Blij dat Mugello er weer op zit. Ik vind het een lastig circuit. Mijn pole position kwam dus ook vrij onverwacht. De 1;35,7xx had ik nog niet gereden, dus ik ben zeer blij met de extra puntjes. In de eerste race was ik de eerste plek meteen kwijt aan Mental. Ik kwam de laatste chicane inderdaad in het gras en verloor daar teveel meters mee en had meteen Tender en Bigga in mijn nek. Een paar keer stuivertje wisselen met Tender zorgde ervoor dat Mental rustig weg kon rijden. Na een foutje van Tender was ik eindelijk los, maar op het einde kwam hij wel weer dichterbij. Mental gefeliciteerd met je overwinning. Tijdens de sprintrace heb ik een mooie sponsordeal binnen kunnen halen. Excuses voor de fax geluiden door de headset. Hoofdrace was erg spannend. In de drukte besloten om in rondje 3 te gaan pitten. Helaas dachten meerdere dat en was het de pit uit ook nog druk. Dankzij de pitcrew een plaatsje gewonnen op Tender. Vervolgens Lloyal in kunnen halen. Toen begon het hotlappen met tijden van 1;35,9xx tot 1;36,2xx. Dit bleek genoeg te zijn omdat Denvan en Mental in gevecht waren. Bij allebei kon ik er net voor toen ze de pit uitkwamen. Volgens mijn eigen berekening staat Team Edge Racing nu 1 punt voor op Lucky Strike in het teamklassement dankzij het mooie resultaat op Mugello.
Ik zal Mugello maar snel vergeten en kijk vooruit naar Silverstone! Heb het gevoel dat de Honda daar goed gaat en ben benieuwd wat voor tijden jullie allemaal rijden Ikzelf zal maar aftrappen: zit in de hoge 2.04's rond te rijden bij een goed rondje en vind het een stuk makkelijker om op Silverstone clean en constant te rijden dan op Mugello. (EDIT: Rondetijden op Silverstone GP en Mugello Full liggen dus best dicht bij elkaar!)
Heb nu met verschillende auto's een rondje gereden en het lijkt allemaal erg dicht bij elkaar te liggen morgen!
Ik had het er laatst met Bigga over dat ik (hier) gevoelsmatig de enige ben die telkens z'n rondetijden verklapt Vandaag reed ik (als beste tijd) 2:04.8xx met de Honda na ongeveer 20 rondjes, 2:04.9xx met de Seat na 5 rondjes en 2:05.3xx met de BMW na 5 rondjes. Die BMW en SEAT kan ik misschien nog wel iets harder in gaan als ik er meer tijd in steek. Vond het zeker in het begin wat lastig om met de BMW hard te gaan (rijdt heel anders als je vlak daarvoor nog met de Honda/SEAT hebt gereden maar kreeg het uiteindelijk wel in de vingers). De SEAT vond ik zonder twijfel de makkelijkste auto om hard mee te gaan hier; die gaat (zeker door de eerste S's) als een zonnetje
Ja, maar jij bent ook de pace setter Mijn snelste ronde was eerder deze week, ~2:04.7, maar ik heb intotaal 2 ronden onder de 2:05 gereden, heb dus moeite om jouw pace te halen. Het grootste probleem is wat overstuur als ik die 1ste S bocht moet uit accelereren. Verder af en toe nog beetje de curbs aan het testen. Ook met bocht 1 piel ik nog beetje, hoeveel tempo ik daar mee kan nemen. Heb wel 1/2 langere stints gereden waar ik wel regelmatig richting lage 2:05 ging, dus denk dat mijn tempo weer zon plek 3/4 kan worden Als ik goed bezig ben is eigenlijk vooral sector 2 en de laatste bocht moeilijk voor me. Zal nog wat moeten oefenen
De Seat rijdt inderdaad heerlijk door die s-bochten op Silverstone. Ben benieuwd wat het gaat worden vanavond.
Als ik deze tijden zo zie wordt het een zwaar avondje. Ik kom tot nu toe toch echt niet verder dan een 2;05,8xxx op deze baan. En dan is het een uitschieter en niet constant. Een seconde kan ik niet vinden op deze baan
Ik denk dat je een 2:05:8xx bedoel, haha. Zal nog leuk kunnen worden. Ik rij tot nu toe een 2:06:4xx. Ik heb ook nog maar 9 rondjes gereden, wie weet
Inderdaad, anders wordt het vooral voor de rest van ons een zwaar avondje haha Jou kennende menno rijd je vanavond gewoon weer vooraan mee:b:, en ook Freaky zal er nog wel wat af weten te schaven!
Ik ben erg benieuwd naar jouw lijnen Tender en de juiste versnellingen voor de bochten. De s bocht lukt met gewoon niet om lekker doorheen te komen. Hetzelfde geldt voor de laatste 4 bochten
Zoals Btender al zei, vanavond ben je er kwa tijden gewoon bij vorige week had je ook nog geen 2:05 gereden
Re: Forza Motorsport 4 - BTCC meets WTCC Als je uit de pit straat komt moet je rechts blijven. Geef mensen die uit de pitstraat komen dan wel de ruimte als ze de baan opkomen
Je heb 2 verschillende soorten ''rijstroken'' om zo maar ff te zeggen, mag je zelf kiezen welke baan je mag pakken?