Morgen mogen we weer !!! Jippie!!
Even een mededeling vooraf, ik heb een nieuwe router sinds zaterdag
. Zondag werkte alles ok dus ik ga ervanuit dat dat goed komt, maar mocht ik veel problemen hebben dan het verzoek aan Flavour of Bassie om standby te staan.
Verder zal i.v.m. het livery probleem het e.e.a. iets anders verlopen:
1.) Nadat de lobby vol is zal er een "test heat" voorafgaand aan de kwalificatie geladen worden. Dit om de liverys te laden. In deze heat zal de -/- 30% regeling verdewenen zijn. Iedereen wordt verzocht na het laden niet de ronde te rijden, maar terug te gaan naar de lobby. Daarna zal de kwalificatie starten, gevolgd door heat 1 enz.
2.) Mochten de liverys niet geladen zijn bij punt 1 is er nog een andere mogelijkheid, en dat is opnieuw een "test heat", vervolgens terug naar de lobby en waarna handmatig de instellingen voor de kwalificatie en heats aangepast en geladen zullen worden.
Hopelijk biedt uiteindelijk 1 van beide opties een defintieve oplossing.
Suzuka
1.)
M.b.t. de pit uitgang, let op dat je bij het uitrijden van de pit niet over de witte lijn aan de linkerzijde gaat.
2.)
Let op dat je bij het nemen van een bocht met minimaal 2 wielen contact blijft houden met het asfalt , (welke 2 wielen, mag jezelf bepalen en bij een stuurfout of crash geldt dit overigens niet
). Het stelselmatig afsnijden om zodoende tijd of plekken te winnen zal door de FlAA meegenomen worden in het after race report.
3.)Zondag 29 april, 13.30 uur zal RTL7 verslag doen van de eerste DTM wedstrijd op Hockenheim. Waarom het deze DTM (een afgeleide van onze cup) wel gelukt is om op TV te komen is mij een raadsel. Ik heb RTL reeds benaderd voor het aankopen van ons beeld materiaal. TBC.
4.) Ter info, in het weekend van 26 augustus is DTM op Zandvoort. Een kaartje op zondag kost 17 € in de voorverkoop (duinen) en 22€ op de dag zelf.
Op naar een mooie wedstrijd op Suzuka.
P&P Racing heeft al de nodige testen afgelegd op Suzuka.
Klik om te vergroten...