1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] DTM Cup [PRO] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 9 mrt 2012.

1. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    Beter dan gisteren kan het niet gaan. Het enige minpunt was de pit crew. Gelukkig waren ze zelf ook niet tevreden over hun prestatie.

Heat 1: Valt weinig over te zeggen. De eerste paar ronden had ik een buffer met Denvan achter me, zodat ik onbedreigd naar de finish kon rijden.

Heat 2: Van achteren naar voren kunnen rijden met leuke inhaalacties in de eerste bocht. Heerlijk kunnen slipstreamen! Op die manier 2x meerdere auto's in 1 bocht kunnen inhalen.

Hoofdrace: Kende een slechte start. Slipte meteen naar de rechterkant van de baan. Gelukkig zat Loyall op te letten door naar links te duiken. Wel mijn positie kunnen behouden. De eerste paar ronden kon ik Loyall niet van me afschudden. Uiteindelijk wel een voorsprong van 400 meter kunnen opbouwen. Toen meteen de pit in gegaan. Doordat de pit crew moeite had met de wielmoer rechtsachter, was de voorsprong geslonken tot 40 meter. De laatste paar ronden de eerste plek vast kunnen houden.

Sebring: Vind het een lastige smalle baan. Inhalen zal niet makkelijk worden. Tijden lagen wel lekker dicht bij elkaar.

2. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Zo, was niet mijn race,

De kwalificatie ging ok, een 6e plek, maar de races niet. Ik reed zelf niet goed en bij afwezigheid van Bergje was de magneet volgens in mijn auto gemonteerd.

Heb de replays nog niet terug gezien, maar ik had wel wat "kusjes" links en rechts ontvangen en/of uitgedeeld?. Weg bodywork en met name in de 2e heat en de hoofdrace was het daarmee over en uit.

Er zijn overigens wel diverse vragen binnengekomen dus er zal een after race report gemaakt worden.....,TBC

Spullen inpakken en heel snel door naar Sebring voor volgende week.

Laatst bewerkt: 3 mei 2012
  3. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik heb een redelijk weekend gereden. Eerste heat starte ik vanaf een 5e plek. Had moeite om snel en clean te combineren dus had pas laat in de kwali een goed tijd. Ik zakte terug naar een 7e plek en heb heel de tijd met Asjemenou en Blauw Hok gebattled voor p5. Aan het einde haalde ik Blauw Hok nog net in, maar hij zat in de boog bocht aan de binnenkant. Hij stond dus op het punt er weer langs te gaan maar plots stond zijn auto stil. En het was nog voor het gras stuk.

Heat 2 ging goed. Naar voren en weer met Blauw Hok gebattled voor eerste plek. Zorgde ervoor dat Menno er zo voorbij vloog. Ben netjes 2e geworden.

3e race had ik heel erg last van weinig grip in de ronde na mijn pit. Zo kwam een ronde later denvan voor mij de pit uit. Paar rondes later zat ik nog maar 30 meter achter hem. Ik liep lekker in maar toen raakte ik het gras en stond zo 400 meterachter. Een 4e plek dus lekker 20 puntjes gepakt.

4. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Flavour, je bedoelt de bocht waar je de oval op rijd? Waar normaal die pylonen staan? Die stonden er dus niet meer, en ik ging te veel naar rechts. Geloof dat me dat uiteindelijk drie plekken kostte.

5. asjemenou75

Leuk Bevonden:
    772

Het koste je i.i.g. 2 plekken, want ik kwam je ook nog voorbij....

6. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Slechtste race ever voor mij.

Kwalificatie ging al niet lekker. Kwam niet tot mijn goede rondetijden.

1e heat ging wel goed, op het begin dan. Ik lag 2e en ik kwam steeds dichterbij (30m) LoyallRonin door rondetijden van 26.1 constant. Toen werd ik even aangetikt door als het goed is Denvan, weet ik even niet meer. Kan gebeuren natuurlijk! Toen verloor ik ongeveer een halve seconde per ronde. Gelukkig toen nog wel Denvan achter me weten te houden.

