Oschersleben is technisch gezien een prima baan. Niet te lang ook, dat vind ik altijd wel fijn. Het ligt alleen in het oersaaie Oost-Duitsland. Totaal geen hoogteverschil bijvoorbeeld... En die idiote eerste bocht hè. Terwijl de oude bocht er gewoon nog ligt!
Ik vind het best een mooi circuit. Paar prachtige bochten, vooral dat stuk na bocht 4 of 5. De eerste bocht is gewoon vragen om problemen, je kan beter starten vanaf P8 dan van P2. Bij de kettingbotsing zijn vooral de auto's vooraan de sjaak... #neverforget
Ik ga kijken of ik tijd kan vrijmaken in mijn 38 urige werkweek, studie, vaderschap van twee teeners en huwelijkse plichten, om dit circuit te temmen.
Vaste monteur voor de race set-up. Doet het tot nu toe prima. De vorige was alleen goed voor het aftappen van de vloeistoffen.
Die laatste is cker ook de oorzaak van je starts elke keer?? Snap dan best dat je de startlichten niet ziet hahaha
Jammer man!!! Zal daluk ook eens ff kijken of ik de wagen een beetje leuk kan krijgen.. P2 is en blijft de nieuwe P1
Haha ja wil aan de ene kant best wel even oefenen om het Loyall lastig te maken... Aan de andere kant denk ik, mèh alleen racen is ook maar zo saai. Moet wel nog even kijken of hij nu de afstellingen opslaat. Ga niet weer met een standard tune rijden terwijl iedereen met zijn radiator dicht rijdt.
Nou nou..nou... ik ben ook maar een mens. Ik maak fouten en heb ook wel eens een slechte racedag. Ik bereid mij op de race voor, door ff maandagochtend een uurtje de volgende baan te oefenen en wat kleine tweaks aan de basis set up van mijn auto te maken. Vaak zijn Asjemenou en ColdzeroNL ook vrij op maandag ochtend, dat maakt dat uurtje wel erg leuk om samen te oefenen.