1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] DTM "The Golden Years" Championship [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Divimus, 2 feb 2013.

1. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Misschien is het een goed idee om vanavond, (vanwege joinproblemen in het verleden) eerst Coldzero en MentaljNoob te laten joinen, voordat de rest de racelobby joint!

2. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    2 heel leuke races gehad waarbij ik vooral (zoals vanouds) weer enkele close en cleane battles met Nori heb gehad. :thumbs:

Terzijde: Vind het jammer dat er door sommige rijders een soort van negatieve sfeer kwam te hangen in de lobby, terwijl daar, gezien de gebeurtenissen op de baan in deze geslaagde race , eigenlijk helemaal geen aanleiding toe was!

3. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Dit is echt het slechste topic ooit

:+

Heb zelf ook wel 2 prima races gehad. Niet heel hoog geeindigd, maar dit is dan ook niet mijn baan, dus prima! :)

4. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    2 leuke races gehad,

Kwalificatie ging goed, had een me persoonlijke rondetijd verbeterd, dus daar tevreden over.

1e race ging wel goed, leuke battles gehad met Nori tot ronde 5, toen ging ik een beetje zitten kloten, concentratieverlies. 3e plek kan ik mee leven:)had denk ik als ik niet zo veel tijd had verloren wel de strijd kunnen aangaan voor de 1e plaats;):)

2e race begon heel goed, goede start. Op een gegeven moment was het allemaal zo close, ik ging er precies door heen zonder schade of wat dan ook:thumbs:
    Toen in ronde 6 gepit, lang voor Nori gezeten, leuke duels weer gehad.
    Had alleen het probleem dat ik vanavond niet helemaal geconcentreerd was, anders had ik denk ik nog ietsjes sneller gereden.
    Het laatste rondje ging niet helemaal naar wens, in de laatste bocht verkloot ik het (stuur net te laat naar binnen) en Nori gaat mij wel uitstekend voorbij:thumbs:(Mooi gedaan Nori), ik pakte net iets te laat me verdedigende lijn, waar ik enorm van baal:confused::mad:
    Het is wel leuk dat ik en Nori tot de laatste bocht in gevecht zijn (ik was op Catalunya de gelukkige en nu is Nori het:+:9)

JA NU WETEN WE HET WEL!:+

5. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik reed een goede kwali, een hoge 2:02.58 ofzo. Wist niet dat ik zo hard kon op silverstone. De start was lastig met tender naast me. We kwamen bocht 1 ook samen uit, bocht 2 ging goed, maar omdat ik bocht 3 (die rechtse) niet goed kon aansnijden ging ik toch wat wijdt. Dat deed ik een rondje later trouwens nog een keer, dus ik had een vrij grote achterstand opgelopen.
    Ik hoorde niemand (buiten freaky in race 2) over evt. lag, dus ik kon wel pushen en proberen weer naar voren te rijden. Dat lukte eigenlijk vrij aardig. Paar leuke acties, dacht ik. Kwam zelfs binnen 2s van denvan, maar race was te kort.

Race 2 uit veiligheid tender maar voor gelaten, want laatste of voorlaatste maakt toch niet uit. Eerste rondjes vrij voorzichtig gereden en beetje gekeken wat er zoal gebeurde. Het was nogal close racing. Zo was er 1 lastig moment waar Divimus achter me was, tender vlak voor me zat, nori daar weer vlak voor, beetje midden op de weg. In de hele scherpe linker gingen ze wat vroeg op de rem, zat ik ineens helemaal naast nori! Schrok er beetje van zodat ik vergat om nori op de hoogte te stellen, maar liep af zonder schade. Dat was rondje 3 en flavour, divimus tender zochten de pits op. Nori en ik zaten toen achter witteveen en toen nori besloot te pitten kon ik witteveen op gegeven moment voorbij. Pcies op dat punt kreeg ik een mooie lege baan voor me. Reed vrijwel meteen 1 rondje dik in de 2:02 en eigenlijk hield ik tijden van rond of onder de 2:03 aan. Dat ik een 2:02.29 eruit kon persen, had ik totaal niet verwacht.
    Het enige minpuntje was net het rondje dat ik wou gaan pitten, ging richting de 2:03.5 waardoor freaky stuk dichter achter me zat dan de bedoeling was. Hij zei dat ik wat trilde, maar ik had het bij de anderen niet gehoord. Dus ik probeerde zo snel mogelijk een klein gat te creëren.
    Toen de bandjes warm waren reed ik weer de 2:02 in en kon ik de race winnen \o/ Erg lekker gereden en leuke duels gehad!

