Geen idee! Ga ik ook niet meer testen. Ben nu gewend aan de TT en de race begint al over 4 uur Wilde even kijken wat ik met de A4 kon.
Het zit je wel hoog. of niet? Het is niet het kraken van kroepoek, meer het piepen van Casave crackers.. 't Spul zit in het gaspedaal en de gear selector, vrij vervelend
JA REKEN MAAR!!!!....., dus nogmaals aan iedereen de briefing staat op deze pagina en de vorige pagina en misschien ook nog de aankomende en de daarop volgende.......en voor de rest let op in bocht 7 en blijf van mijn bumper af, en ook die van Bergje....grrrrr \o/\o/\o/ HEB ER ZIN IN! \o/\o/\o/ Heeft iemand trouwens de 06- nummers van de coureurs?, bel ik de brieving ook nog ff door !, voor de zekerheid. @ BAMI team: Kroepoek, Casave of overige etenswaren zijn verboden tijdens het rijden...., dit kan voor gevaarlijke situaties zorgen..., zie ook Cook die een hamburger wegstouwd in de hairpin op Suzuka!
Bij Doritos hoort ook altijd een pittig smerend dipsausje. Verkrijgbaar achter de pitstraat bij die gele tent met vlaggetjes.
Dipsaus is verboden in de pit van Bami. Gedurende dit kampioenschap hebben we onze portie dipjes al ruimschoots gehad.
WANNEEEEEER IK HETT ZEGGG GVD.... BEN IK MET EEN STELLETJE KLEUTERS AAN HET RIJDEN???...., nee hoor ik post someteen nog wel even een briefing Ik zit straks compleet getressed met rode ogen achter mijn stuur!.....of is dit BAMI taktiek, je tegestander al compleet gek maken voordat ie uberhaupt een meter gereden hebt? Lachuh
Vooruit ik kop em in: Doe dan gewoon sambal in de uitlaat, en gaan als de brandweer. Ik lig nou al in een deuk (van de humor). Heb ik dat al in ieder geval al gehad en blijf ik hopelijk in de race schadevrij.
Aha vandaar dat we niks van Bassie horen! Tot straks nog 3 uur, 21 minuten en 15 seconden... Nu nog maar 3 uur, 17 minuten en 32 seconden vooruit en weer een minuutje eraf @ Lloyall vv Ben nog ff naar de Kwik, kwek en kwak FIT (inderdaad slicks)..... nog 3 uur, 11 minuten en 5 seconden
Ook dat nog, psychologische oorlogvoering. Is het trouwens droog op Sebring dadelijk? En hebben we wel de pneumatische wielmoersleutels meegenomen?
svp niks meer over wielmoersleutels....., dit n.a.v. afgelopen zondag en een Caddy die niet van rubber wilde verwisselen waardoor ik de race moest missen....
LoyallRonin van team Koni gaat toch nog even een korte warm up doen vanwege de veronrustende snelle tijden van rijder Noriceramic in zijn TT. En om de nachtdienstkater weg te rijden.
Altijd een gehannes, die rubbertjes. Loyall, ik ben ook bezig in een lobby. Wie wil oefenen is welkom!