1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] DTM Cup [PRO] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 9 mrt 2012.

  1. arnaud unltd

    arnaud unltd yay

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel plezier en succes mannen,
    ik ben er ook vanavond niet bij.
    Heb niet kunnen oefenen, en ik wil jullie zeker op deze baan niet in de weg rijden.
    Ik eindigde toch al niet erg bovenaan, haha.
     
  2. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was me weer een waargenoegen om mee te mogen doen met de cup! Netjes gereden de laatste heat! Toch nog 10de ^^ Joepie. En respect voor loyal!
     
  3. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Mezelf nog kunnen redden in de eerste bocht. Verder wel een leuke race gehad.
    Een vroege pitstop waardoor ik in de laatste 2 ronden een klein beetje last had van mijn banden en nog een plekje moest weggeven...

    Bedankt voor deze leuke cup!!! Gelukkig heb ik het niet voor Menno verpest. :thumbs:
     
  4. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    7e in de race en 6e in de eindstand.BAM! En 4 e teamklassement thanks Bergje! BAM BAM en 1 e Merc driver , triple BAM. Jammer van lloyal en bhok, had graag de strijd aan willen gaan. Grt A
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2012
  7. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk jongens! Het was weer een mooie cup, helaas ging deze race voor mij minder goed.

    Ik had net mijn traantjes weggepinkt na mijn traumatische aanvaring met een paar verdwaalde stoepranden toen mijn Opel er compleet de brui aan gaf: een geforceerde disconnect.

    Hopelijk hebben jullie verder geen DC's meer gehad in de lobby.

    O, voor ik het vergeet nog een Boks voor Bas met positie 10 in de laatste race.

    EDIT:

    Gefeliciteerd Menno, Nori en Denvan!

    En dan als laatste nog een applaus en een dansje voor de organisatie, mooi werk!

    \o/\o/\o/\o/\o/\o/

    :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2012
  8. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771

    O ja 7e maar nog steeds BAM! Gefeliciteerd Menno, Nori en Denvan \o/
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2012
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Heeft iemand trouwens de replay voor mij? Ben van plan om een filmpje te maken. Lijkt me wel eens leuk ter afsluiting van de DTM.
     
  10. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Top organisatie. Was een vette cup.

    Laatste race onwijs spannend vanaf ongeveer ronde 3 denk ik. Telkens tussen de 50 en 150 meter achter Rovaro gereden. Na zijn pitstop in de 11e ronde stond hij 200 meter voor.
    Kansloos, dacht ik. Maar ik kwam steeds dichterbij om uiteindelijk via de slipstream er langs te gaan. Meteen liep ik uit tot 150 meter. Ik dacht easy de race uitrijden. Maar constant kwam Rovaro terug en werd het zo spannend dat ik schoonheidsfoutjes ging maken. Ik vreesde voor de lange rechte stukken waarbij Rovaro steeds dichterbij kwam, tot op 10 meter denk ik. Gelukkig heb ik de 5e positie weten te behouden. Bedankt voor deze toffe race Rovaro!

    En gefeliciteerd Menno en Denvan!
     
  11. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Voor mij was het een eenzame race. Als 6e gekwalificeerd en van tevoren de beslissing genomen om echt op safe te rijden (rondetijden zo rond 4min.16). Dat zou ik mentaal en fysiek een lange tijd kunnen volhouden om dan te proberen toe te slaan als mensen op het laatst foutjes zouden maken, de één z'n dood is de ander z'n brood.

    Verder was ik alleen gefocused op Blauw Hok, die mocht niet 1 plek voor mij finishen want dan zou hij mijn plaatsje in het klassement overnemen en dat wilde ik niet laten gebeuren.

    Blauw Hok kwam me meteen voorbij tijdens de start en ik dacht nog "laat maar gaan, het duurt nog lang en Blauw Hok zal ongetwijveld nog wel ergens een foutje maken :cool:. Dat foutje kwam echter eerder dan verwacht al na 1 km, want toen stond Blauw Hok in 1 keer naast de baan met Lloyal =( ...., shit dat was nou ook weer niet de bedoeling. Daarom was de druk meteen weg en ben ik op cruise modus de rondes gaan afwerken. Dit duurde ongeveer tot ronde 14 ? toen kreeg ik in de gaten dat BTender Denvan voorbij was, dat zou beteken dat hij mij nog voorbij zou gaan in het klassement. Maar toen ik het gevaar onderkende had ik de aansluiting op Nori en Rovaro al lang gemist, dus een plekje goedmaken zat er niet meer in en ingehaald worden door mijn achtervolger Bergje zou ook wel meevallen, hij reed ondertussen 2 km. (waarschijnlijk omdat ie de Merc aan de kant had gezet voor een snelle peuk)

    Uiteindelijk toch blij met het resultaat 7e in Le Mans en 7e overall. Volgende cup keer weer een endurance (met hopelijk meer deelnemrs) alleen hoop ik dan op een iets bochtiger circuit met kans op foutjes op het laatst. Viel mij eigenijk 100% mee, had echt verwacht dat er meer mensen fouten zouden gaan maken na +/- 60 minuten racen, maar grote klappers zijn er volgens mij alleen in het begin geweest.

    grt A.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2012
  12. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer ik een goede start heb wil ik nog wel eens overmoedig raken :+
     
  13. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Wegens het bereiken van het doel heb ik mezelf een upgrade van pitspoes cadeau gedaan. De vorige vond het ontbreken van sponsors maar niks en ik weigerde om de plaatselijke snackbar als sponsor te gebruiken.

    [​IMG]

    Met deze jongedame in de pit-straat, zal de volgende cup(maat?) hopelijk NOG beter worden.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2012
  14. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Niks mis met haar longinhoud.:+
     
  15. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Dikke bumpers, die had ik ook wel kunnen gebruiken :+
     
  16. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Zegguh.... ga maar op zoek naar jullie eigen pits-poes. :9
     
  17. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Welke PI upgrades heeft zij gehad?
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Schokdempers voor!
     
  19. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Done!
     
  20. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Surreallistische airbags?
     

Deel Deze Pagina