Re: Forza Motorsport 4 - BTCC meets WTCC Ik zal even een topic aanmaken over de nieuwe zondag cup discussie
Hier voor de discussie van de nieuwe zondagavond cup http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=168651
Haha, ben ook bezig. Ik heb alleen gisterenavond met AZT B Tender, Rovaro en Bigga gereden. Ik ga morgen weer oefenen, dan is mijn toetsweek over
Divimus. Het teamresultaat van Lucky Strike en EdgeRacing moeten omgedraaid worden. Luckystrike 45 pnt en EdgeRacing 39 pnt. Wel lief dat je ons extra punten wilt geven:
Re: Forza Motorsport 4 - BTCC meets WTCC Ik ga je nog harder teleurstellen, De namen moeten omgedraaid worden. Inmiddels fixed.
Re: Forza Motorsport 4 - BTCC meets WTCC Ik ben er vanavond niet bij helaas. Ga straks naar de kuip en vanavond moet ik leren. Ik heb flavour gevraagd te hosten maar die kon niet en Denvan leek t niet verstandig met onstabiel internet laatste weken Ik heb Menno ook nog PM gestuurd. Wanneer die ook niet kan neem ik aan dat het van zelf wel geregeld word. Kan iemand de standen wel posten Alvast bedankt en iedereen succes
Zow, 3de in kwali, 1ste sprint race (omdat menno zijn grote kans miste om mij voorbij te gaan). Best wel aardige sprint race. stond onder veel druk van Btender en later menno, maar kwam uit eindelijk toch nog met wat lagere 1:42, had het idee dat toen de druk ff wat minder werd. Hoofdrace was gewoon slecht. Is eigenlijk mijn eerste slechte race, dus kan gebeuren. Ik reed sowieso vrij matig waardoor ik met moeite naar voren kon rijden. En op 18s van de Leider ging ik bizar de fout in. Lette even niet op, schoot rechtdoor bij de chicane. Daar zit overal drijfzand, dus ik moest kruipend terug richting de baan (met 51% schade voor) en alsof dat nog niet genoeg was, reed ik langs de ingang van de pitstraat, want deze was ik vergeten te verkennen vooraf (en het was mijn eerste echte race op infeon). Dus kortom, de hoofdrace was niet geweldig. Maar ach, mijn eerste slechte race, shit happens
Heerlijke races gehad. 4e in kwalificatie wat nog best goed ging 1:43.0xx. Sprintrace ging ook wel lekker, top 3 reed voor mijn neus weg, maar achter mij reed Bigga84, dat was af en toe nog spannend. Die kwam af en toe dichterbij. Uiteindelijk 4e geworden, beste van dit toernooi. Hoofdrace ging lekker, lag kort aan de leiding. Menno88 ging mij voorbij en reed voor mijn neus weg. Toen AZT B Tender Denvan had ingehaald, ging ik meteen pitten, toen wist ik dat ik voor hem terecht zou komen. Heb AZT B Tender nog best lang achter mij kunnen houden, maar 7 rondjes voor het einde moest ik hem toch voorbij laten gaan. Het waren leuke duels tussen AZT B Tender en mij. Ik reed erg defensief. Later in de race hoorde ik dat Mental problemen had gehad, en ik kon op de 3e positie eindigen. Toen ik hoorde dat Mental problemen had ging ik ook 1:42:hoog rijden i.p.v 1:43.laag. Heb toen met veel moeite Denvan achter mij weten te houden, maar uiteindelijk ben ik 3e geworden. Ook beste plaats van het seizoen met hoofdrace. Conclusie: Ik ben dik tevreden na dit weekend!! (op mijn favoriete circuit)
Uitslag Infinieon IRL Kwalificatie ------- Heat 1 ----- Heat 2 1.AZT B-Tender ---- 1.Mental J ------ 1.Menno88 2.Menno88 ---- 2.Menno88 ------ 2.AZT B-Tender 3.Mental J ---- 3.AZT B-Tender ----- 3.Freaky 4.Freaky ---- 4.Freaky ------ 4.Denvan 5.Denvan ---- 5.Bigga ------ 5.Bigga 6.Bigga ---- 6.Denvan ------ 6.Mental J 7.Asjemenou ---- 7.Asjemenou ------ 7.Flavour --------------------------------------- -- 8.Asjemenou hoop dat je er wat van kan maken