Ik heb even met alle wagens op hockenheim gereden. Ik begon met Merc, Alfa ford en dan BMW. Ten slotte nog een keer paar rondjes met ford, alfa en merc
Ik weet dat het voorlopige tunes zijn, maar ik heb toch ff mijn indrukken erbij gezet.
Merc: 1:50.834, Top 246
Zeer stabiele wagen, heb het idee dat deze het meeste onderstuur heeft, waardoor het niet aan mij besteed is
. Vind deze wagen zeer aan de ford gewaagt, misschien wat sneller zeker op rechte stuk.
alfa: 1:51.160, Top 239
Beetje gegokte rondetijd. Kreeg niet echt een goed representatief rondje. Beste was 1:51.46, met echt 0.3s die ik miste in sector 2, dus ~1:51.1. Dit lijkt me de langzaamste wagen en ik heb niet het idee dat ie het goed maakt met bochten. Daarnaast ook niet de makkelijkste wagen
ford: 1:50.883, Top 245
Erg stabiele wagen en samen met de merc makkelijkst om te rijden. Het rondje was al best goed, in verhouding fractie beter dan met de BMW, maar is gewoon langzamer. Alleen op het rechte stuk is ie even snel, misschien wat sneller op het einde.
BMW: 1:50.121, Top 242
Veruit de beste wagen, misschien niet voor iedereen want het is ook de moeilijkste wagen. Ik vind de tractie uit de bochten echt geweldig, niet makkelijk te controleren, maar ik had voor dit rondje 3 laps nodig. Zit sowieso nog 0.3/0.4s in. Zwakkste punt is de snelle bocht na de Spitskehre, daar met volgas doorheen is soms wat lastig omdat de achterkant dan kan gaan slippen.
Maar goed dit zijn mijn ervaringen, ben wel benieuwd wie er nog meer heeft gereden en op welke tracks, want misschien haal ik gewoon niet de goede snelheid uit bv de Merc, Alfa of ford.
Klik om te vergroten...