Voor de volledigheid Ik schrijf me defintief in met: #75 Teamgenoot : Bergje 360 Teamnaam P&P Racing Team. (indien niet akkoord horen jullie het nog ) Auto : TBA, maar wij hebben het geluk dat bij ons de sponsors in de rij staan, 3x raden welke auto straks het meest in beeld komen met spielBERGJE achter het stuur . Mercedes, Audi of Opel.......mmmmm we kunnen nog niet kiezen. grt A.
Ik kan je wel op de Back-Up lijst zetten. Wie weet pik je nog eens een raceje mee en vindt je de DTM bakken heel vet. Met 30% power reductie zijn ze wel wat minder snel en wat makkelijker te besturen, maar zeker weten niet saai.
Rovaro2 en Arnaud Unltd zullen samen strijden als team 2Unltd Motorsport, met bol.com als hoofdsponsor. Zie spoiler voor een paar plaatjes! Spoiler
Vet gedaan ! Moet mij ook maar eens in jullie cups gaan verdiepen, eigenlijk wel zin in . Maar volgens mij zit het voorlopig zo vol dat backup drivers ook niet mee doen
Mooie auto's. Die zou zo 'in het echt mee kunnen rijden'. @ LOyall Je PM inbox is vol, ik kan je geen berichtjes sturen
Officiƫle DTM Teams Hier een aantal officiƫle DTM teams voor het geval mensen geen inspiratie kunnen op doen of nog naar een sponsor/team naam zoeken. Spielfilm Mercedes C-klasse (SpielBergje!?) Stern Mercedes C-klasse Mercedes-benz bank Mercedes C-klasse GMAC Opel Astra Service fit Opel Astra Red Bull Audi A4 Siemens Audi A4 'Oliver Jarvis' Audi Sport Audi A4 Audi Top Service Audi A4
Hierbij presenteren wij aan jullie het team dat gaat strijden om de titel in de DTM Cup 2012 TeamTotal logo by Menno1988, on Flickr TeamTotal by Menno1988, on Flickr Team Total bestaat uit de rijders: Denvan Denvan by Menno1988, on Flickr & Menno88 Menno by Menno1988, on Flickr Zie de spoilers voor meer TeamTotal Spoiler Team1 by Menno1988, on Flickr Team2 by Menno1988, on Flickr Team3 by Menno1988, on Flickr Team4 by Menno1988, on Flickr
Complimenten aan de heren van Team Total, gisteren al even een sneak preview gehad. Design ziet er echt prima uit en past ook goed bij de opel . @Flavour, O.P. ziet er ook weer toppie uit. @de rest, benieuwd naar de volgende teampresentaties :b:.