacht dat de ander wist dat ik aan de buitenkant zat, hij bleef midden op de baan. Bij de bocht ging de auto toch opeens naar de buitenkant, kon onmogelijk nog remmen. Zou de replay even terug moeten kijken maar dacht niet dat ik iets fout deed.
Ik vind die streams wel geniaal eigenlijk! Om de één of andere vage reden vind ik het erg leuk om zo de race terug te kijken, inclusief het tussentijdse commentaar van iedereen
Surrealistic was het sowieso niet, die is helemaal achteraan gestart. lijkt mij onmogelijk dat hij zo veel sneller naar voren is gekomen dan ik tijdens race 2.
Ik verbaas me altijd als ik mensen uit onze groep met de racelijn aan zie rijden Welke pack moet ik downloaden voor die 320 trouwens? Heb vanavond misschien een gaatje om even Le Mans te verkennen.