Sorry toch nog even off topic.
@KIMI en de XBWf clubleden.
Jongens, gewoon lekker racen.
Zonder mij gaat het ook prima.
Ik ga gewoon een lange Forza 4 pauze houden.
Als ik na een mijzelf opgelegde afkoelperiode terugblik op de WTCC race op Silverstone en ik de gebeurtenissen wat beter kan relativeren kom ik tot de volgende conclusie waarom ik zo bot en rigoureus reageerde.
Ik had twee nachtdiensten achter de rug en wat drukte in de week waardoor mijn relativeringsvermogen sterk verminderd was.
Ik denk ook dat mijn reflexen en concentratie door de nachtdiensten wat minder waren waardoor mijn raceskills niet helemaal perfect waren.
Komt nog bij dat ik de week daarvoor tijdens de Clio cup bewust zonder gevecht BTender voorbij had gelaten om een podiumpositie in een heat veilig te stellen na wat mindere races in de Clio-cup.
De combinatie van te gretig lekker een racegevecht willen aangaan en niet helemaal racefit zijn was waarschijnlijk te zien in een sterk afwijkende LoyallRonin racestyle.
Dit merkte Denvan logischer wijs op maar gaf daar helaas een verkeerde interpretatie aan.
Ik had op dat moment helaas niet de mentale flexibiliteit om daar relativerend mee om te gaan.
Ik had dus beter kunnen reageren, maar ik had op dat moment het geduld/humeur er niet voor.
Kortom boos worden is een ding maar boos blijven is weer iets heel anders.
Ik wil ook niet het onderwerp zijn waardoor de sfeer in berichtgeving op de het XBW-forum verslechterd, vandaar in het club-belang deze open pm. naar alle clubleden.
Dus Denvan, nergens schuldig of druk over maken. No hard feelings van mijn kant meer.
Ik ga zoals eerder gezegd een lange Forza 4 pauze houden.
Mijn echtgenoot is erg blij met deze Forza 4 pauze. LOL.
Als er een GRID 2 of Forza 5 XBWfclub wordt opgericht ben ik weer van de partij als dat mag..
(Of mogelijk eerder).
Laatst bewerkt: 31 jan 2013