1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] DTM "The Golden Years" Championship [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Divimus, 2 feb 2013.

1. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Kwalificatie:
    Over de kwalificatie ben ik tevreden omdat ik als 3e weg kon rijden, ben wel een beetje teleurgesteld dat ik met oefenen een 1:53.6 rijdt en nu een 1:54:2.
    Sprintrace:
    Sprintrace ging erg goed. Bij de start had ik AZT B Tender te pakken en kon bij het ingaan van bocht 2 ook MentalJ Noob inhalen. Reed toen een klein stukje aan de leiding. Toen ik zag dat AZT B Tender ook MentalJ Noob voorbij was gegaan, liet ik AZT B Tender passeren zodat hij vrij baan had (wat heeft een voor zin om een snellere teamgenoot op te houden). Heb tot rondje 9 MentalJ Noob achter mij kunnen houden. Door een fractie te laat remmen na het rechte stuk voor de hairpin ging MentalJ Noob mij voorbij. Bleef daarna dicht achter hem zitten. In ronde 11 kwam MentalJ Noob op het gras en ik kon door het snelheidsverlies van MentalJ Noob hem weer inhalen en zo naar de 2e plek rijden:thumbs::b:
    Hoofdrace:
    Hoofdrace vergeleken met de sprintrace daarin iets ontevreden daarover.
    Bij de start was ik even vergeten dat ik ook buitenom mocht|:-Als ik dat gedaan had, had ik meer posities kunnen winnen. Ik liet al gauw AZT B Tender voorbij gaan zodat hij meer naar voren kon schuiven. Door een te vroege pitstop/verkeerde pitstop strategie kwam ik als laatste terug op de baan achter Denvan. Heb daarna nog wat posities kunnen winnen. Door een spin van mijn teamgenoot AZT B Tender in ronde 12/13 na het uitkomen van de eerste bocht, kon ik nog een positie pakken waardoor ik op de 4e plek kwam. Ik heb Denvan niet meer kunnen inhalen jammer genoeg voor de 3e plek, maar 4e in Heat 2 is zeker niet verkeerd in de eerste race van de DTM Cup:thumbs:

Kortom: Zeer tevreden over de kwalificatie/race:thumbs::b:

2. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Positief verast over de DTM. Wist wel dat de autotjes leuk zouden zijn, maar was bang dat de snelheid bij mij zelf te laag zou liggen om leuk mee te komen. Oefenen was telkens een lage 1:55. Maar de:

Kwalificatie was zeer prima. 5e tijd, netjes achter mede GoPro genoot met een 1:54:x

Heat 1 toen snel wat plaatsen verloren. Terug geknokt en achter Bigga aangesloten op 6e plek. Lang gezellig geknokt om dat 5e plekje. 1 keer erlangs gekomen, maar ik leverde hem snel in door een foutje. Daarna lekker uitgereden op een 6e plek.

Heat 2 was zeer spannend. Redelijk laat gepit. Reed een paar 53.3 rondes, dus ik dacht yeah. Maar toen reed ik wat slechte rondes met een 55. Dus toen snel gepit zodat ik niet achter de groep zou komen. Helaas was de schade deels al gedaan en kwam ik achter Freaky uit. Gelukkig (voor mij) maakte Tender een drift partij mee in bocht 1 waardoor hij terug zakte. Toen maakte hij en freaky allebei een foutje in de hairpin en kon ik Tende voorbij. Wel wat schade opgelopen daarbij, dus ik kon Freaky niet bij benen. En Tender was weer aan het jagen, maar maakte toen weer een fout in bocht 1. Toen had ik redelijk wat voorsprong om op een 5e pos te eindigen.

GoPro doet goede zaken vandaag! :D

3. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Er werd volgens mij sowieso wel erg goed en clean geraced. Team Warsteiner had een erg goede heat 1 en nori reed gewoon erg sterk toen ie eenmaal vrije baan had in heat 2.
    Het lijkt erop dat dit een erg spannende en leuke cup kan worden \o/

4. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Het heeft nooit echt gevoeld als "vrij baan" ;) Damn, met zwetende handjes ging ik over de finish.

5. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Het puntensysteem is veranderd naar dezelfde als Peugeot Season 2 cup

Laatst bewerkt: 22 apr 2013
  6. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Heeeuuuey GoPro gedeelde 1uuuuuu

7. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Zat nog een fout in, Had de kwalificatie punten er niet afgehaald wat wel moet. Nu is die juist ;)

8. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    heeeeeeeeuuuuuuuuu

Is het trouwens een idee om in een donker lettertype de posities te plaatsen in het eerste plaatje? Nu zie je alleen punten, en is het wat lastig om snel te zien wie waar is geƫindigd. Die balken zijn wel lekker overzichtelijk zo! :)

9. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Ik vind zelf dat het team klassement eigenlijk niet goed is om daar naar te kijken. Vind het zelf een beetje krom, hoe betere kwalificatie je hebt als team, des te meer puntenaftrek krijg je voor je team.
    Maar dat is mijn mening erover:)

10. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja vroeger was dat omdat het maar 1, 2 en 3 bonus punten waren. Nu zijn het er veel meer natuurlijk.

11. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Dan zou ik zelf zeggen: Die punten is juist een extra'tje omdat je als team je goed kwalificeer

12. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    M.A.D. Racing

In navolging van de successen van Team Total, Triple One Racing en EDGE Racing gaan Menno and Denvan opnieuw een samenwerkingsverband aan.\o/

Hierbij presenteren wij u M.A.D. Racing.
    Side by Menno1988, on Flickr

front by Menno1988, on Flickr

Back by Menno1988, on Flickr

Denvan zal rijden met #11 en is te herkennen aan de gouden accenten.
    Denvan by Menno1988, on Flickr

Menno88 zal rijden met #88 en is te herkennen aan de fluor gele accenten op de auto en zal voornamelijk schitteren door afwezigheid
    Menno by Menno1988, on Flickr

13. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Fuuu, helemaal vergeten dat er een race was... :'-(

14. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Moet me helaas afmelden voor zondag a.s.

Toch nog iets meer punten gepakt dan verwacht, de kwalificatie was ok, de races nee....

Plek 1t/m 5 controler :eek:
    Plek 6 t/m 10 Wheel :D
    Plek 1 t/m 4 BMW :eek:

Ben beneiuwd wat Laguna Seca gaat brengen. Veel succes iedereen!!

grt A.

15. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409

Zet in je agenda dan! :+

16. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Dit doe ik nu ook serieus, anders gaat het niet goed haha

17. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Wordt deze week weer ff flink trainen op Laguna Seca, met langzamere bochten dan op Hockenheim moet ik meer gaan spelen met mijn gas in de eerste 4 bochten.

18. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Denk je dat ik die gebruik? XD

Was het maar zo'n fest, prober het al jaren goed te doen, maar agenda's zijn vreselijk... |:-

19. Alexij

Alexij Alexij NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ok hier de mijne:

Nou ik hoop dat hij aan de maatstaven voldoet en dat ik ermee rijden mag. :D

Greetz
    Alexander

20. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Hmm jongens... Wat denken jullie ervan? Het is op het randje, maar wat mij betreft mag hij meerijden;):b:

Vette paint Alexander:thumbs:

Deel Deze Pagina