Kwalificatie ging goed, onder de 1.52 en dat was het doel zo ongeveer. Voor Nova en 3e
Heat 1 start was slecht, of andere waren veel beter, was gelijk 2 of 3 plekken kwijt... gelukkig kon ik in de race stabiel rijden en zelfs sneller dan tijdens oefenen en kwalificatie, door pit strategie en wat leuke momenten was ik 4e.
Heat 2 kwam Cold als een duvel uit een doosje voorbij knallen en in bocht 2 zat menno naast en met tikke werd ik het zand ingestuurd
haha gelukkig zat iedereen op een kluitje en kon ik er zo naar toe rijden (Tender maakte nog groot foutje) dus voordat ik het wist was ik een paar man voorbij... heel gaaf racen was dat (wie gaat de filmpjes maken?? ) door meerdere mensen volgens mij. Door wat pitgangers zat ik achter Denvan en Nova ... in ronde 5 maakte ik een foutje op de curb (chicane) en ging ik dwars, wilde pitten, maar niet gedaan omdat Nova ook op de baan bleef... toen hele snelle rondjes kunnen rijden lage 1:51 zelfs denk ik, toen gepit en voor Denvan en Nova de baan op gekomen, dankzij koude bandjes kon Denvan mij nog inhalen, maar ik bleef dichtbij. Dankzij een spin van Denvan en later Menno en Tender die er niet voorbij kwam (mede dankzij strak rijden van mijzelf, mag ook wel eens gezegt worden) hebben Cold en ik ons eerste 1-2tje kunnen scoren 
Top avond al met al, oh en met nieuwe connectie 4 tot 9 viewers tijdens de race gehad... dus KPN - Toppie 
www.twitch.tv/lawaai/profile/bookmarks
Zie leuke acties.
Laatst bewerkt: 4 nov 2014