EDIT: Ik vond de stemming prima. Er werd (volgens mij) goed en clean geraced. Misschien bedoel je freaky, die soms beetje klinkt alsof de wereld vergaat als hij ergens 0.1s verliest ;). Freaky knokt gewoon om elke 0.1s omdat hij weet hoe goed hij het momenteel doet. Ik stoor me er totaal niet aan. Het was zelfs een handige indicatie toen ik nog moest stoppen en probeerde te raden of ik die ~4s nou te pakken had of niet :)
    Freaky zegt gewoon wat ie denkt, prima vind ik.
    (Verder leek het me een vrij rustige lobby, dus snap gewoon niet echt wat je pcies bedoelt tender)

Laatst bewerkt: 2 jun 2013
  6. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ben ik normaal 100% met je eens, maar om een of andere reden had het ditmaal effect op m'n eigen stemming, dat ik er een beetje geïrriteerd om raakte. Zal wel komen omdat ik niet helemaal lekker geslapen heb vannacht:b: (in dat licht helpt het natuurlijk niet als ik 1 seconde na de race m'n berichtej neerschrijf)O-)

7. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Ik geef je daar gelijk in, ik vecht idd voor elke 0,1 seconde omdat ik weet dat ik het momenteel goed doet.
    Ik zeg idd wat ik denk, daar moet ik mee temperen...:+;)
    Was alleen flink geïrriteerd en pissed off op mezelf toen Nori mij voorbij ging, was echt een beginners fout die ik maakte :mad:

8. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ongesteld? :+

9. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Het is gewoon super irritant om wanneer andere nog vol in een gevecht zitten wat vandaag dus het geval was tussen mij en rynq die de laatste bochten zij aan zij gingen dat je andere hoort juichen/huilen/zeiken aangezien hun dan al over de finish zijn. Het is niet erg dat er iets gezegd word maar hou het een beetje beperkt en denk ook aan de andere die nog aan het racen zijn

10. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    huilen en zeiken is inderdaad niet oké, maar juichen ga je niet tegenhouden als het echt spannend is ;)

Best wel een beginnersfout inderdaad freaky, het kan de beste gebeuren :) . Ik had het geluk dat ik de auto recht op de baan kon houden nadat ik dat gat zag en plank gas in z'n 2 er langs probeerde te gaan.

Morgen een stukje van mij over de race, nu eerst Dino Show terugkijken.

EDIT:

Zoals beloofd, mijn beleving van de race.

Kwalificatie ging eigenlijk wel goed! Mooie 2.02.9xx gereden waardoor ik als derde startte.

1e heat gelijk een plek verloren in de eerst bocht aan freaky. Die kon ik daarna ook weer terugpakken doordat er een chaos momentje was. Vervolgens achter B Tender aangekoerst om de winst te pakken, maar ik kon geen gaatje vinden!

2e heat was erg spannend. Veel gevechten gehad met zowel Freaky als B Tender. In de laatste ronde kwamen B Tender en Freaky naast elkaar te rijden na de 1e bocht. Ze moesten dus tegelijkertijd de slinger in. Freaky wilde zijn tweede plaats niet afstaan aan B Tender en bleef zijn lijn rijden. (Dan is het natuurlijk de vraag wat hier de beste oplossing is, B Tender had meer pace, Freaky zat op de racelijn)
    Na een paar team-tikjes kon ik van 50/60 meter afstand ineens op 20 meter afstand van B Tender komen. Die maakte vervolgens gelijk een fout waardoor ik op kon schuiven naar de 3e plaats. Ik kwam steeds dichterbij Freaky maar had in de rondes hiervoor nog nooit een gaatje gevonden om er langs te gaan. Dit gaatje kwam er in de allerlaatste bocht. Freaky hield niet genoeg de binnenkant dicht en ik kon er met een aparte racelijn vol induiken aan de binnenkant. Super spannend en dit maal was ik de gelukkige van het eindgevecht :)

Laatst bewerkt: 3 jun 2013
  11. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Klassement

De uitslagen en klassementen:

EDIT:
    Mijn vraag is of Flavourlicious deze afbeeldingen in de OP wilt zetten?

12. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
  13. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Gaat het zondag wel door ivm de F1 race?

14. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Lijkt me van wel hoor, tijdens Nordschleife was er ook een race en toen ging het ook door.

15. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Misschien een plaatselijke brommer race bij jouw in de buurt ? Want F1 Monaco was i.i.g. 's middags.

Ik ben er zondag i.i.g. niet bij, :9

Laatst bewerkt: 6 jun 2013
  16. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Haha, nee. Ik had het over de Indy500.

17. FuzzySkittle

FuzzySkittle Active Member

Leuk Bevonden:
    37
    Hahaha geniaal...

18. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    FF polsen voor summer showdown....zijn er nog mensen met FM3?

19. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Ja die heb ik nog wel

Race gaat gewoon door. Moet even kijken of ik er bij kan zijn anders zal ik een andere host zoeken en laat ik aan jullie weten

20. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409

Deel Deze Pagina