Team Koni heeft gisteren nog enkele oefenrondjes gereden met hun twee coureurs. Opmerking: Na de langzame hairpins kom je op dat rechte stuk naar het tweede gedeelte van de track. Op dat rechte stuk zit een knik naar links met een dip in het asfalt. In deze knik rij je de eerste ronde 1% schade aan de rechter achter schokbreker,ook al doe je niets verkeerds en raak je niets!! Erg vreemd!
Hey Lloyal, Waar jij op doelt is de KONI knik. Speciaal voor de DTM daar neergelegd t.b.v. team KONI. Jij denkt nu dat die schade wel meevalt, totdat je daar 5+ rondjes in competitie verband hebt gereden. Dan start de ellende, en begint je Audi te desintegreren. (Daar hebben overigens de Merc geen last van ) Met een beetje geluk heb je aan het einde van de race nog je rolkooi en stuurkolom over. Suc6 jij en BTender.
Nog even een aavulling op de Briefing: TEAMORDERS; zijn in beginsel toegestaan mits men zich houdt aan de afgesproken fairplay regels (zie OP).
Ja kan een keer na de race mee doen. Een soort test ritje zeg maar. We biginnen altijd om 20:00 uur en zijn zo rond 21:15 klaar. Daarna rijden we altijd wat rondjes op de baan van de week erna. Dan kan je ff mee rijden.
Ik vind dat snel genoeg Kan ik nog net slipstreamen bij jou. @asjemenou: De Benz loopt ook 1% schade op.(had ik al gechecked) lol Wij rijden in DTM kennelijk allemaal met Koni schokbrekers.
Ligt volgens mij dan aan de door jouw gekozen racelijn en niet aan jouw rijstijl die is o.k. Dan hou ik maar mijn oorspronkelijke racelijn. Dacht er nog over om mijn racelijn op dat punt wat aan te passen. Het zijn maar 4 rondjes sprintrace en hooguit 6 of 7 rondjes in de hoofdrace alvorens te pitten. 1% per ronde en dus totaal 4% tot 7% vind ik aanvaardbaar. Komt nog bij dat in de sprintraces maar 3 echte racerondjes zijn exclusief de langzame parade-ronde. De sprintrace is dus relatief erg kort met de drie rondjes.
Moeilijke baan vanavond, die ik niet goed ken en nog geen tijd gehad om te oefenenen, zal er ook niet echt van komen, wordt dus een moeilijke race.
ik kan vanavond niet meedoen. sorry teamgenoot de reden is omdat ik vandaag schade heb gereden met een werkbus. spiegel kapot en deuk plus kras op de wagen. ik ben behoorlijk gefrustreerd hierdoor en ben bang als ik meedoe dat het een nadeel kan zijn voor de rest
Dat komt omdat op je router/modem waarschijnlijk dhcp is ingeschakeld. Dan wordt er automatisch een ip aan een netwerkapparaat toegewezen wanneer deze aan gaat.