Hahaha nee nee dat zal ik niet doen.. ik negeer team orders altijd hahaha Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Niets motiveerd mij zo goed als een slecht (e) resultaat/race en opbouwende kritiek. Ik heb een easy weekje totaan de race en kom in Zen-mode en mentaal topfit aan de start.
@Beltoni en ik zitten ook niet in het zelfde team.. soms moet je een beetje samen werken Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Ik zie 2 tijden op LB staan waar ik toch niet aan kan komen.. Loyall zit op 2.16.6 en croock duikt daar nog ff een halve sec onder. Ik zit net op een 2.18.7 ofzo.. zelfs met tunes uit de database kom ik er niet aan Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Ik reed in free practice gisteren 2:17,6 volgens mij maar had niet heel lang gereden. Heb niet heel veel aan mijn set up nog veranderd. Alleen de gear ratio heb ik even afgesteld op Eau Rouge. Ga zo weer even oefenen.
Ik heb de zelfde setup als Zolder. Heb nu alleen gearing aangepast en downforce aangepast Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Tsja, het spijt me echt, maar ik kan niet anders dan hier alsnog op in gaan. Zoals je het stelt is het niet gegaan. Het correspondeert ook niet met de replay. De straf verbaasde mij daarom toen al en nu weer. De finish was Rossi, Fuzzy, Racer, Beltoon. Maar belangrijker, zelfs na mijn foutieve pitstop kwam Racer nog vóór mij uit na zijn pitsstop. Ook Beltoon (die achter mij lag ten tijde van mijn foutieve pitstop) kwam vóór mij uit na zijn pitstop. Daarna hebben zowel Racer als Beltoon wat foutjes gemaakt, waardoor ik uiteindelijk als 3e eindig met een flinke voorsprong op 4e man Fuzzy. Pas daarachter finishen Racer en Beltoon, wat geen direct gevolg is geweest van mijn foutieve pitstop.
heat 1: 9 ronden Heat 2 : 14 rondes pitstop 6 t/m 10 Weersverwachting: Heat 1 Weersverwachting Heat 2
Regen lijkt me wel leuk, maar deze cup zal toch geen regen zijn?? Niet dat het mij wat uitmaakt.. ik geef wel gas en zie en het allemaal wel. P2 staat wel vast en p1 gaat hem toch niet wordenlaatste race en dan druk met verhuizen Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Hoop dat mijn set up een beetje tegen regen kan. Heb geen zin meer om dat nu nog te testen. Wel leuk voor de verandering!
Hier precies het zelfde.. is gewoon jammer dat je niet meer setups kan opslaan.. heb nu een goeie setup waar ik blij mee ben voor race2 dan.. regen setup geeft toch vaak een behoorlijk verschil Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Er is gekozen voor heat 1 met regen zodat je de practice kan gebruiken om je aan te passen aan de regen. Heat 2 met droog weer zou voor iedereen te doen zijn zonder practice. 10 minuten kwalificatie beide heats is krap dus niet te veel tijd verspillen in de pits. Eventueel kan ik gezien de lengte van de track, beide qualies verlengen met 5 minuten als daar behoefte aan is. Mochten er deelnemers zijn met principiële bezwaren dan blijft het gewoon 10 minuten kwalificatie.