1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] BTCC meets WTCC [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Divimus, 10 nov 2012.

  1. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    was wel bizar mooi tempo van jou vandaag :) Al had ik in de hoofdrace wat eerder een goed tempo kunnen pakken, dan nog had ik jou niet kunnen bij houden :thumbs:

    Wat vraagjes over Sunset, het is ook hier weer de bedoeling op de baan te blijven? Dus niet te wijdt gaan bij het uitkomen van 1ste bocht in sector 2 en de pits mee nemen het rechte stuk op?
    Met de BMW kom ik zo rond de 1:39.5 :)
     
  2. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Bedankt gaat wel lukken. Al zal die denk ik vrijdag/zaterdag verwerkt worden heb er deze tijd niet of nauwelijks tijd voor.

    Wanneer je tijdwinst maakt met het uitlopen op t asfalt naast de baan is het verboden ja.

    Als je er ongelukken mee kan verkomen of door drukte in eerste rondes maakt het niet uit.
     
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Idem met de Honda, maar alleen met een heel goed rondje!
    EDIT: 1:39.2xx => Trucje gevonden wat me 2-tienden oplevert ;)

    Wanneer jullie me er zo bij zien rijden komende zondag, dan ben ik een paar keer over de kop geslagen en waarschijnlijk ietwat chagrijnig ;)
    [​IMG]

    EDIT: Kom met de SEAT tot 1:39.6xx, dus het gat met de Honda en BMW is beperkt. Tót de oval liggen ze zo-goed-als zij-aan-zij, maar de SEAT is daarna kwetsbaar voor inhaalacties op de oval natuurlijk.
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2013
  4. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    Is de 1;39,6xx met of zonder trucje?
     
  5. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Hey S, kan jij ook ff met die Golf rijden? Weet ik (in principe) wat mogelijk is, want ik had echt problemen met de off-camber bochten op infineon, ontzettend veel onderstuur.
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2013
  6. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Natuurlijk kan ik een rondje rijden :)
    M'n beste rondje in de Golf na 8 rondjes was 1:39.859. Net als de SEAT kan ik de Honda redelijk bijhouden tot de oval (het rechte stuk voor de oval haak ik eigenlijk al een beetje af), en verliest hij vervolgens terrein op het oval-gedeelte.

    Wat prettig was tijdens het rijden is dat de versnellingen van de Golf mooi 'uitkomen' op Sunset:b: en dat de Golf (vergeleken met de Honda) makkelijker door de volgas-bochten gaat halverwege het circuit. Je wordt dus minder snel gedwongen om heel lomp over de cerbs te gaan met alle risico's van dien.

    Het trucje is bij de SEAT eigenlijk niet zo van toepassing. Komt erop neer dat ik plotseling ontdekte dat ik een van de lastigste bochten op Sunset met een andere benadering sneller kan nemen, maar de SEAT heeft van zichzelf al veel minder moeite om die bocht snel te nemen dan de Honda.
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2013
  7. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Is dat misschien Bocht 1? of laatste bocht sector 1? zitten best wel lastige stukjes op dat circuit :) wil je het maximale uit een rondje halen
     
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    De allerlaatste bocht :b: (Denk trouwens dat ik die bocht (sinds mn nieuwe benadering) niet béter neem dan jullie, maar niet langer slechter dan jullie)!

    Lijkt er trouwens op dat dat de Honda tot 1:38.9xx in staat is als alles meezit!
     
  9. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb je nog die BMW gereden op sunset?
     
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik schommelde in de BMW zo rond de 1:40.1xx (5 rondjes); geen idee hoe jij daar zo belachelijk hard in gaat:thumbs:
     
  11. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Sorry toch nog even off topic.

    @KIMI en de XBWf clubleden.

    Jongens, gewoon lekker racen.
    Zonder mij gaat het ook prima.
    Ik ga gewoon een lange Forza 4 pauze houden.

    Als ik na een mijzelf opgelegde afkoelperiode terugblik op de WTCC race op Silverstone en ik de gebeurtenissen wat beter kan relativeren kom ik tot de volgende conclusie waarom ik zo bot en rigoureus reageerde.

    Ik had twee nachtdiensten achter de rug en wat drukte in de week waardoor mijn relativeringsvermogen sterk verminderd was.
    Ik denk ook dat mijn reflexen en concentratie door de nachtdiensten wat minder waren waardoor mijn raceskills niet helemaal perfect waren.
    Komt nog bij dat ik de week daarvoor tijdens de Clio cup bewust zonder gevecht BTender voorbij had gelaten om een podiumpositie in een heat veilig te stellen na wat mindere races in de Clio-cup.
    De combinatie van te gretig lekker een racegevecht willen aangaan en niet helemaal racefit zijn was waarschijnlijk te zien in een sterk afwijkende LoyallRonin racestyle.
    Dit merkte Denvan logischer wijs op maar gaf daar helaas een verkeerde interpretatie aan.
    Ik had op dat moment helaas niet de mentale flexibiliteit om daar relativerend mee om te gaan.
    Ik had dus beter kunnen reageren, maar ik had op dat moment het geduld/humeur er niet voor.

    Kortom boos worden is een ding maar boos blijven is weer iets heel anders.
    Ik wil ook niet het onderwerp zijn waardoor de sfeer in berichtgeving op de het XBW-forum verslechterd, vandaar in het club-belang deze open pm. naar alle clubleden.

    Dus Denvan, nergens schuldig of druk over maken. No hard feelings van mijn kant meer.
    Ik ga zoals eerder gezegd een lange Forza 4 pauze houden.
    Mijn echtgenoot is erg blij met deze Forza 4 pauze. LOL.
    Als er een GRID 2 of Forza 5 XBWfclub wordt opgericht ben ik weer van de partij als dat mag..
    (Of mogelijk eerder).
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2013
  12. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Hoop je snel weer op de baan te zien. :thumbs:
     
  13. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Mocht je tijdens je pauze toch ff zin/tijd hebben om even 1 race mee te doen, is dat vast geen probleem, lijkt me ;)
     
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Altijd welkom! :)
     
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    :thumbs:

    De eerste keer dat we met het WTCC op Sunset oefenden was geen onverdeeld succes:) Ben benieuwd naar morgen!
    [yt]cmvvFTFB4WU[/yt]
     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik kan de lobbt niet joinen door nat maar proble ligt niet aan mijn kant.
     
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Wat een belachelijk slechte 1e race:mad: Na wat schade in rondje 1 kon ik die volgas-bochten niet meer nemen als voorheen en ging het gelijk mis:x:x

    Merk wel dat ik meer van het hotlappen/rivallen ben dan van het racen...
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2013
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Top 3 weet ik niet helemaal zeker maar de rest wel. (heat 1)

    1 mental
    2 menno
    3 bigga
    4 freaky
    5 denvan
    6 flavour
    7 asjemenou
    8 divimus
    9 rovaro
    10 tender
     
  19. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Idem voor race 2:mad::mad: :mad:



    Gefeliciteerd met het kampioenschap Menno..
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2013
  20. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik had het niet moeten zeggen AZT B Tender dat er iemand die voor mij lag op zijn plaat zou gaan :)
    Leuke races gehad, 2x 4e geworden, 6e in kwalificatie (daar zat ook niet meer in)
    In de hoofdrace lang gewacht met pitten, zodat ik zeker wist dat ik voor Denvan zou eindigen op de 4e plek.
    Laatse 2 races waren lekker, op Infineon 4e en 3e, nu 2x 4e. Lekkere punten voor het kampioenschap.
     

Deel Deze Pagina