1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Dunlop GT3 Series [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 16 mei 2014.

1. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Kwalificatie ging niet slecht.. 6e net achter de snellere (over het algemeen) en voor Nova dus prima.
    Start van heat komt Nova fijn binnendoor knallen... wat tumult bij wat andere en daarna gaan rijden... was niet zo blij met de actie van Nova, maar ja kan gebeuren en dacht die ga ik nog wel pakken, maar dat lukte mij niet kon niet netjes blijven rijden en bleef op gepaste afstand, na de pits 2 hele snelle rondes gereden en kwam voor Nova de baan op, maar #&#%@ verrem ik me en moest ik m laten gaan... daarna kwam ik weer niet echt in de buurt... 5e geworden

Heat 2 kwam Divimus van ver al aan knallen en ik was bij de start al gezien, maar ik bleef in de binnenbocht en opeens stond ik best wel ver vooraan en zat ik met Menno en Flavour achter Denvan, Na de pits zat ik ineens achter Denvan op plek 2 en die heeft wel geteld 2 kleine foutje gemaakt en zat even op het rechte stuk schuinachter mij, maar durfde het niet aan om uit te remmen en daardoor 2e geworden. Was wel heel spannend de laatste paar rondjes, Menno zat een paar x flink dichtbij en zo dicht achter Denvan rijden is ook niet even goed voor je :D

2. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Mijn race valt in 1 woord te beschrijven:

BAGGER!

3. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Oooooh, dus daarom kon ik jou in heat 2 nig voorbij... Ik dacht dat ik al zo lekker bezig was... =(

Eerste heat ging lekker. De tweede race gleed Divimus over de curb naar buiten en tikte mij daardoor van de baan. Van de vijf verloren plekjes slechts eentje goed kunnen maken (dankzij flavour's falende ffb).
    http://xboxclips.com/video.php?uid=...eets&vid=7dc4a7a6-68b0-4b23-bdd6-390b7a0fb33d

Ik heb de replays van beide heats geshared trouwens.

4. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    Ik viel uit, divimus zal t wel uitgelegd hebben. monitor gaat ff op zwart paar seconde. Niet handig bij online racing. Iets met hdmi handshake, deep colour ben ik nu mee bezig. Want bij netflix geen enkel probleem. Het is wel allemaal net nieuw de kabel n de monitor

5. generationq87

generationq87 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Leuk om weer mee te doen! Jammer dat het niveau erg hoog ligt ;) Kom met moeite onder de 2:10, waar jullie rond de 2:04 zitten.
    De lambo rijd wel erg goed! Zeer strak op de weg door die aanpassingen van jullie! :thumbs:

6. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Wat andere ook al aangeven, ik ben eigenlijk ook wel klaar met Forza. Ik heb het gisteren totaal niet gemist, en dat komt eigenlijk alleen maar door de problemen die Forza met zich mee brengt. Als ik volgende week in de gelegenheid ben om mee te rijden zal ik dat nog wel doen, maar na deze cup laat ik het voor wat het is en wacht ik rustig op wat Project CARS gaat brengen.

7. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Heb jij toevallig simulation steering aanstaan? Ik zag je een paar keer een spin maken waarvan.ik dacht, dat moet haast simulation zijn :+.

8. generationq87

generationq87 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Nee staat allemaal uit, abs en tsc ook uit. Ging er wel 2x hard af in de michael schumacher s bocht na de dunlop kehre.
    Lastige bocht. Vanuit die dunlop kan je tot ze 5 optrekken en dan die bocht in ze 4 in gaan. Te vroeg vol op je gas en je ligt eraf.

9. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Sims steering is een de 'moeilijkste' vorm van sturen dus het zou kunnen dat je hem daar wel op hebt staan. Voor zover ik weet is Tender de enige, en als hij gaat maakt hij soortgelijke slippertjes zoals jij dat gisteren deed :+. Het is bijna onmogelijk om de auto te corrigeren als hij eenmaal gaat met sim steering aan, vandaar mijn vraag.

10. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Ik rijd ook met simulation. Corrigeren is inderdaad niet makkelijk, maar verder vind ik het wel fijn.

B Tender vindt dit leuk.
  11. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Gezien je tijden is het niet verstandig...
    Het wordt er namelijk wel lastiger van, maar het is niet sneller... zou mij eerst gaan concentreren op goed rijden, dan kan je altijd nog jezelf uitdagen

12. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Hmm, Pim's tijden zijn toch prima eigenlijk. Zeker als je z'n ervaring meeweegt in FM5, dus ik weet niet of je dat zo kunt stellen? Hij laat regelmatig vlotte rijders achter zich! :)
    Daarnaast ben ik, gezien mijn tijden, het levende bewijs dat simulatie-sturen niet langzaam/langzamer hoeft te zijn toch :)

13. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Maar jij bent een robot, dat telt niet.

Je kan dat hele simulatie sturen vergelijken met traction control. Als je zelf goed het gas kan doseren bij uit accelereren dan is dat sneller dan tcs, die je vaak teveel tegenhoud. Ben je echter minder goed in het zelf doseren dan is traction control wel beter. Het doseren bij simulatie sturen is dan het niet teveel tegensturen in de bochten. Kan je dat goed controleren dan kan je m op simulatie zetten, zo niet dan helpt normaal sturen bij overcorrigeren mee.

f1freaky en lawaai vinden dit leuk.
  14. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Ben ik misschien in de war met iemand anders . Maar het enige verschil dat ik ervoer was dat je bij uitbreken soms ineens dwars op de weg stond... En die momenten heb je liever niet

Ik denk niet dat jij langzamer gaat rijden zodra je de setting op normaal gaat zetten, misschien zelfs stabieler.

15. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Zou kunnen :D Soms neem ik het me voor om het gewoon eens te proberen, maar het komt er steeds niet van.
    Nu is weer zo'n moment waarop ik het me voorneem haha ;)

16. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Ik ben Forza 5 begonnen op simulatie sturen en daaraan gewend geraakt. Laatst normaal sturen geprobeerd. Dat is inderdaad veel makkelijker met uitbraken te corrigeren alleen was het verder toch wel wennen. Ik moet nog eens de tijd vinden om aan normaal sturen aan te leren.

17. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    + Je moet nog aan de clutch. Daar ga je zeker meer tijd mee pakken!

Met Forza 4 had ik het ook op simulatie maar nu met de vernieuwde controller is het pookje me te licht en heb ik het op normal gezet.

18. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Even ter herinnering:
    Je heb tot vrijdag 23:59 de tijd om te stemmen voor de kartbaan en je datum door te geven wanneer je kan...:):)

19. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Tender de Robot Unicorn :D

B Tender vindt dit leuk.
  20. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    lawaai vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina