Heren Coureurs, Grand Premio BMW M3 GT3 Internationale D'Italia a Autodromo Di Monza Brieving: Locale starttijd:13:00 uur (m.a.w. geen nachtrace) Weersverwachting: droog, licht bewolkt. Let op de hoge Curbstones in de beide Variante 1 en 2 en in Variante Ascari. Geef elkaar ruimte bij de start, de wedstrijd wordt niet gewonnen in de eerste bocht. Een herstart is niet mogelijk na de kwalificatie. Mocht naar jouw mening onrecht worden aangedaan kan een race report worden aangevraagd, conform art. 5.1 t/m 5.8 XBWR Regels en Voorwaarden, maar wij gaan ervanuit dat dat niet nodig is. Let ook even op de communicatie regels tijdens de heats en kwalificatie. Rondes: Heat 1 : 13 Rondes (Geen verplichte pitstop) Heat 2: 19 Rondes (1 x Verplichte pitstop tussen ronde 7 t/m 12) LET OP: Bij de pitstop ben je niet verplicht om benzine te tanken of banden te verwisselen, dit is aan de coureur. Graag iedereen ook nog even een upload van de livery waar men mee rijdt. Iedereen veel succes en veel sportiviteit!!
Als je in de pitstopstrategie aangeeft geen banden te wisselen en niet bij te tanken, maakt ie dan wel een stop of doet ie dan een drive trough?
Had me geloof ik nog niet aangemeld hier, dus bij deze. Ik ga rijden met #85 UnitedArt komt ook morgen overigens. Wellicht Lapje2010 ook.
Ben er ook bij vanavond. Racerblade had het ook al vermeld. Is #86 nog vrij? @pimsmeets: Naar mijn weten sta je dan alleen enkele seconden stil en kan je weer weg...
Ik zou graag met #45 willen rijden (ik had natuurlijk eigenlijk met #46 moeten rijden maar die gun ik aan m'n teamgenoot )
Jammer trouwens dat Laguna Seca niet op de kalander staat. De race van gisteren daar met de M3's was echt geweldig! Heeft iemand daar trouwens nog de replay van?
Vechten jullie het maar uit. Ik kijk wel wat er over blijft Was inderdaad een heerlijke race met een zwaar jojo gehalte. Van plek 2 naar 14 naar 3 naar 8 naar 4, geen idee meer waar ik was gefinisht. Gebeurde zoveel dat daar vast wel een leuk filmpje van is te maken. Heb hem helaas niet opgeslagen.
Balen dat ik moet werken. Jeukt wel weer om mee te doen. Stiekem hoop ik dat Forza zo ruk rijdt dat de comp op zondag omgezet wordt naar PCars
Ik rij in ieder geval de race van vanavond mee. Als het bevalt dan kijk ik of ik meer races kan meepakken. Mijn stuur heeft nog geen schakel & buttonplate assembly dus ik kan geen opties gebruiken tijdens het rijden behalve op pauze drukken op de base zelf. In het menu en met pitten etc. werkt de controller gelukkig wel. Ik kies de Jancon Mobile #1 livery.
Ik kon niemand meer joinen de tweede race en ook bij uitnodigingen kwam ik niet ver? Het is jammer want ik heb genoten tijdens de eerste race. Volgende keer beter (k*t zooi)