Tenks! Lang verhaal kort... Heb een proefrit gemaakt en was eigenlijk gelijk verkocht... Hij komt morgen, op m'n verjaardag Kan het nog niet helemaal geloven @ Bassie, kom maar n keertje langs
nou dubbel gefeliciteerd dan!! Hopelijk crash je die wagen minder snel dan je digitale wagenpark EDIT: ben trouwens wel nieuwsgierig wat hier de tijden zijn op die Bernese alps festival track
Ben je nu serieus! Hell yeah! Gefeliciteerd man neem ik ook me fanatec mee kunnen we splitscreenen @ Divimus, zeker, als je goed kijkt zie je dat het apparaat nou niet echt de bochten goed interpreteert
1e race Bernese Alps Hoeveel ronden gaan heat 1, heat 2 en heat 3 duren. En wanneer kan/moet er gepit worden. Dan weet ik hoeveel brandstof ik in de auto moet gooien. Race is namelijk al overmorgen. Ik ga morgen voor het eerst echt oefenen namelijk. Moet dus weer ff overschakelen van de Forza Horizon rijphysics naar de Forza 4 physics. @Flavour: Mooie livery!!!
@KIMI: LOL, ik heb onze Forza 4 Civic livery omgebouwd voor een Forza Horizon auto, RUF, en een Horizon Unicorn auto gewonnen van Turn10: Mazda MX-5 Superlight.
Chips het staat op me computer zodra ik thuis ben post ik het dacht dat al gedaan te hebben Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
Ja is goed, Ik host wel om te kijken of het dan allemaal lukt alvast aangezien ik vorige keer wat last had van Lagg toen ik de host werd. Weet niet of dat kwam omdat ik het was of het gewoon toeval was op dat moment. Anders moet er gezocht worden naar een andere host. De tijden komen eraan. Edit : vanavond ga ik niet redden met racen misschien wat later nog
Hoe kan je bepalen hoeveel brandstof erin de auto kan? Kan je mij dat vertellen, weet nog niet alle dingen op forza
Plaatje houden jullie tegoed Opzetten Lobby : 19:50 Start kwalificatie : 20:05 Start Heat 1 : 20:25 Start Heat 2 : 20:50 Ongeveer klaar : 21:30
Hoe we starten : Heat 1 : met de stand van de kwalificatie. Heat 2 : reversed grid met de punten van de kwalificatie en die van Heat 1. puntentelling blijft hetzelfde als bij gt2. Ik zal dit zsm in startpost verwerken