1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] DTM "The Golden Years" Championship [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Divimus, 2 feb 2013.

1. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/293813/schumacher-gaat-met-f1-auto-over-de-nordschleife/

2. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Mijn rondetijd van 1:30.551

3. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Linker bandje blijft wel echt koud inderdaad!

4. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Niets aan te doen, hebben we (BMW-rijders) allemaal last van :)

Wanneer ik de BMW een betere wegligging (minder negatief camber achter) zou hebben geven, zou hij te dominant worden t.o.v. de Mercedes en Ford! :) Neemt niet weg dat het temperatuursverschil idd aanzienlijk is, ik herken het ook in 'mijn' auto.

5. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Rij nu een 1:30.611. Kan nog wel wat af. Ik had een rondje een 1:30.3 bij de laatste split, maar die verpeste ik in de laatste bocht

6. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Is het misschien een goed idee om een keer 1 week niet te rijden, en dan in die week een update voor de auto's te maken. Bijvoorbeeld dat de mercedes iets scherper kan sturen, bmw iets betere banden enz.

7. Alexij

Alexij Alexij NL

Leuk Bevonden:
    0
    Kom er net achter dat ik mij nog niet heb afgemeld voor vanavond, bij deze dus... ik heb vanavond nachtdienst.

Greetz
    Alexander

8. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    De auto's zijn op dit moment prima aan elkaar gewaagd en zoals het er nu naar uit ziet zou ik dan ook niet weten waarom er updates moeten zijn.

9. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Alleen maar risico dat alles uit elkaar valt qua gelijkheid.

10. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Ik heb mijn rondetijd verbeterd van een 1:30:551 naar een 1:30:447

11. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik ga nog even aan de slag! :+

Eenmalig 1:30,206 :D

12. Rovaro2

Rovaro2 I am the Stig!

Leuk Bevonden:
    0
    Meld mij bij deze ook af, heb bezoek.

13. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Niet echt mijn weekend. Was pas om 19:30 thuis van het zeilen en reed nog snel ff paar rondjes. Merkte vooral dat ik in de bocht na het downhill stuk nog wat tijd kon vinden en reed zelfs een 1:30.1, wat iets sneller was dan eerder in de week. Tijdens de kwali zat ik daar dicht tegen aan met een 1:30.2 en kon zelfs 0.25s pakken in sector 1, maar helaas hield mijn internet er toen heel ff mee op..
    Heat 1 van achteren mogen starten. Kon weinig doen in de race, mercedes inhalen op dit circuit is verdomd lastig. Misschien voor elke wagen wel zo, want de snelheid ligt nogal hoog en er zijn gewoon geen langzame bochten. Rynq was eigenlijk ook snel genoeg om mij achter zich te houden, maar maakte wat foutjes waardoor ik nog voorlaatste kon worden.
    Heat 2 begon beetje apart, kwam goed weg van kop, kon zelfs 0.7s uitlopen en zag toen heuvel op witteveen aan mij voorbij karren (in ronde 2 dacht ik).. Toen zijn hij en ik nog best hard gereden, tot witteveen een dipje leek te krijgen. Toen hij eenmaal zijn foutje had gemaakt, kon ik erlangs. Reed ik gelijk weer een lage 1:30.x en zat zelfs in de 2de vrije ronde 0.14s onder mijn 1:30.0. Zoals genoemd, had ik in de bocht na het stukje downhill wat snelheid gevonden, alleen pakte ik dit keer met 180km/h wat teveel en stuurde ik wat te vroeg in. De curbs op en toen in slow motion de wagen op z'n dak gelegd, niet handig en einde race.
    Zonde, aan de andere kant, vorige week gemist, volgende week ben ik er niet.. dus voor het kampioenschap speel ik toch geen rol :)

14. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    1e overwinning is binnen!!!!!!\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/
    Rijbewijs heeft een extra boost gegeven:+

Kwalificatie:
    Kwalificatie viel een beetje tegen, kon 4e starten, maar ik kon de 3 tiende maar niet vinden. 6e plek is ook niet verkeerd:)

Heat 1:
    Goede start, ging meteen van de 6e plek naar de 3e plek, en die niet meer uit handen gegeven. Heb LoyallRonin met niet al te veel moeite achter mij kunnen houden.
    Viel mij uiteindelijk op dat de BMW toch aardig mee kon rijden voorin, had ik niet verwacht.

Heat 2:
    7e gestart, bij de rollende start had ik meteen Rynq87 al te pakken. Daarna AZT B Tender voorbij gegaan. Toen even 1 of 2 rondjes achter Divimus gezeten, die kon uiteindelijk inhalen door een slechte 'exit' van hem in bocht 1.
    Daarna heel lang op de 3 plek gelegen, weer voor LoyallRonin die ik toen nog iets beter achter mij kon houden dan in Heat 1.
    Toen kwam het moment wat ik totaal niet verwachtte. MentalJ Noob sloeg over de kop waardoor ik doorschoof naar de 2e plek achter Witteveen, die nadat Mental hem gepasseerd was langzamer ging rijden.
    Gewacht tot LoyallRonin de pits in ging, toen een rondje flink gestampt (kwam uiteindelijk 0,3 seconden onder mijn snelste rondetijd). Gepit en kwam 200m voor Loyall uit, dus pit-stop strategie was eigenlijk perfect voor mij.
    Rondje later ging Witteveen de pits in, waardoor ik naar de leiding kon gaan in de race. Heb toen de eerste 2 rondjes dat ik aan de leiding lag een beetje last van zenuwen gehad, maar daarna onder bedwang gehouden/gezakt en zo mijn eerste overwinning binnengehaald:thumbs:\o/

15. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Super gedaan Freaky!! Ik kon het vandaag helaas niet waarmaken vandaag, niet mijn baan denk ik :)
    Ook fijn om te zien dat Witteveen zich stukken beter lijkt thuis te voelen in de Mercedes!

Mijn hoogtepunt van vandaag was het niet crashen in de kwalificatie! In rondje 1 ging het al bijna helemaal fout op één van de krapste plekjes van de baan met een gangetje van 200+km/h, maar wist m wonder boven wonder (nét) uit de muur te houden!

Als dat geen pro-wagenbeheersing is dan weet ik het ook niet meer!
    [yt]mggBSl4MQZ0[/yt]

Laatst bewerkt: 5 mei 2013
  16. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
  17. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    WOW, inderdaad een pro-wagenbeheersing. Zo te zien heb jij je rijbewijs al langer;):+

18. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Raceverslag Bernese Alps Warsteiner GP

Een raceverslagje van Warsteiner GP

19. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.152
    Ik heb een nieuwe modem mogen ontvangen dus mijn internet doet het weer en hopelijk zijn de verbindingsproblemen dan ook voorbij. Alleen zit ik zondag in Duitsland en weet ik niet of ik het op tijd ga redden. Dus meld ik me af, als ik de race red merken jullie het wel :)

20. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Aankomende zondag Road America, Ik kan er helaas niet bij zijn ben namelijk een weekendje weg. Flavourlicious zal gaan hosten.

Morgen zal f1freaky als het goed is de uitslagen posten. Heb daar nog geen tijd voor kunnen vinden.

Iedereen succes zondag
    En vooral Team Drakkar Noir natuurlijk! :b:

Deel Deze Pagina