2e heat was dramatisch. Ik startte eigenlijk heel goed. Kwam steeds verder naar voren, kon nog relatief gemakkelijk wat mensen inhalen. Toen zag ik dat Bassie aan het driften was in een binnenbocht. Prima opzich, alleen Alpha stuurde daardoor ineens naar links en beukte mij de baan af. Ik had al een wat ruimere lijn gekozen. Helaas was toen mijn race verkeken en kon ik ook niet meer ervan maken dan volgens mij een 9e plaats.

Hoofdrace was vanaf de 1e bocht al voorbij. Ik verloor bij de start al zo'n 4 plekken. Toen koos ik voor de linkerkant van de baan, achter Blauw Hok of BassieBaas. Of ik nou te laat remde, of dat iemand van Team BAMI te veel remde, dat weet ik niet. Ik tikte in ieder geval diegene aan en toen was mijn race alweer over door body schade. Naar mijn weten remde ik genoeg voor die bocht om hem in een ruime lijn aan te snijden.

Wel jammer opzich omdat ik in potentie een goede race pace had :mad:

Indianapolis, een race om snel te vergeten.

7. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Ik denk dat bij de Sebring race in sprintrace 2 met reversed grid het lastig gaat worden op deze krappe baan.
    Ik vind die muren aan de binnenzijde van de hairpins aan het einde en begin van de start/finish-straight er erg hard uitzien voor mijn aero-parts.
    Camino Xtreme gaat ook leuk worden met deze auto's.

8. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Ik heb echt zin in Camino Extreme :)

9. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Heeft iemand trouwens de replay's online staan?

10. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Zijn jullie allebei (Nori&Surr) vrij? Of slokken jullie bandbreedte op van de baas?:+

Sommige bejaarden gebruiken het spel Brain Training op de DS.
    En ik gebruik Forza 4 online racing om mijn reflexen te ontroesten.:+
    Nog even en mijn hersens zijn zo gepolijst dat je een zonnebril nodig hebt als je naar mij kijkt.
    Ik heb alle replays. Gooi ze nu in de store.

11. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Ik ben vandaag vrij ja :) Kwam pas 11 uur m'n nest uit.

12. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Alleen een huisdier heeft een baas :thumbs:

13. Nicola

Nicola Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Hallo beste forumleden
    Ik zou graag mee willen doen. Samen met een maat vanmij
    Ik heb hier en daar een hoop gelezen.
    Alleen hoe word ik deelnemer?

Want hier ben ik echt geïnteresseerd in. Kicke

Grtz Nico

14. asjemenou75

Leuk Bevonden:
    772
    Hey, ik heb mijn bankrekeningnr. al via een PM doorgegeven. De FlAA is makkelijk om te kopen :cool:...... maar leuk als je mee wilt doen. In eerste instantie is het dan handig om een keer na een cup wedstrijd mee te racen. Dan weten we namelijk of we iets aan elkaar hebben.

Vervolgens kan je instromen naar de backup list. Als er dan op woensdag plek is kun je aanschuiven.
    grt A.

15. Nicola

Nicola Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Haha. Ok, zitten jullie allemaal in een club dan neem ik aan
    Mij gamertag is Nicola NL als ik toegevoegd kan worden graag

Grtz Nico

16. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Aangenaam, wij zijn de XBWf-club ;) Kun je ons opzoeken via "Mijn Club" en hoeft het opperhoofd of één van z'n rechterhanden je aanmelding goedkeuren ;) :b:

17. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Nieuwe racers, jeuj :thumbs:

18. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Om het te vieren hier de scores. Voor het eerst dat iemand de maximaal te halen scores krijgt. 67 punten!

19. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Ik dacht dat ik 7e was geworden in de hoofdrace, achter Alpha. Iemand die het kan bevestigen?

20. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    En volgens mij was ik 8e. Straks replay bekijken.

Deel Deze Pagina