Gefeliciteerd Tender, knap gedaan! \o/
Verder m.b.t. de race op Nurburg heb ik specifiek geken naar ronde 7 en het incident met Freaky, Tender en Denvan. Ik heb mijn onderstaande mening reeds geventileerd naar Divimus.
Nadat de replay van alle kanten is, inclusief de bijbehorende data en de voorgaande rondes, kom ik tot de conclusie dat er geen aanleiding is om te denken dat er opzet in het spel zou zijn. Denvan tikt Freaky ongelukkig aan, maar het was voorzover ik kan nazien geen do or die poging. Het grootste "slachtoffer" van deze actie is echter Denvan zelf ik zou het classificeren als incident.
Wat echter niet handig is, is de communicatie en instelling van personen in het algemeen. Niet handig van Denvan om aan te geven dat auto's niet gelijkwaardig zijn. Dat is en blijft een issue bij multi-mark racing. Het ene merk auto gaat nu eenmaal beter op de ene baan dan de andere. Dus als men daar moeite mee heeft moet je daar niet aan meedoen. Over het algemeen denk ik dat de tunes redelijk gelijkwaardig zijn en dat deze niet alleen per baan kan verschillen qua prestatie maar ook dat de ene auto beter bij de ene persoon past ten opzicht van de andere.
Verder was het natuurlijk op z'n minst gezegd handig wat BTender communiceerde over de chat. Die conclusie heeft hijzelf natuurlijk ook getrokken. Ik zou er zelfs voor pleiten om een algeheel chat verbod tijdens de race op te leggen, behoudens de raceleiding. Voorafgaand in de lobby kan natuurlijk alles op tafel worden gegooid. Teamgenoten onderling kunnen eventueel in de private chat, maar voor de rest zou het stil moeten zijn zoals in het echte race, maar dit is iets wat in principe bij de organisatoren van de verschillende cups ligt.
Ook de organisatie moet nog ff wat strakker zodat er gedurende de cup geen problemen kunnen ontstaan over hoe de puntentelling tot stand komt en of je van merk/auto etc mag wisselen. Dit moet allemaal in duidelijk in de OP staan.
Neemt niet weg dat we blij mogen zijn dat de cups georganiseerd worden want daardoor kunnen wij wekelijks met elkaar aan de bak. Het wordt straks allemaal "strakker"
grt Asjemenou
Klik om te vergroten...